Gry w karty
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(109)
Forma i typ
Gry i zabawki
(83)
Książki
(26)
Proza
(19)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Druki ulotne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(113)
wypożyczone
(18)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia centralna
(2)
Wypożyczalnia dla dzieci
(64)
Oddział Dziecięco-Młodzieżowy
(28)
Filia nr 1
(1)
Filia nr 2
(2)
Filia nr 3
(9)
Filia nr 4
(1)
Filia nr 5
(3)
Filia nr 6
(2)
Filia nr 7
(2)
Filia nr 8
(3)
Filia nr 10
(2)
Filia nr 15
(2)
Filia nr 17
(3)
Filia nr 18
(1)
Filia nr 21
(6)
Mediateka
(1)
Autor
Carroll, Lewis (1832-1898)
(17)
Tenniel, John (1820-1914)
(7)
Blanchot, Denis
(5)
Cottereau, Jacques
(5)
Knizia, Reiner (1957- )
(4)
Skopnik, Bernard
(4)
Słomczyński, Maciej (1920-1998)
(4)
Boeckoff, Andrea
(3)
Henry, Frédéric
(3)
Machay, Magdalena
(3)
Moyersoen, Frederic
(3)
Południak, Marcin
(3)
Talton, D. Brad Talton
(3)
Ćwiękała, Katarzyna
(3)
Bösch, Holger
(2)
Francia, Giada
(2)
Gawlik, Piotr
(2)
Innes, Andrew
(2)
Kożyczkowska, Magda
(2)
Madaj, Karol (1980- )
(2)
Morawska, Maria (tłumacz)
(2)
Rossi, Francesca (1983- )
(2)
Sadkowska, Danuta
(2)
Stetkiewicz, Lucyna (1951-2017)
(2)
Szymanowicz, Maciej (1976- )
(2)
Vogt, Rolf
(2)
Wełnicki, Marcin (1984- )
(2)
Zeimet, Jacques
(2)
Adamska-Rzepka, Aleksandra
(1)
Allers, Jeffrey D
(1)
Anquetil, Stéphanie
(1)
Antkowiak, Michał
(1)
Antram, David (1958- )
(1)
Arpino, Bertrand
(1)
Bajerowicz, Katarzyna (1969- )
(1)
Bajor, Remigiusz
(1)
Bellet, Pierre
(1)
Benjamin, Trevor
(1)
Benndorf, Steffen
(1)
Berger, Nicola
(1)
Bielski, Mateusz
(1)
Blacha, Marcin
(1)
Boniffacy, David
(1)
Bonk, Natalia
(1)
Buehler, Randy
(1)
Bukowski, Adam
(1)
Burzykowski, Piotr
(1)
Burzyńska, Patrycja
(1)
Caiveau, Sebastien
(1)
Carroll, Lewis (1832-1898). Po drugiej stronie lustra
(1)
Cattiaux, Gérard
(1)
Chevallier, Charles
(1)
Chmielewska, Joanna (1932-2013)
(1)
Chulku, Kang
(1)
Cicurel, David
(1)
Collette, Xavier (1981- )
(1)
Colovini, Leo (1964- )
(1)
Darbro, Jon
(1)
Dawson, Alain H
(1)
Delven, Randy
(1)
Dorodni, Dario
(1)
Dougherty, Robert
(1)
Dulin, Siergiej
(1)
Dulin, Uildrim
(1)
Dąbrowiecka, Agnieszka
(1)
Escapa, Stéphan
(1)
Escapa, Stéphane
(1)
Eskridge, Don
(1)
Evarts, Denise
(1)
Evarts, Madeleine
(1)
Evarts, Max
(1)
Evarts, Miranda
(1)
Ferch, Michael
(1)
Franz, Klemens
(1)
French, Nat
(1)
Freudenreich, Oliver
(1)
Freudenreich, Sandra
(1)
Fructus, Nicolas (1970- )
(1)
Fujita, Shingo
(1)
Gajek, Grzegorz (1987- )
(1)
Gesualdi, Vito
(1)
Gilbert, Brett J
(1)
Godwin, Russell
(1)
Gogolin, Anna
(1)
Goyke, Sebastian
(1)
Gołębiewska, Wioletta (1974- )
(1)
Guignard, Paul
(1)
Harder, Corinna
(1)
Inman, Matthew (1982- )
(1)
Jackson, Steve
(1)
Jakóbczyk, Malwina
(1)
Jansson, Tove (1914-2001)
(1)
Jaros, Marcin
(1)
Jeanney, Aurélien‏
(1)
Jurzysta, Radosław
(1)
Kanai, Seiji
(1)
Kaniewska, Bogumiła
(1)
Kastle, Darwin
(1)
Kijowska, Viola
(1)
Kirps, Dennis
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(20)
2010 - 2019
(77)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(2)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(56)
1801-1900
(13)
Kraj wydania
Polska
(108)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(107)
angielski
(2)
Odbiorca
Dzieci
(59)
9-13 lat
(51)
6-8 lat
(31)
Młodzież
(25)
14-17 lat
(18)
Szkoły podstawowe
(5)
0-5 lat
(4)
Dorośli
(2)
Klasa 5.
(2)
18+
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(13)
Literatura włoska
(3)
Literatura polska
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Alicja w Krainie Czarów (postać fikcyjna)
(19)
Halucynacje
(18)
Kot z Cheshire (postać fikcyjna)
(17)
Lustra
(17)
Szalony Kapelusznik (postać fikcyjna)
(17)
Szachy
(16)
Carroll, Lewis (1832-1898)
(7)
Zwierzęta
(4)
Fantastyka
(2)
Język angielski
(2)
Koty
(2)
Armia Krajowa (AK)
(1)
Brydż
(1)
Detektyw Pozytywka (postać fikcyjna)
(1)
Gry komputerowe
(1)
Gry planszowe
(1)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(1)
Jednorożec (stworzenie fantastyczne)
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Kasyna gry
(1)
Letniska
(1)
Literatura angielska
(1)
Magia
(1)
Mrówki
(1)
Pingwiny
(1)
Podziemie polityczne i zbrojne (1944-1956)
(1)
Powieść
(1)
Psy
(1)
Ruletka
(1)
Rzeczywistość alternatywna
(1)
Sen
(1)
Tarot
(1)
Wróżenie z kart
(1)
Śledztwo i dochodzenie
(1)
Żołnierze wyklęci
(1)
Temat: dzieło
Alice's adventures in Wonderland
(7)
Paw Patrol (serial telewizyjny)
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1939-1945
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Kraina Czarów (kraina fikcyjna)
(19)
Polska
(2)
Gatunek
Powieść
(18767)
Opowiadania i nowele
(10315)
Wiersze
(6634)
Powieść amerykańska
(6512)
Powieść obyczajowa
(6153)
Gry w karty
(-)
Broszura
(4933)
Kryminał
(4800)
Opracowanie
(4191)
Dokumenty audiowizualne
(3750)
Komiks
(3435)
Fantastyka
(3246)
Powieść angielska
(3211)
Biografia
(3071)
Wydawnictwa popularne
(2958)
Poradnik
(2706)
Powieść polska
(2556)
Dokumenty dźwiękowe
(2554)
Thriller
(2335)
Publikacja bogato ilustrowana
(2331)
Poezja polska
(2243)
Antologia
(2163)
Film fabularny
(1937)
Publikacje dla dzieci
(1806)
Fantasy
(1716)
Powieść przygodowa
(1625)
Książka obrazkowa
(1589)
Audiobooki
(1550)
Podręcznik
(1520)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1485)
Przewodnik turystyczny
(1475)
Romans
(1469)
Powieść młodzieżowa polska
(1427)
Pamiętniki i wspomnienia
(1406)
Powieść historyczna
(1393)
Bajki i baśnie
(1265)
Pamiętniki polskie
(1209)
Książki dla małych dzieci
(1182)
Manga
(1178)
Literatura dziecięca polska
(1101)
Opowiadanie polskie
(1030)
Saga rodzinna
(1025)
Literatura polska
(1019)
Sensacja (rodzaj/gatunek)
(1009)
Reportaż
(989)
Powieść norweska
(982)
Powieść francuska
(980)
Album
(954)
Poezja dziecięca polska
(894)
Książka-zabawka
(893)
Powieść niemiecka
(824)
Science fiction
(823)
Dramat filmowy
(800)
Poradniki
(766)
Publicystyka polska
(733)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(714)
Praca zbiorowa
(700)
Powieść psychologiczna
(698)
Powieść młodzieżowa angielska
(650)
Gry planszowe
(640)
Encyklopedia
(630)
Materiały pomocnicze dla szkół
(606)
Horror
(603)
Powieść rosyjska
(574)
Dramat polski
(564)
Powieść dziecięca polska
(509)
Esej
(494)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(485)
Lektura z opracowaniem
(478)
Przepisy kulinarne
(457)
Komedia
(448)
Powieść biograficzna
(419)
Adaptacja filmowa
(410)
Wywiad dziennikarski
(403)
Gry i zabawy umysłowe
(398)
Publicystyka
(397)
Romans historyczny
(386)
Powieść erotyczna
(377)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(375)
Film amerykański
(374)
Film animowany
(349)
Fotografia polska
(335)
Powieść dziecięca angielska
(325)
Literatura podróżnicza polska
(324)
Fraszki
(321)
Film dokumentalny
(311)
Literatura
(305)
Opowiadanie dziecięce angielskie
(304)
Sagi
(302)
Relacja z podróży
(291)
Materiały konferencyjne
(285)
Literatura młodzieżowa polska
(283)
Powieść kryminalna amerykańska
(273)
Powieść kanadyjska
(271)
Monografia
(266)
Katalog wystawy
(262)
Powieść szwedzka
(261)
Szkice literackie polskie
(250)
Powieść hiszpańska
(249)
Adaptacja literacka
(247)
Dystopia
(243)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(48)
Edukacja i pedagogika
(5)
Literaturoznawstwo
(3)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Historia
(1)
109 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: 90 kart upraw, 25 kart zbiorów, karta gracza rozpoczynającego, karta punktacji, instrukcja.
Gra dla 2-4 osób. Czas rozgrywki: 30 min.
Wiek graczy: 10+.
Hobby i czas wolny
Uprawiasz ziemniaki, zboże, lawendę, słoneczniki i dynie. Im większe będziesz mieć zbiory, tym więcej punktów zdobędziesz. Każdy rodzaj uprawy możesz zebrać tylko raz! Obserwuj gospodarstwa rywali i podejmuj decyzje, co uprawiać w danym momencie! [Nota Wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 15 kart lokacji, 30 kart postaci, 10 kart obiektów specjalnych, 4 karty działań, instrukcja.
Gra dla 1-4 graczy. Czas rozgrywki 60-90 minut.
Wiek graczy 12+.
Hobby i czas wolny
Kroniki zbrodni: Noir to rozszerzenie, które przeniesie Cię w do niezwykłego Los Angeles. Nie będzie to jednak sielanka jak z filmu, a miejsce w którego cieniu kryją się liczne skandale, skorumpowane organy ścigania, szantaże, a nawet morderstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 108 kart Dinusiów, 22 karty zdarzeń, 26 kart rozstawienia, 6 kart pomocy, instrukcja: 15 stron.
Gra dla 2-6 graczy. Czas gry 15 min.
Wiek 7+,
Hobby i czas wolny
Zabawna i szybka gra karciana o dinozaurach próbujących zasiedlić okoliczne wyspy zanim wielki meteoryt zniszczy ich dom. Zadanie graczy polega na skutecznym przeniesieniu jak największej liczby dinozaurów na własne wyspy, zanim nastąpi katastrofa. Ratowanie dinusiów nie jest jednak prostym zadaniem. Trzeba, za pomocą posiadanych kart, pokonać wybranego jaszczura, a następnie umieścić go w odpowiedniej strefie klimatycznej własnej wyspy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 75 kart, 4 kości, instrukcja w języku polskim i ukraińskim.
Wiek graczy: 6+.
Hobby i czas wolny
Doskonała zabawa dla 2-7 osób. Jeden z graczy rzuca 2 kostkami i wszyscy jak najszybciej wykładają swoje karty. Wykładane karty muszą spełniać warunki wskazane przez kostki. Wygra osoba, która najszybciej wyłoży wszystkie swoje karty. Pełna emocji gra na spostrzegawczość dla dzieci i dorosłych!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: płócienna mata do gry, 110 kart, instrukcja.
Gra dla 2 graczy. Czas rozgrywki 20 min.
Wiek 7+.
Hobby i czas wolny
W dwuosobowej grze karcianej Mandala będziesz robić wszystko, by zyskać więcej punktów niż przeciwnik. Problem polega na tym, że wartość poszczególnych kart będziecie ustalać dopiero w trakcie gry! Czeka Was zatem opracowywanie strategii i przemyślane wykładanie kolorowych kart w taki sposób, by wyciągnąć jak najwięcej z zebranych zestawów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
The game / Steffen Benndorf ; grafika Oliver i Sandra Freudenreich. - Praha : Mindok ; Kraków : Bard, copyright 2015. - 1 pudełko; wymiary pudełka 13x10x3 cm.
Gra dla 1-5 graczy. Czas gry 20 minut.
Zawartośc pudełka: 102 karty, instrukcja.
Wiek graczy: 8+.
Zmierz się z grą! Czy ty i twoja drużyna zdołacie ją pokonać? Proste zasady i masa zabawy. Jeżeli szukasz szybkiej, ale głębokiej gry logicznej... nie szukaj dalej! W "The Game" gracze muszą odrzucić wszystkie 98 kart na 4 stosy. Wydaje się łatwe, ale czy tak jest naprawdę?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czarne historie : seks i zbrodnia / Nicola Berger ; il. Bernard Skopnik. - Konin : G3, 2012. - Pudełko : karty ; wym. pudełka 9,5x13,5x2,5 cm + instrukcja.
Pudełko zawiera : 50 kart, instrukcja.
Gra dla 2-15 graczy.
Czas rozgrywki: 45 min.
Dla tylko dla dorosłych!
Wiek graczy: od 18 lat.
42 przypadki fatalnych namiętności, 18 tragicznych zdarzeń, dziewięć małżeńskich zdrad, dwoje transwestytów i jeden oszust matrymonialny. Czarne historie - Seks i zbrodnia to 50 kruczoczarnych zagadek traktujących o największej z namiętności tego świata!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble / twórcy: Denis Blanchot, Jacques Cottereau i Play Factory. - Gdańsk : Rebel, © 2022. - 1 okrągłe pudełko ; 10x5 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: 55 kart, instrukcja w języku polskim i ukraińskim.
Gra dla 2-8 graczy. Czas rozgrywki 15 min.
Wiek graczy 6+.
Hobby i czas wolny
Spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży na środku stołu. Znajdź na nich wspólny symbol, nazwij go i szybko pozbądź się swojej karty. Teraz następna!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 30 kart, instrukcja.
Gra dla 2-5 graczy. Czas rozgrywki 10 min.
Wiek graczy 4+.
Hobby i czas wolny
Marshall, Rubble, Chase, Rocky, Zuma, Skye! Bohaterskie psiaki, które na co dzień dzielnie pomagają potrzebującym, zawitały na karty Dobble, by wspierać najmłodszych w ćwiczeniu refleksu i spostrzegawczości! Czy uda Ci się wypatrzyć parę identycznych bohaterów lub charakterystycznych przedmiotów zanim zrobią to przeciwnicy? Zadanie jest proste: spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży na środku stołu. Znajdź na nich wspólny symbol, nazwij go i szybko pozbądź się swojej karty. Teraz następna! Tylko nie zwątp, dwie dowolne karty zawsze łączy jeden wspólny obrazek. [Nota Wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble HP / twórcy: Denis Blanchot, Jacques Cottereau i Play Factory. - Gdańsk : Rebel, © 2020. - 1 okrągłe pudełko ; 10x5 cm.
Zawartość pudełka: 55 kart, instrukcja w języku polskim i ukraińskim.
Gra dla 2-8 graczy. Czas rozgrywki 15 min.
Wiek graczy 6+.
Hobby i czas wolny
Dobble Harry Potter to jedna z najbardziej wyczekiwanych gier tego roku! Łączy kultowy świat magii i czarodziejstwa wraz z jedną z najpopularniejszych gier rodzinnych w Polsce. Gracze próbują dostrzec między dwiema kartami parę identycznych symboli; ten który znajdzie je pierwszy - zdobywa punkt! W tej wersji Dobble znajdziesz stylizowane wizerunki z kultowego świata wykreowanego przez J.K. Rowling: Harry'ego Pottera, Hermionę Granger, Rona Weasleya, a także różdżki, stworzenia, herby Hogwartu i wiele innych. Dasz radę odnaleźć je wszystkie?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 794 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: 55 kart, instrukcja.
Gra dla 2-8 graczy. Czas rozgrywki 15 min.
Wiek graczy 6+.
Hobby i czas wolny
Gra "Dobble: Zwierzaki" składa się z 50 symboli zwierząt. Na każdej z 55 kart, znajduje się po 8 symboli. Na dwóch dowolnych kartach, zawsze znajduje się dokładnie jeden wspólny symbol. Twoim zadaniem jest go odnaleźć i głośno krzyknąć jego nazwę!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble zwierzaki / twórcy: Denis Blanchot, Jacques Cottereau i Play Factory. - Gdańsk : Rebel, © 2022. - 1 okrągłe pudełko ; 10x5 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: 55 kart, instrukcja w języku polskim i ukraińskim.
Gra dla 2-8 graczy. Czas rozgrywki 15 min.
Wiek graczy 6+.
Hobby i czas wolny
Gra "Dobble: Zwierzaki" składa się z 50 symboli zwierząt. Na każdej z 55 kart, znajduje się po 8 symboli. Na dwóch dowolnych kartach, zawsze znajduje się dokładnie jeden wspólny symbol. Twoim zadaniem jest go odnaleźć i głośno krzyknąć jego nazwę!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czarne historie 2 / Holger Bösch ; il. Bernard Skopnik. - Wyd. 3. - Konin : G3, 2012. - Pudełko : karty ; wym. pudełka 9,5x13,5x2,5 cm + instrukcja.
Pudełko zawiera : 50 kart, instrukcja.
Gra dla 2-15 graczy.
Czas rozgrywki: 45 min.
Wiek graczy: od 14 lat.
Czarne historie 2 to zestaw 50 zupełnie nowych elektryzujących, a czasami makabrycznych opowieści, które faktycznie się wydarzyły albo… mogły się wydarzyć. W tej grze gracze starają się rozwikłać zagadki, które zostają im przedstawione. Czarne historie 2 to kontynuacja bestsellerowego zestawu Czarne historie, który podbił serca miłośników zagadek kryminalnych nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czarne historie 3 / Holger Bösch ; il. Bernard Skopnik. - Wyd. 3. - Konin : G3, 2012. - Pudełko : karty ; wym. pudełka 9,5x13,5x2,5 cm + instrukcja.
Pudełko zawiera : 50 kart, instrukcja.
Gra dla 2-15 graczy.
Czas rozgrywki: 45 min.
Wiek graczy: od 14 lat.
Czarne historie 3 - znów stajecie przed 50 strasznymi opowieściami, od których włos się na głowie jeży, a krew zastyga w żyłach. Wszystko przez to, że historie te są jeszcze czarniejsze, jeszcze straszniejsze i jeszcze bardziej zakręcone niż dotychczas. Rozwiąż zagadki! Zrekonstruuj wydarzenia poszczególnych incydentów, kompletując je kawałek po kawałku poprzez zadawanie pytań, odgadywanie oraz składanie w całość dowodów - samodzielnie lub z przyjaciółmi. To zapewniająca dreszczyk emocji zabawa, bez której nie obędzie się żadne przyjęcie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794.4 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 300 kart z pytaniami, 4 talie kart kolorów (po 11 kart każda), 10 kart "kradzieja" koloru, notes, pisak, instrukcja,
Gra dla 2-20 graczy. Czas rozgrywki: 20 minut.
Wiek graczy: 12+
"Colour Brain - Myśl kolorem!" to nietypowa gra quizowa, w której zadaniem graczy, jest udzielanie odpowiedzi na pytania, za pomocą posiadanych w ręce, jedenastu kart kolorów. Przeczytajcie uważnie pytanie i starajcie się dopasować właściwe kolory. Ten, kto jako pierwszy zdobędzie dziesięć punktów - wygrywa grę!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Alicja w Krainie Czarów jest opowieścią o przygodach małej dziewczynki w wymarzonym cudownym świecie oraz o jej interakcjach z kolorowymi postaciami tej powieści.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B/II (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B/II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Edukacja i pedagogika
Literaturoznawstwo
"Alicja w Krainie Czarów" to jedna z najpiękniejszych powieści dla dzieci. Pełna niezwykłych przygód, ciekawych i zabawnych postaci, niesamowitych, fantastycznych zdarzeń. Tytułowa bohaterka przenosi się do świata, gdzie wszystko jest możliwe, pełnego tajemnic i zagadek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B/II (5 egz.)
Książka
W koszyku
(Kanon Lektur)
Opracowanie Danuta Sadkowska na podstawie wydania z 1947 roku, Warszawa, Gebethner i Wolff.
Lektura dla klas V.
Główna bohaterka książki trafia do niezwykłej krainy, w której spotyka się z postaciami i zdarzeniami na pozór absurdalnymi. Akcja przebiegająca w konwencji snu prowokuje jednak czytelników do wielu refleksji, a w przypadku najmłodszych - dla których książka jest po prostu piękną baśnią - korzystnie wpływa na rozwój wyobraźni. Z tych i wielu innych względów utarło się mawiać o Alicji w krainie czarów, że jest to jedyny przypadek, gdy jeden tekst kryje w sobie dwie książki - dla dzieci i dla dorosłych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B/II (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Lektury Grega)
Na stronie tytułowej: Notatki na marginesie, szczegółowe opracowanie, streszczenie.
Edukacja i pedagogika
Literaturoznawstwo
Pewnego dnia Alicja wpada do króliczej nory i tym samym do świata przypominającego sen. Dziewczynka raz rośnie, raz maleje po wypiciu tajemniczego napoju i zjedzeniu ciastka. Na swojej drodze spotyka mnóstwo dziwnych postaci m.in. Pana Gąsienicę palącego fajkę wodną, Postrzelonego Zajączka, gniewną Królową Kier.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B/II (3 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej