Beadle, Phil
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Filia nr 3
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1673)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(782)
Beadle, Phil
(-)
Kowalska Dorota
(672)
Zarawska, Patrycja (1970- )
(663)
Doyle Arthur Conan
(643)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(585)
Wallace Edgar
(584)
Drewnowski, Jacek (1974- )
(573)
Konopnicka Maria
(543)
Kochanowski Jan
(505)
Cartland Barbara
(494)
Shakespeare William
(473)
Christie, Agatha (1890-1976)
(451)
Dickens Charles
(448)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(433)
Waidacher Toni
(423)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(413)
Żeleński, Tadeusz (1874-1941)
(412)
Brzechwa, Jan (1900-1966)
(411)
Konopnicka, Maria (1842-1910)
(393)
Verne Jules
(391)
Zimnicka, Iwona (1963- )
(386)
Roberts, Nora (1950- )
(384)
Fabianowska, Małgorzata
(378)
Popławska, Anna (filolożka)
(375)
Chotomska, Wanda (1929-2017)
(374)
Steel, Danielle (1947- )
(371)
Twain Mark
(365)
Poe Edgar Allan
(363)
May Karl
(345)
Ludwikowska, Jolanta (1962- )
(327)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery, Lucy Maud (1874-1942)
(302)
London Jack
(298)
Shakespeare, William (1564-1616)
(293)
Leśmian Bolesław
(290)
Webb, Holly
(289)
Słowacki Juliusz
(288)
Boy-Żeleński Tadeusz
(287)
Dönges Günter
(286)
Sienkiewicz Henryk
(286)
Beaumont, Émilie (1948- )
(285)
Mahr Kurt
(284)
King, Stephen (1947- )
(281)
Kraszewski Józef Ignacy
(281)
Królicki, Zbigniew A. (1954- )
(281)
Darlton Clark
(280)
Marciniakówna, Anna
(280)
Żeromski, Stefan (1864-1925)
(280)
Ewers H.G
(278)
Orzeszkowa Eliza
(277)
Clark, Brenda
(273)
Tuwim, Julian (1894-1953)
(273)
Braiter-Ziemkiewicz, Paulina (1968- )
(270)
Prus, Bolesław (1847-1912)
(269)
Bourgeois, Paulette (1951- )
(267)
Krasicki Ignacy
(265)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Chmielewska, Joanna (1932-2013)
(264)
Донцова Дарья
(264)
Trzeciak Weronika
(262)
Lindgren, Astrid (1907-2002)
(261)
Szancer, Jan Marcin (1902-1973)
(260)
Kühnemann Andreas
(258)
Szulc, Andrzej
(254)
Kraszewski, Józef Ignacy (1812-1887)
(241)
Mickiewicz Adam
(241)
Francis H.G
(240)
Montgomery Lucy Maud
(238)
Conrad Joseph
(236)
Supeł, Barbara
(236)
Austen Jane
(234)
Cholewa, Piotr W. (1955- )
(233)
Kasdepke, Grzegorz (1972- )
(233)
May Karol
(232)
Andersen, Hans Christian (1805-1875)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Williams, Sophy
(231)
Barner G.F
(229)
Mazan, Maciejka
(229)
Prus Bolesław
(229)
Autores Varios
(228)
Andersen Hans Christian
(226)
Chávez José Pérez
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Ławnicki, Lucjan
(220)
Sandemo, Margit (1924-2018)
(219)
Balzac Honoré de
(217)
Rzehak, Wojciech (1967- )
(217)
Stevenson Robert Louis
(217)
Słowacki, Juliusz (1809-1849)
(216)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Temat
Język polski
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczyciele
(1)
Uczniowie
(1)
Wychowanie
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Edukacja i pedagogika
To nie jest dzieło drętwego teoretyka. Autor spędził pół życia w wielkomiejskich szkołach, pracując z dziećmi, pomagając im zrozumieć świat, a przede wszystkim samych siebie. W książce zdradza tajniki zawodu, od pozornych drobiazgów związanych z utrzymaniem dyscypliny w trudnej klasie po szczegółowe wskazówki dotyczące planowania lekcji i sprawdzania prac. "Chwytliwo-banalny tytuł książki Phila Beadle'a How to teach (Jak uczyć) prowadzi do odkrycia dalekich od ogólnikowych teorii, silnie zakorzenionych w praktyce, potraktowanych z dużą dozą humoru i obnażającą szczerością zagadnień dotyczących wymagającej, lecz - jak się okazuje już po pierwszych stronach lektury - nie tak trudnej do opanowania sztuki przekazywania wiedzy. To niezastąpiony poradnik nie tylko dla nauczycieli rozpoczynających pracę w szkole. [...] Bazując na swym ogromnym doświadczeniu, jak również problemach wynikłych z niedoskonałego systemu edukacji w Wielkiej Brytanii, autor dosłownie wnika w umysły nauczycieli i uczniów na całym świecie. Nawet rodzicom da szybki wgląd w zakres zadań i strategii stosowanych w klasie i udzieli konkretnej odpowiedzi na odwieczne pytanie: "Dlaczego w szkole jest nudno?". Ja sama, z zaledwie kilkuletnim stażem lektora i pedagoga, zyskałabym o wiele więcej, gdyby ktoś wręczył mi egzemplarz tej książki, zamiast rozdawać pieczątki pod niekończącą się listą obowiązkowych doszkalających kursów. To bardziej opłacalna inwestycja. Uprzedziłam już kilku znajomych, że nareszcie powstało kompendium wiedzy o tym, "jak być najlepszym nauczycielem, którym możesz zostać", będzie nareszcie trafione, koloru fioletowego". [Ewa Cisowska, lektor, pedagog]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.091.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej