Rzeczywistość wirtualna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(78)
Forma i typ
Książki
(74)
Proza
(56)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(5)
Gry i zabawki
(3)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Audiobooki
(2)
Filmy i seriale
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(130)
wypożyczone
(17)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia centralna
(26)
Wypożyczalnia dla dzieci
(24)
Oddział Dziecięco-Młodzieżowy
(16)
Czytelnia Oddziału Dziecięco-Młodzieżowego
(1)
Filia nr 1
(4)
Filia nr 2
(1)
Filia nr 3
(15)
Filia nr 4
(8)
Filia nr 5
(4)
Filia nr 6
(3)
Filia nr 7
(4)
Filia nr 10
(1)
Filia nr 15
(2)
Filia nr 17
(23)
Filia nr 18
(2)
Dział Informacji
(7)
Mediateka
(7)
Autor
Hatłas-Czyżewska, Joanna
(12)
Stuart, S. D
(12)
Stuart, S. D. Minecraft adventures
(11)
Saboten
(8)
Kid, Cube
(4)
Cline, Ernest (1972- )
(3)
Cube Kid (1983- )
(3)
Kid, Cube. Pamiętnik 8-bitowego wojownika
(3)
Puszczewicz, Marek
(3)
Warda, Małgorzata (1978- )
(3)
Abec
(2)
Alix, Maiwenn (1987- )
(2)
Alix, Maiwenn (1987- ). In Real Life
(2)
Barabaš, O. Û
(2)
Beepee
(2)
Chappuis, Dimitri
(2)
Chiu, Pa Ming (1977- )
(2)
Cube Kid (1983- ). Pamiętnik 8-bitowego kota
(2)
DeWinter, Steve (1969- )
(2)
Grenier, Laurence
(2)
Irzykowski, Jarosław
(2)
Jedliński, Jakub (1977- )
(2)
Kawahara, Reki (1974- )
(2)
Kid, Cube Pamiętnik 8- bitowego wojownika
(2)
Kroszczyński, Stanisław
(2)
Lu, Marie (1984- )
(2)
Lu, Marie (1984- ). Warcross
(2)
Piechowiak, Anna
(2)
Skórska-Filip, Ewa
(2)
Stuart, S. D. Minecraft adventures. Season two
(2)
Zacharzewski, Michał (1977- )
(2)
Łapiński, Paweł (1985- )
(2)
Łukjanienko, Siergiej (1968- )
(2)
Abdul-Mateen, Yahya II (1986- )
(1)
Aboujaoude, Elias (1971- )
(1)
Andruszko, Robert
(1)
Arobal, Bartek (1984- )
(1)
Ball, Matthew
(1)
Barney, Darin
(1)
Bigaj, Magdalena
(1)
Bijan, Marta (1996- )
(1)
Boellstorff, Tom (1969- )
(1)
Carr, Adrian (1951- )
(1)
Cheverton, Mark (1962- )
(1)
Cheverton, Mark (1962- ). Gameknight999
(1)
Cholewa, Piotr W. (1955- )
(1)
Chopra, Priyanka (1982- )
(1)
Chrzanowska-Gancarz, Małgorzata
(1)
Cieslik, Marek
(1)
Cieślak, Piotr
(1)
Cook, Olivia (1993- )
(1)
Cube Kid
(1)
Cube Kid (1983- ). Pamiętnik 8-bitowego wojownika
(1)
Demczuk, Agnieszka
(1)
Deutsch, David
(1)
Devers, Nathan (1997- )
(1)
Droga, Katarzyna (1965- )
(1)
Droga, Katarzyna (1965- ). Seria uczuć
(1)
Dukaj, Jacek
(1)
Dukaj, Jacek (1974- )
(1)
Dzieża, Wiesława
(1)
Elsberg, Marc (1967- )
(1)
Ferris, Joshua (1974- )
(1)
Frier, Sarah
(1)
Fronia, Marcin
(1)
Geppert, Beata
(1)
Gibson, William (1948- )
(1)
Gibson, William (1948- ). Barbarzyńcy
(1)
Gibson, William (1948- ). Czerwona gwiazda, orbita zimowa
(1)
Gibson, William (1948- ). Hotel New Rose
(1)
Gibson, William (1948- ). Johnny Mnemonic
(1)
Gibson, William (1948- ). Kontinuum Gernsbacka
(1)
Gibson, William (1948- ). Odłamki holograficznej róży
(1)
Gibson, William (1948- ). Pasujący gatunek
(1)
Gibson, William (1948- ). Starcie
(1)
Gibson, William (1948- ). Zimowy targ
(1)
Glikman, Fabrice
(1)
Groff, Jonathan (1985- )
(1)
Harris, Neil Patrick (1973- )
(1)
Hemon, Aleksandar (1964- )
(1)
Henwick, Jessica (1992- )
(1)
Jakuszewski, Michał (1958- )
(1)
Jarzębski, Jerzy (1947-2024)
(1)
Kamiński, Janusz (1959- )
(1)
Kardaras, Nicholas (1964- )
(1)
Kemmerer, Brigid
(1)
Klang, Joachim
(1)
Kochański, Krzysztof (1958- )
(1)
Kowalik, Maciej (1984- )
(1)
Kowalski-Glikman, Jerzy (1957- )
(1)
Kozak, Stanisław (psycholog)
(1)
Kościuczuk, Tomasz
(1)
Lamy, Corentin
(1)
Lasota, Maciej (1988- )
(1)
Lem, Stanisław (1921-2006)
(1)
Lipko, Tomasz
(1)
Mendelsohn, Ben (1969- )
(1)
Miny, Laurent (1968- )
(1)
Mironowicz, Katarzyna
(1)
Mitchell, David Stephen
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(23)
2010 - 2019
(48)
2000 - 2009
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(62)
1901-2000
(4)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(75)
Ukraina
(2)
Język
polski
(73)
angielski
(2)
ukraiński
(2)
Odbiorca
9-13 lat
(25)
Dzieci
(22)
Młodzież
(15)
14-17 lat
(14)
Rodzice
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(23)
Literatura polska
(15)
Literatura francuska
(11)
Film amerykański
(2)
Literatura japońska
(2)
Literatura rosyjska
(2)
Literatura angielska
(1)
Literatura austriacka
(1)
Literatura włoska
(1)
Temat
Kobieta
(4723)
Przyjaźń
(4064)
Rodzina
(3513)
Tajemnica
(2197)
Zwierzęta
(1980)
Rzeczywistość wirtualna
(-)
Miłość
(1935)
Literatura polska
(1907)
Relacje międzyludzkie
(1853)
Dziewczęta
(1738)
Magia
(1593)
Rodzeństwo
(1562)
Literatura dziecięca polska
(1530)
Nastolatki
(1486)
Śledztwo i dochodzenie
(1394)
Powieść amerykańska
(1389)
II wojna światowa (1939-1945)
(1376)
Zabójstwo
(1364)
Powieść polska
(1354)
Uczniowie
(1308)
Ludzie a zwierzęta
(1296)
Dzieci
(1291)
Życie codzienne
(1255)
Uczucia
(1173)
Film fabularny
(1126)
Chłopcy
(1100)
Relacja romantyczna
(1087)
Podróże
(1066)
Polska
(1035)
Literatura młodzieżowa polska
(1023)
Żydzi
(1021)
Poezja polska
(1019)
Małżeństwo
(998)
Psy
(939)
Boże Narodzenie
(898)
Koty
(888)
Policjanci
(882)
Powieść angielska
(833)
Sekrety rodzinne
(830)
Władcy
(796)
Wakacje
(757)
Poszukiwania zaginionych
(746)
Osoby zaginione
(744)
Pisarze polscy
(738)
Uprowadzenie
(719)
Matki i córki
(716)
Język polski
(710)
Zakochanie
(701)
Dziadkowie i wnuki
(666)
Kultura
(664)
Dziennikarze
(648)
Historia
(648)
Polacy za granicą
(637)
Dojrzewanie
(634)
Trudne sytuacje życiowe
(616)
Mężczyzna
(607)
Przestępczość zorganizowana
(589)
Czarownice i czarownicy
(588)
Wychowanie w rodzinie
(585)
Wsie
(577)
Język ukraiński
(576)
Prywatni detektywi
(555)
Ojcowie i córki
(553)
Arystokracja
(550)
Literatura
(548)
Wojsko
(540)
Opowiadanie polskie
(538)
Filozofia
(534)
Zemsta
(526)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(521)
Polityka
(509)
Język angielski
(498)
Pisarze
(491)
Walka dobra ze złem
(490)
Samotność
(486)
Wybory życiowe
(485)
Spisek
(475)
Zamki i pałace
(462)
Pamiętniki polskie
(458)
Politycy
(451)
Podróże w czasie
(448)
Lekarze
(444)
Krainy i światy fikcyjne
(443)
Sieroty
(443)
Wojna
(442)
Seryjni zabójcy
(440)
Samorealizacja
(436)
Duchowieństwo katolickie
(431)
Pomaganie
(431)
Śmierć
(431)
Las
(426)
Opieka nad zwierzętami
(415)
Marzenia
(414)
Obyczaje i zwyczaje
(412)
Ojcowie i synowie
(409)
Sztuka
(408)
Dziecko
(403)
Władza
(398)
Dramat filmowy
(394)
Duchy
(388)
Szkoły
(387)
Temat: dzieło
Player one
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Europa
(1)
Fajstos (Grecja ; miasto dawne)
(1)
Izrael
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Los Angeles (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Mokotów (Warszawa ; część miasta)
(1)
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Szkocja (Wielka Brytania)
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Gatunek
Powieść
(30)
Fantastyka
(25)
Powieść przygodowa
(18)
Science fiction
(12)
Pamiętniki i wspomnienia
(8)
Fanfikcja (fan fiction)
(7)
Esej
(4)
Opracowanie
(4)
Poradnik
(4)
Thriller
(4)
Gry paragrafowe
(3)
Dystopia
(2)
Film akcji
(2)
Film fabularny
(2)
Gry online
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Powieść obyczajowa
(2)
Adaptacja filmowa
(1)
Antologia
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Film przygodowy
(1)
Gry fabularne
(1)
Publicystyka
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Romans
(1)
Sensacja (rodzaj/gatunek)
(1)
Sequel
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(7)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Hobby i czas wolny
(4)
Filozofia i etyka
(3)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Psychologia
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
78 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Herobrine powstaje / S. D. Stuart ; [tłumaczenie Joanna Hatłas-Czyżewska]. - Wydanie I, dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Arkady, 2015. - 78, [2] strony ; 21 cm.
(Przygody w świecie Minecrafta / Steve DeWinter ; [1])
Na książce pseudonim autora, właściwe nazwisko: Steve DeWinter.
Stanowi pierwszy tom cyklu.
U dołu okładki: On wciąż obserwuje.
Pierwszy tom cyklu, którego akcja rozgrywa się w rzeczywistości gry Minecraft. Dziesięcioletni bracia bliźniacy, używają należącego do ich ojca sprzętu z laboratorium wirtualnej rzeczywistości. Grają w Minecraft tak, jakby rzeczywiście znajdowali się w trójwymiarowym świecie brył. Maszyna jest prototypem, w danym momencie może się nią posługiwać wyłącznie jedna osoba. Tata chłopców pracuje w laboratorium rządowym. Dzieci, mając dostęp do znajdującego się tam superkomputera, włamują się do chronionego hasłem serwera. Tego samego, który został osobiście stworzony przez Notcha i zawiera ponoć jedyną wersję Minecrafta z Herobrinem aktywnie działającym w programie. Odkrywają tam coś, czego się nikt nie spodziewał.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Pf/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gra o miłość : tajemnice Bereniki / Katarzyna Droga. - Wydanie II, zmienione. - Warszawa : Zwierciadło, 2023. - 317, [3] strony ; 21 cm.
(Seria uczuć / Katarzyna Droga)
Poprzednie wydanie pt.: Gracze lubią emocje / Katia Wolska.
Berenika, zdolna graficzka, pracuje w Gamedavie i tworzy przestrzenie gier komputerowych. Trochę tęskni za klasycznym malarstwem, ale nowy projekt wciąga ją całkowicie: zespół tworzy grę osadzoną w przeszłości Słowian, wśród postaci z podań i legend. Świat, w którym można mieć kilka istnień, zdobywać skarby i pokonywać zło. Kraina Wenetów powstaje w warszawskim wieżowcu i wymaga od swoich twórców odcięcia się od realnego świata... Prawdziwe życie też stawia swoje wyzwania: Berenika kocha i jest kochana, ma narzeczonego i wspaniałych rodziców, szykuje się do ślubu, ale dręczy ją niepokój. Coś nie pozwala jej ułożyć spokojnie spraw i emocji. Z kim innym mieszka, kto inny pojawia się w snach i ratuje ja z opresji.  Akcja gry i życia toczą się równolegle. Różnią je realia, postacie, ale marzenia i uczucia są takie same. W obu światach trzeba dokonywać wyborów i gra zawsze toczy się o miłość. W obu odkrywają się kolejne tajemnice. Najważniejsza z nich dotyczy narodzin Bereniki i największą niespodzianką jest dla niej samej. Na ile echa przeszłości mogą kształtować przyszłość? Który z tych światów jest prawdziwszy?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Po piśmie / Jacek Dukaj. - Wydanie pierwsze. - Kraków : Wydawnictwo Literackie, 2019. - 411, [4] strony ; 22 cm.
Filozofia i etyka
Informatyka i technologie informacyjne
Koniec pisma i człowiek tracący podmiotowość w nowym dziele Jacka Dukaja. Intelektualna podróż wokół najbardziej fascynujących zagadnień współczesnej cywilizacji - aż do jej kresu i do kresu człowieka. Przez ostatnich kilka tysięcy lat pismo, książki i biblioteki były nośnikami i skarbnicami wiedzy. Technologia pisma stworzyła cywilizację człowieka. Myślenie pismem oznacza myślenie symbolami, ideami i kategoriami. Daje bezpośredni dostęp do wnętrza innych: ich emocji, przeżyć i poczucia „ja”. Wyniósłszy tę umiejętność na wyżyny sztuki, w istocie tworzy nasze życie duchowe. W Po piśmie Dukaj pokazuje ludzkość u progu nowej ery. Kolejne technologie bezpośredniego transferu przeżyć- od fonografu do telewizji, internetu i virtual reality - wyprowadzają nas z domeny pisma. Stopniowo, niezauważalnie odzwyczajamy się od człowieka, jakiego znaliśmy z literatury - od podmiotowego „ja”.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-4 pol. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-4 pol. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-4 pol. (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Po piśmie / Jacek Dukaj. - Kraków : Wydawnictwo Literackie, copyright 2020. - 1 CD (12 godz. 31 min) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
Czyta Maciej Kowalik.
Filozofia i etyka
Informatyka i technologie informacyjne
Koniec pisma i człowiek tracący podmiotowość w nowym dziele Jacka Dukaja. Intelektualna podróż wokół najbardziej fascynujących zagadnień współczesnej cywilizacji - aż do jej kresu i do kresu człowieka. Przez ostatnich kilka tysięcy lat pismo, książki i biblioteki były nośnikami i skarbnicami wiedzy. Technologia pisma stworzyła cywilizację człowieka. Myślenie pismem oznacza myślenie symbolami, ideami i kategoriami. Daje bezpośredni dostęp do wnętrza innych: ich emocji, przeżyć i poczucia „ja”. Wyniósłszy tę umiejętność na wyżyny sztuki, w istocie tworzy nasze życie duchowe. W Po piśmie Dukaj pokazuje ludzkość u progu nowej ery. Kolejne technologie bezpośredniego transferu przeżyć- od fonografu do telewizji, internetu i virtual reality - wyprowadzają nas z domeny pisma. Stopniowo, niezauważalnie odzwyczajamy się od człowieka, jakiego znaliśmy z literatury - od podmiotowego „ja”. [Nota Wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-4 pol. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współfinansowanie: Austrian Federal Chancellery.
Londyn. Podczas pościgu zostaje zastrzelony młody chłopak. Cynthia Bonsanth, dziennikarka, próbuje wyjaśnić jego śmierć. Trop wiedzie do popularnej platformy internetowej Freemee, która specjalizuje się w gromadzeniu i analizowaniu danych, obiecując milionom swoich użytkowników lepsze, obfitujące w sukcesy życie. Jednak ktoś ostrzega stawiającą pierwsze kroki w wirtualnej rzeczywistości dziennikarkę przed Freemee i jej potęgą.
Sensacja
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 10 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 austr. (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821-3 austr. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 austr. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 austr. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 austr. S (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821-3 austr. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 austr. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 austr. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 austr. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 austr. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Paul O’Rourke to uzależniony od iPhone’a przeciwnik nowoczesnych technologii, dentysta, który nie może rzucić palenia i ateista, nietracący wiary w Boga. Pewnego dnia odkrywa z przerażeniem, że ktoś podszywa się pod niego w sieci, tworząc jego stronę internetową, profil na Facebooku i konto na Twitterze. To, co początkowo stanowi niegroźne pogwałcenie prywatności, powoli zamienia się w koszmar. Zawieszony między światem realnym a wirtualnym, Paul próbuje odkryć, dlaczego ktoś kradnie mu tożsamość. Musi stawić czoło swojej trudnej przeszłości i zmierzyć się niepewną przyszłością.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 amer. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Instagram bez filtra / Sarah Frier ; przekład Jarosław Irzykowski. - Wydanie I. - Łódź : Feeria, 2020. - 432, [1] strona : ilustracje, fotografie ; 21 cm.
Tekst również na skrzydełkach.
Informatyka i technologie informacyjne
Media i komunikacja społeczna
Socjologia i społeczeństwo
Sarah Frier, reporterka agencji prasowej Bloomsberg News, ekspertka od mediów społecznościowych, odsłania przed nami tajemnice funkcjonowania Instagrama, prezentuje sylwetki jego założycieli oraz zdradza szczegóły dotyczące aktywności celebrytów i influencerów. Z jej książki dowiesz się ponadto, jak wygląda kultura startupowa w Dolinie Krzemowej i na czym polegała ingerencja Instagrama w wybory, a także poznasz kuluary rywalizacji mediów społecznościowych. Autorka przekonuje, że Instagram zmienił nasze spojrzenie na rzeczywistość, funkcjonowanie handlu, usług, rozrywki czy turystyki. Przewartościował podejście do rodzicielstwa, chirurgii plastycznej i urody, a co najbardziej zaskakujące, wpłynął na nasze zdrowie psychiczne. Czy tego chcemy, czy nie, świat wygląda teraz inaczej… [Nota Wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 077.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Artefakty ; 13)
Tytuł oryginału: Burning Chrome, Johny Mnemonic,The Gernsback continuum, Fragments of a hologram rose, The belonging kind, Hinterlands, Red star, Winter orbit, New Rose hotel, The winter market, Dogfight.
Opowiadania z uniwersum "Trylogia Ciągu".
Zawiera: Johnny Mnemonic / William Gibson. Kontinuum Gernsbacka / William Gibson. Odłamki holograficznej róży / William Gibson. Pasujący gatunek / William Gibson, John Shirley. Barbarzyńcy / William Gibson. Czerwona gwiazda, orbita zimowa / William Gibson, Bruce Sterling. Hotel New Rose / William Gibson. Zimowy targ / William Gibson. Starcie / William Gibson, Michael Swanwick. Wypalić Chrom / William Gibson.
William Gibson zyskał powszechną sławę, jako czołowy przedstawiciel nowej odmiany science fiction, przenoszącej współczesną technologię (w szczególności technikę komputerową) w przyszłość rozpadu miast zdegenerowanej obyczajowości pokoleń postpunkowych. Oto pierwszy tom jego opowiadań. Neuromancer zdobył wszystkie nagrody, ale największym osiągnięciem Williama Gibsona na zawsze pozostaną...
Fantastyka f4
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 10 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821-3 amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 amer. (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Escape Quest ; #2)
Rok wydania na podstawie strony internetowej wydawcy.
Wiek: 12+.
Hobby i czas wolny
Rok 2101. Demostenes, Sztuczna Inteligencja zarządzająca największą platformą VR, wyrwała się spod kontroli i pogrążyła miliony użytkowników w śpiączce. Jesteś jedyną osobą, która może naprawić sytuację. Pora włożyć kask i zanurzyć się w cyberprzestrzeń. Czeka cię niezwykła wędrówka przez różne wirtualne światy. Czy uda ci się wyjść cało z pułapek zastawionych przez SI? A może zapadniesz w śpiączkę jak reszta ofiar systemu? Twoje decyzje wpłyną na zakończenie gry!
Escape Quest to seria niezwykłych książko-gier. Łączą w sobie elementy paragrafowej przygody z zadaniami typu „escape room”. Przeżyj niesamowitą przygodę, w której to ty jesteś głównym bohaterem. Podejmujesz decyzje, rozwiązujesz zadania i starasz się wydostać z różnych zastawionych na ciebie pułapek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793.5/.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwa tłumacza na stronie redakcyjnej.
Informatyka i technologie informacyjne
Psychologia
Wszyscy je widzieliśmy: dzieci hipnotycznie wpatrzone w jarzące się ekrany w restauracjach, na placach zabaw i w domach naszych przyjaciół - a ich liczba wciąż rośnie. Oświetlone przez jarzący się blask buzie - dzieci ekranu - mnożą się niczym wirtualna plaga. Lecz za jaką cenę? Czy jest to jedynie nieszkodliwa rozrywka lub chwilowy szał, coś jak cyfrowe hula-hop? Niektórzy twierdzą, że jarzące się ekrany mogą nawet być dobre dla dzieci - stanowiąc rodzaj interaktywnego narzędzia edukacyjnego. Nie wierz im.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.922.7 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.922.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sword Art Online. 1, Aincrad / Reki Kawahara ; [ilustracje] abec ; [tłumaczenie Anna Piechowiak] ; Bee-Pee. - Wydanie I. - Gołuski : Wydawnictwo Kotori, listopad 2014. - 247, [1] strona : ilustracje (w tym kolorowe) ; 19 cm.
Tytuł oryginału: Sword Art Online.
Dopóki gra nie zostanie ukończona, opuszczenie jej uniwersum jest niemożliwe, a wirtualna śmierć równa się śmierci w rzeczywistości. Dziesięć tysięcy graczy, nie znając prawdy o tajemniczej grze Sword Art Online, loguje się do jej świata, a wtedy rozpoczyna się brutalna gra o przetrwanie. Jeden z użytkowników uwięzionych w SAO, Kirito, bardzo szybko akceptuje prawdziwe oblicze gry. Wybiera drogę samotnego wojownika, by zdobywać kolejne kondygnacje stupiętrowego, dryfującego w przestrzeni zamku Aincrad. W drodze na szczyt w pojedynkę walczy z potworami i pokonuje wszystkie przeciwności losu. Pewnego dnia jednak zostaje zmuszony przez Asunę, mistrzynię rapiera, do zawiązania z nią drużyny. To spotkanie okaże się brzemienne w skutki i wciągnie Kirito w wir nieprzewidzianych zdarzeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-93 jap. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sword Art Online. 2, Aincrad / Reki Kawahara ; [ilustracje] abec ; [tłumaczenie Anna Piechowiak] ; Bee-Pee. - Wydanie I. - Gołuski : Wydawnictwo Kotori, styczeń 2015. - 242, [6] strona : ilustracje (w tym kolorowe) ; 19 cm.
Tytuł oryginału: Sword Art Online.
Sword Art Online - śmiertelna gra MMO, której opuszczenie jest niemożliwe, dopóki nie zostanie ukończona. Uwięzieni w niej gracze muszą dostosować się do życia w wirtualnej rzeczywistości. Mimo trudów, jakie niesie za sobą egzystencja w tak odmiennym świecie, potrafią czerpać satysfakcję z tego, co przynosi im los. Treser potworów - Silica, właścicielka kuźni - Lizbeth, tajemnicza dziewczynka - Yui oraz Sachi spotykają na swej drodze Kirito zwanego Czarnym Szermierzem, który wraz z najlepszymi wojownikami walczy na pierwszej linii frontu, by zdobyć najwyższe piętro zamku Aincrad i ukończyć grę. Oto cztery historie o tym, jak jedno przypadkowe spotkanie może odmienić czyjeś życie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-93 jap. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Więcej niż słowa / Brigid Kemmerer ; tłumaczenie Grażyna Woźniak. - Wydanie I. - Warszawa : YA!, copyright 2019. - 424, [6] stron ; 20 cm.
Rev każdego dnia pracuje nad tym, aby utrzymać swoje wewnętrzne demony w ryzach. Chce poukładać swoje życie i zapomnieć o czasie sprzed adopcji. Pewnego dnia, kiedy na osiemnaste urodziny dostaje list od ojca, traumatyczne wspomnienia z dzieciństwa powracają z pełną siłą. Tymczasem Emma chowa się przed realnym światem w cyberprzestrzeni. Kodowanie jest prostsze, bardziej przewidywalne, a przez to bezpieczniejsze niż kontakt z toksycznymi rodzicami. Kiedy Rev i Emma spotykają się, połączy ich nie tylko miłość, lecz także sekrety. Choć ich problemy wydają się całkiem różne, postanawiają wspólnie stawić im czoła.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P/IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Craftingowe sojusze / Cube Kid ; ilustrował Saboten ; tłumaczenie Michał Zacharzewski. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Jaguar, 2018. - [4], 248, [3] strony : ilustracje kolorowe ; 21 cm.
(Pamiętnik 8-bitowego wojownika / Cube Kid ; 3)
Na okładce: Nieoficjalna opowieść ze świata Minecraft.
Na 4 stronie okładki: Seria: Pamiętnik 8-bitowego wojownika.
Na stronie tytułowej pseudonim autora, nazwisko właściwa: Erik Gunnar Taylor.
Dziś wszystko się zmieniło. W końcu zrozumieliśmy, z czym mamy do czynienia. Wszystko, czego my - wieśniacy - uczyliśmy się w szkole… wszystko, czego ludzie dowiedzieli się z gry… to były jedynie podstawy. Zabawa dla dzieci. Teraz jednak musimy wznieść się na zupełnie nowy poziom i rozpocząć treningi na serio. Bo na murze i za nim wciąż jesteśmy noobam. Treningi stają się bardziej intensywne. Po ostatnim ataku mobów cała wioska przygotowuje się do kolejnej bitwy. Wzmacnia systemy obronne, tropi szpiega, szuka nowych sojuszników Ale Herobrine nic sobie z tego nie robi…. Czy Runt da z siebie na tyle dużo, by znaleźć się wśród pięciu najlepszych uczniów i zostać wymarzonym wojownikiem? Jedno jest pewne: razem z przyjaciółmi - Breeze, Maksem, Emerald i Stumpem - stanie do walki z największym zagrożeniem, z jakim kiedykolwiek miał do czynienia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F/III (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kuźnia przeznaczenia / Cube Kid ; ilustrował Saboten ; [tłumaczenie Stanisław Kroszczyński]. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Jaguar, 2019. - 289, [4] strony : ilustracje kolorowe ; 21 cm.
(Pamiętnik 8-bitowego wojownika / Cube Kid ; 6)
Na stronie tytułowej pseudonim autora, nazwisko właściwe: Erik Gunnar Taylor.
Na okładce : Teraz naprawdę jestem na topie! Nieoficjalna opowieść ze świata Minecraft.
Jeszcze nie czas, by spoczął 8-bitowy wojownik! Bezoki jednoczy siły mroku, czarne chmury gromadzą się, by zagrzmieć gromem grozy. Drogi Runta i jego sprzymierzeńców się rozchodzą, bo ten, którego miał za wroga, a który okazał się dobrym kumplem, wyrusza w góry Ao z misją, by zagrać na nosie Herobrine’owi, rozpalając światło Nadziei. Runt i Breeze spotykają przyjaciół, których wcale się nie spodziewali zastać w Zatoce Puszczyka. Poznają prawdziwych Rycerzy Aetherii, odwiedzają opuszczoną wioskę elfów… Poznają też niezwykłą Przepowiednię dotyczącą ich losów i powiązań z pradawnymi bohaterami przeszłości [...]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F/III (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ścieżka diamentu / Cube Kid ; ilustrował Saboten ; [tłumaczenie Michał Zacharzewski]. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Jaguar, 2018. - 249, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
(Pamiętnik 8-bitowego Wojownika / Cube Kid ; 4)
Na książce pseudonim autora, nazwisko właściwe: Erik Gunnar Taylor.
Na okładce: Szkolenie Runta zbliża się do końca! Lola, genialny dodatek do drużyny Runta... albo i nie!.
U dołu okładki: Nieoficjalna opowieść ze świata Minecraft.
To koniec. Wyglądało na to, że nasza wioska wkrótce przestanie istnieć. Nasza niesamowita wioska, ostatnia linia brony w promieniu tysięcy bloków, najzwyczajniej w świecie upadnie. Najbardziej absurdalne jest to, że moby nie miały z tym nic wspólnego. Do klęski przyczynił się jeden z najlepszych uczniów. Runt ma poważne kłopoty. Młody wojownik musi przetrwać jeden z najbardziej brutalnych ataków w historii i stanąć do walki ze znanym sobie uczniem. Jakby tego było mało, zostało mu już tylko kilka dni na przygotowanie się do sprawdzianu z redstone’u, a póki co nic jeszcze nie umie. Kiedy Lola, geniusz redstone’u, nieoczekiwanie dołącza do jego drużyny, problem wydaje się rozwiązany. Ale związana z tym dziwna sytuacja może kosztować Runta jego marzenia […]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F/III (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tryb misji / Cube Kid ; ilustrował Saboten ; [tłumaczenie Stanisław Kroszczyński]. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Jaguar, 2019. - 271 stron : ilustracje ; 20 cm.
(Pamiętnik 8-bitowego wojownika / Cube Kid ; 5)
Na okładce: Nieoficjalna opowieść ze świata Minecraft.
Pamiętnik młodego mieszkańca minecraftowej wioski, który ośmiela się zostać wojownikiem Minecraft! 12-letni wieśniak, który stał się wojownikiem musi wykorzystać swe umiejętności, by zmierzyć się z nowym zadaniem. Tym razem, by ocalić Villagetown, Runt wyrusza na niebezpieczną wyprawę poza mury miasta [...]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F/III (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Dla fanów Minecrafta!.
Hobby i czas wolny
Trzymasz w ręku bogate źródło inspiracji! Książka jest efektem poszukiwań pomysłów na nowe niesamowite modele z klocków LEGO. Przedstawiają one obiekty ze świata Minecrafta. Dzięki tej książeczce poznasz tajniki projektowania i nauczysz się metod tworzenia wymyślnych konstrukcji. Szybko się przekonasz, że bez trudu wykonasz nawet skomplikowaną z pozoru figurkę! Pracę ułatwią Ci staranne instrukcje, rysunki i dołączone spisy potrzebnych elementów. Wskazówki te okażą się bardzo przydatne również podczas budowania innych skomplikowanych modeli — oczywiście również tych przedstawiających obiekty ze świata Minecrafta!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 688 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wszyscy jesteśmy kosmitami / Krzysztof Kochański ; ilustracje Anna Pawlina. - Wydanie I. - Łódź : Literatura, 2021. - 140, [3] strony : ilustracje ; 23 cm.
(100Lem : fantastyka dla dzieci)
Książka dostępna także jako e-book.
Wiek: 10+.
Przedstawiamy Wam pierwszą tak szczegółową relację z przyszłości, którą autor spisał po wielu rozmowach ze swoimi informatorami. Są nimi Ziemianie i nie Ziemianie, w każdym razie – młodzi mieszkańcy naszej galaktyki. Na pewno jesteście ciekawi, co u nich (i u nas) słychać. „Była to na pewno prawdziwie egzotyczna wycieczka – śmieje się Krzysztof Kochański. – Ale i pouczająca. Zapraszam was w tę międzyplanetarną podróż w czasie i przestrzeni!”
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Pf/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej