Dehaene, Stanislas (1965- )
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Oddział Dziecięco-Młodzieżowy
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1679)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(782)
Dehaene, Stanislas (1965- )
(-)
Kowalska Dorota
(672)
Zarawska, Patrycja (1970- )
(663)
Doyle Arthur Conan
(643)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(585)
Wallace Edgar
(585)
Drewnowski, Jacek (1974- )
(573)
Konopnicka Maria
(543)
Kochanowski Jan
(505)
Cartland Barbara
(494)
Shakespeare William
(473)
Christie, Agatha (1890-1976)
(451)
Dickens Charles
(448)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(433)
Waidacher Toni
(423)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(413)
Brzechwa, Jan (1900-1966)
(411)
Żeleński, Tadeusz (1874-1941)
(410)
Konopnicka, Maria (1842-1910)
(393)
Verne Jules
(391)
Zimnicka, Iwona (1963- )
(386)
Roberts, Nora (1950- )
(384)
Fabianowska, Małgorzata
(378)
Popławska, Anna (filolożka)
(375)
Chotomska, Wanda (1929-2017)
(374)
Steel, Danielle (1947- )
(371)
Twain Mark
(365)
Poe Edgar Allan
(363)
May Karl
(345)
Ludwikowska, Jolanta (1962- )
(327)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery, Lucy Maud (1874-1942)
(302)
London Jack
(298)
Shakespeare, William (1564-1616)
(293)
Leśmian Bolesław
(290)
Webb, Holly
(289)
Słowacki Juliusz
(288)
Boy-Żeleński Tadeusz
(287)
Dönges Günter
(286)
Sienkiewicz Henryk
(286)
Beaumont, Émilie (1948- )
(285)
Mahr Kurt
(284)
King, Stephen (1947- )
(281)
Kraszewski Józef Ignacy
(281)
Królicki, Zbigniew A. (1954- )
(281)
Darlton Clark
(280)
Marciniakówna, Anna
(280)
Żeromski, Stefan (1864-1925)
(280)
Ewers H.G
(278)
Orzeszkowa Eliza
(277)
Clark, Brenda
(273)
Tuwim, Julian (1894-1953)
(273)
Braiter-Ziemkiewicz, Paulina (1968- )
(270)
Prus, Bolesław (1847-1912)
(269)
Bourgeois, Paulette (1951- )
(267)
Krasicki Ignacy
(265)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Chmielewska, Joanna (1932-2013)
(264)
Донцова Дарья
(264)
Trzeciak Weronika
(262)
Lindgren, Astrid (1907-2002)
(261)
Szancer, Jan Marcin (1902-1973)
(260)
Kühnemann Andreas
(258)
Калинина Дарья
(257)
Szulc, Andrzej
(254)
Kraszewski, Józef Ignacy (1812-1887)
(241)
Mickiewicz Adam
(241)
Francis H.G
(240)
Montgomery Lucy Maud
(238)
Conrad Joseph
(236)
Supeł, Barbara
(236)
Austen Jane
(234)
Cholewa, Piotr W. (1955- )
(233)
Kasdepke, Grzegorz (1972- )
(233)
May Karol
(232)
Andersen, Hans Christian (1805-1875)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Williams, Sophy
(231)
Barner G.F
(229)
Mazan, Maciejka
(229)
Prus Bolesław
(229)
Autores Varios
(228)
Andersen Hans Christian
(225)
Chávez José Pérez
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Ławnicki, Lucjan
(220)
Sandemo, Margit (1924-2018)
(219)
Balzac Honoré de
(217)
Rzehak, Wojciech (1967- )
(217)
Stevenson Robert Louis
(217)
Słowacki, Juliusz (1809-1849)
(216)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Mózg
(1)
Neurobiologia
(1)
Neuropsychologia
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Uczenie się
(1)
Uczenie się maszyn
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Psychologia
Odkrywcze spojrzenie na najnowsze badania nad nadzwyczajną zdolnością ludzkiego mózgu do uczenia się. Spektakularne sukcesy w rozwoju sztucznej inteligencji mogą sprawiać wrażenie, że w końcu odkryliśmy, jak naśladować, a nawet przewyższać ludzkie myślenie. Nic bardziej mylnego. Dzisiejsze komputerowe algorytmy uczenia się obejmują jedynie ułamek niezwykłych zdolności ludzkiego mózgu. W jaki sposób się uczymy? I dlaczego w ogóle musimy się uczyć? Dlaczego nie rodzimy się z wiedzą konieczną do życia? Stanislas Dehaene, wybitny neuronaukowiec poznawczy, sięgając do najnowszych odkryć z dziedziny psychologii, pedagogiki, neurobiologii i informatyki, pokazuje, na czym polega i jak przebiega proces uczenia się. Przekonuje, że mózg człowieka w chwili narodzin nie jest „niezapisaną kartą”, lecz dysponuje bogatym zbiorem zasadniczych umiejętności, będących podstawą nabywania dalszej wiedzy. Jego zdaniem tym, co gwarantuje powodzenie w uczeniu się, jest optymalne wykorzystanie czterech filarów: uwagi, aktywnego zaangażowania, informacji o popełnionych błędach i konsolidacji wiedzy. Jak się uczymy? łączy ugruntowaną w przełomowych badaniach wiedzę naukową z praktycznymi wskazówkami przydatnymi każdemu z nas, niezależnie od wieku. Jeśli chcesz wiedzieć, jak działa twój mózg i jak efektywnie uczyć siebie i innych, ta książka jest dla ciebie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 612.82 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej