Wiśniewska-Kin, Monika
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia Oddziału Dziecięco-Młodzieżowego
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1679)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(782)
Wiśniewska-Kin, Monika
(-)
Kowalska Dorota
(672)
Zarawska, Patrycja (1970- )
(663)
Doyle Arthur Conan
(643)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(585)
Wallace Edgar
(585)
Drewnowski, Jacek (1974- )
(573)
Konopnicka Maria
(543)
Kochanowski Jan
(505)
Cartland Barbara
(494)
Shakespeare William
(473)
Christie, Agatha (1890-1976)
(451)
Dickens Charles
(448)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(433)
Waidacher Toni
(423)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(413)
Brzechwa, Jan (1900-1966)
(411)
Żeleński, Tadeusz (1874-1941)
(410)
Konopnicka, Maria (1842-1910)
(393)
Verne Jules
(391)
Zimnicka, Iwona (1963- )
(386)
Roberts, Nora (1950- )
(384)
Fabianowska, Małgorzata
(378)
Popławska, Anna (filolożka)
(375)
Chotomska, Wanda (1929-2017)
(374)
Steel, Danielle (1947- )
(371)
Twain Mark
(365)
Poe Edgar Allan
(363)
May Karl
(345)
Ludwikowska, Jolanta (1962- )
(327)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery, Lucy Maud (1874-1942)
(302)
London Jack
(298)
Shakespeare, William (1564-1616)
(293)
Leśmian Bolesław
(290)
Webb, Holly
(289)
Słowacki Juliusz
(288)
Boy-Żeleński Tadeusz
(287)
Dönges Günter
(286)
Sienkiewicz Henryk
(286)
Beaumont, Émilie (1948- )
(285)
Mahr Kurt
(284)
King, Stephen (1947- )
(281)
Kraszewski Józef Ignacy
(281)
Królicki, Zbigniew A. (1954- )
(281)
Darlton Clark
(280)
Marciniakówna, Anna
(280)
Żeromski, Stefan (1864-1925)
(280)
Ewers H.G
(278)
Orzeszkowa Eliza
(277)
Clark, Brenda
(273)
Tuwim, Julian (1894-1953)
(273)
Braiter-Ziemkiewicz, Paulina (1968- )
(270)
Prus, Bolesław (1847-1912)
(269)
Bourgeois, Paulette (1951- )
(267)
Krasicki Ignacy
(265)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Chmielewska, Joanna (1932-2013)
(264)
Донцова Дарья
(264)
Trzeciak Weronika
(262)
Lindgren, Astrid (1907-2002)
(261)
Szancer, Jan Marcin (1902-1973)
(260)
Kühnemann Andreas
(258)
Калинина Дарья
(257)
Szulc, Andrzej
(254)
Kraszewski, Józef Ignacy (1812-1887)
(241)
Mickiewicz Adam
(241)
Francis H.G
(240)
Montgomery Lucy Maud
(238)
Conrad Joseph
(236)
Supeł, Barbara
(236)
Austen Jane
(234)
Cholewa, Piotr W. (1955- )
(233)
Kasdepke, Grzegorz (1972- )
(233)
May Karol
(232)
Andersen, Hans Christian (1805-1875)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Williams, Sophy
(231)
Barner G.F
(229)
Mazan, Maciejka
(229)
Prus Bolesław
(229)
Autores Varios
(228)
Andersen Hans Christian
(225)
Chávez José Pérez
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Ławnicki, Lucjan
(220)
Sandemo, Margit (1924-2018)
(219)
Balzac Honoré de
(217)
Rzehak, Wojciech (1967- )
(217)
Stevenson Robert Louis
(217)
Słowacki, Juliusz (1809-1849)
(216)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Przedszkola
(1)
Rodzice
(1)
Temat
Myślenie twórcze
(1)
Nauka czytania
(1)
Nauka pisania
(1)
Gatunek
Broszura
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Edukacja i pedagogika
Obraz i tekst są nośnikami znaczenia. Warstwa wizualna dopełnia znaczenia tekstowe, a także wzbogaca tekst o jakości znaczeniowe i estetyczne. Warstwę tekstową tworzy krótki, zazwyczaj rymowany tekst, personifikujący głoski ukryte w wykrzyknieniach. Te dwie przestrzenie oddziaływania tworzą nierozerwalną całość: słowa wyzwalające skojarzenia wokół wykrzyknień dopełniają sens ukryty w wizualizacji, a wizualizacja materializuje słowne wyobrażenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Oddziału Dziecięco-Młodzieżowego
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Galeria Książki Dziecięcej (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej