Rzeczywistość wirtualna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(78)
Forma i typ
Książki
(74)
Proza
(56)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(5)
Gry i zabawki
(3)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Audiobooki
(2)
Filmy i seriale
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(132)
wypożyczone
(15)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia centralna
(26)
Wypożyczalnia dla dzieci
(24)
Oddział Dziecięco-Młodzieżowy
(16)
Czytelnia Oddziału Dziecięco-Młodzieżowego
(1)
Filia nr 1
(4)
Filia nr 2
(1)
Filia nr 3
(15)
Filia nr 4
(8)
Filia nr 5
(4)
Filia nr 6
(3)
Filia nr 7
(4)
Filia nr 10
(1)
Filia nr 15
(2)
Filia nr 17
(23)
Filia nr 18
(2)
Dział Informacji
(7)
Mediateka
(7)
Autor
Hatłas-Czyżewska, Joanna
(12)
Stuart, S. D
(12)
Stuart, S. D. Minecraft adventures
(11)
Saboten
(8)
Kid, Cube
(4)
Cline, Ernest (1972- )
(3)
Cube Kid (1983- )
(3)
Kid, Cube. Pamiętnik 8-bitowego wojownika
(3)
Puszczewicz, Marek
(3)
Warda, Małgorzata (1978- )
(3)
Abec
(2)
Alix, Maiwenn (1987- )
(2)
Alix, Maiwenn (1987- ). In Real Life
(2)
Barabaš, O. Û
(2)
Beepee
(2)
Chappuis, Dimitri
(2)
Chiu, Pa Ming (1977- )
(2)
Cube Kid (1983- ). Pamiętnik 8-bitowego kota
(2)
DeWinter, Steve (1969- )
(2)
Grenier, Laurence
(2)
Irzykowski, Jarosław
(2)
Jedliński, Jakub (1977- )
(2)
Kawahara, Reki (1974- )
(2)
Kid, Cube Pamiętnik 8- bitowego wojownika
(2)
Kroszczyński, Stanisław
(2)
Lu, Marie (1984- )
(2)
Lu, Marie (1984- ). Warcross
(2)
Piechowiak, Anna
(2)
Skórska-Filip, Ewa
(2)
Stuart, S. D. Minecraft adventures. Season two
(2)
Zacharzewski, Michał (1977- )
(2)
Łapiński, Paweł (1985- )
(2)
Łukjanienko, Siergiej (1968- )
(2)
Abdul-Mateen, Yahya II (1986- )
(1)
Aboujaoude, Elias (1971- )
(1)
Andruszko, Robert
(1)
Arobal, Bartek (1984- )
(1)
Ball, Matthew
(1)
Barney, Darin
(1)
Bigaj, Magdalena
(1)
Bijan, Marta (1996- )
(1)
Boellstorff, Tom (1969- )
(1)
Carr, Adrian (1951- )
(1)
Cheverton, Mark (1962- )
(1)
Cheverton, Mark (1962- ). Gameknight999
(1)
Cholewa, Piotr W. (1955- )
(1)
Chopra, Priyanka (1982- )
(1)
Chrzanowska-Gancarz, Małgorzata
(1)
Cieslik, Marek
(1)
Cieślak, Piotr
(1)
Cook, Olivia (1993- )
(1)
Cube Kid
(1)
Cube Kid (1983- ). Pamiętnik 8-bitowego wojownika
(1)
Demczuk, Agnieszka
(1)
Deutsch, David
(1)
Devers, Nathan (1997- )
(1)
Droga, Katarzyna (1965- )
(1)
Droga, Katarzyna (1965- ). Seria uczuć
(1)
Dukaj, Jacek
(1)
Dukaj, Jacek (1974- )
(1)
Dzieża, Wiesława
(1)
Elsberg, Marc (1967- )
(1)
Ferris, Joshua (1974- )
(1)
Frier, Sarah
(1)
Fronia, Marcin
(1)
Geppert, Beata
(1)
Gibson, William (1948- )
(1)
Gibson, William (1948- ). Barbarzyńcy
(1)
Gibson, William (1948- ). Czerwona gwiazda, orbita zimowa
(1)
Gibson, William (1948- ). Hotel New Rose
(1)
Gibson, William (1948- ). Johnny Mnemonic
(1)
Gibson, William (1948- ). Kontinuum Gernsbacka
(1)
Gibson, William (1948- ). Odłamki holograficznej róży
(1)
Gibson, William (1948- ). Pasujący gatunek
(1)
Gibson, William (1948- ). Starcie
(1)
Gibson, William (1948- ). Zimowy targ
(1)
Glikman, Fabrice
(1)
Groff, Jonathan (1985- )
(1)
Harris, Neil Patrick (1973- )
(1)
Hemon, Aleksandar (1964- )
(1)
Henwick, Jessica (1992- )
(1)
Jakuszewski, Michał (1958- )
(1)
Jarzębski, Jerzy (1947- )
(1)
Kamiński, Janusz (1959- )
(1)
Kardaras, Nicholas (1964- )
(1)
Kemmerer, Brigid
(1)
Klang, Joachim
(1)
Kochański, Krzysztof (1958- )
(1)
Kowalik, Maciej (1984- )
(1)
Kowalski-Glikman, Jerzy (1957- )
(1)
Kozak, Stanisław (psycholog)
(1)
Kościuczuk, Tomasz
(1)
Lamy, Corentin
(1)
Lasota, Maciej (1988- )
(1)
Lem, Stanisław (1921-2006)
(1)
Lipko, Tomasz
(1)
Mendelsohn, Ben (1969- )
(1)
Miny, Laurent (1968- )
(1)
Mironowicz, Katarzyna
(1)
Mitchell, David Stephen
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(23)
2010 - 2019
(48)
2000 - 2009
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(62)
1901-2000
(4)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(75)
Ukraina
(2)
Język
polski
(73)
angielski
(2)
ukraiński
(2)
Odbiorca
9-13 lat
(25)
Dzieci
(22)
Młodzież
(15)
14-17 lat
(14)
6-8 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(23)
Literatura polska
(15)
Literatura francuska
(11)
Film amerykański
(2)
Literatura japońska
(2)
Literatura rosyjska
(2)
Literatura angielska
(1)
Literatura austriacka
(1)
Literatura włoska
(1)
Temat
Kobieta
(4709)
Przyjaźń
(4043)
Rodzina
(3500)
Tajemnica
(2182)
Zwierzęta
(1976)
Rzeczywistość wirtualna
(-)
Miłość
(1917)
Literatura polska
(1905)
Relacje międzyludzkie
(1848)
Dziewczęta
(1736)
Magia
(1588)
Rodzeństwo
(1556)
Literatura dziecięca polska
(1535)
Nastolatki
(1478)
Powieść amerykańska
(1397)
Śledztwo i dochodzenie
(1386)
II wojna światowa (1939-1945)
(1378)
Powieść polska
(1358)
Zabójstwo
(1355)
Uczniowie
(1306)
Ludzie a zwierzęta
(1292)
Dzieci
(1286)
Życie codzienne
(1256)
Uczucia
(1172)
Film fabularny
(1126)
Chłopcy
(1096)
Relacja romantyczna
(1073)
Podróże
(1062)
Polska
(1037)
Literatura młodzieżowa polska
(1024)
Poezja polska
(1021)
Żydzi
(1019)
Małżeństwo
(994)
Psy
(932)
Boże Narodzenie
(897)
Koty
(886)
Policjanci
(874)
Powieść angielska
(833)
Sekrety rodzinne
(823)
Władcy
(788)
Wakacje
(754)
Poszukiwania zaginionych
(744)
Pisarze polscy
(739)
Osoby zaginione
(738)
Uprowadzenie
(715)
Matki i córki
(713)
Język polski
(709)
Zakochanie
(696)
Kultura
(663)
Dziadkowie i wnuki
(660)
Dziennikarze
(648)
Historia
(646)
Polacy za granicą
(640)
Dojrzewanie
(631)
Trudne sytuacje życiowe
(609)
Mężczyzna
(602)
Przestępczość zorganizowana
(588)
Czarownice i czarownicy
(586)
Wychowanie w rodzinie
(584)
Język ukraiński
(575)
Wsie
(572)
Prywatni detektywi
(551)
Ojcowie i córki
(549)
Arystokracja
(548)
Literatura
(547)
Wojsko
(547)
Opowiadanie polskie
(539)
Filozofia
(533)
Zemsta
(522)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(518)
Polityka
(507)
Język angielski
(498)
Pisarze
(490)
Samotność
(484)
Walka dobra ze złem
(482)
Wybory życiowe
(476)
Spisek
(475)
Zamki i pałace
(461)
Pamiętniki polskie
(460)
Politycy
(455)
Podróże w czasie
(446)
Lekarze
(444)
Krainy i światy fikcyjne
(441)
Sieroty
(441)
Wojna
(440)
Seryjni zabójcy
(438)
Samorealizacja
(435)
Duchowieństwo katolickie
(430)
Pomaganie
(430)
Śmierć
(430)
Las
(423)
Opieka nad zwierzętami
(413)
Marzenia
(411)
Obyczaje i zwyczaje
(408)
Ojcowie i synowie
(407)
Sztuka
(406)
Dziecko
(403)
Dramat filmowy
(394)
Władza
(392)
Duchy
(387)
Szkoły
(387)
Temat: dzieło
Player one
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Europa
(1)
Fajstos (Grecja ; miasto dawne)
(1)
Izrael
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Los Angeles (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Mokotów (Warszawa ; część miasta)
(1)
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Szkocja (Wielka Brytania)
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Gatunek
Powieść
(30)
Fantastyka
(25)
Powieść przygodowa
(18)
Science fiction
(12)
Pamiętniki i wspomnienia
(8)
Fanfikcja (fan fiction)
(7)
Esej
(4)
Opracowanie
(4)
Thriller
(4)
Gry paragrafowe
(3)
Poradnik
(3)
Dystopia
(2)
Film akcji
(2)
Film fabularny
(2)
Gry online
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Powieść obyczajowa
(2)
Adaptacja filmowa
(1)
Antologia
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Film przygodowy
(1)
Gry fabularne
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Publicystyka
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Romans
(1)
Sensacja (rodzaj/gatunek)
(1)
Sequel
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(7)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Hobby i czas wolny
(4)
Filozofia i etyka
(3)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Psychologia
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
78 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.946 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pamięć operacyjna / Maiwenn Alix ; przekład Paweł Łapiński. - Wydanie I. - Piaseczno : Widnokrąg, 2023. - 490, [5] stron ; 21 cm.
(Prawdziwe życie / Maiwenn Alix ; 2)
Współfinansowanie: Unia Europejska (UE), Instytut Francuski.
Wyobraź sobie świat, w którym każdy może komunikować się z innymi za pomocą myśli. Świat, w którym nocami można śnić „sny na jawie” tak realne, jak prawdziwe życie. Świat bez przemocy, w którym relacje opierają się na harmonii i trosce… A teraz wyobraź sobie, że by Cię od niego odłączono… 17-letnia Lani żyła w takim idealnym świecie aż do dnia, w którym została z niego brutalnie wyrwana. Życie „offline” przyniosło jej miłość ale też ukazało ciemną stronę systemu, dlatego dołączyła do rebeliantów i została wojowniczką, jedną z najlepszych. Kiedy mężczyzna, którego pokochała, zostaje porwany, Lani podejmuje desperacką próbę odzyskania go. Tymczasem na wyspie rebeliantów dochodzi do zamachu stanu… [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F/IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Restart / Maiwenn Alix ; przekład Paweł Łapiński. - Wydanie I. - Piaseczno : Widnokrąg, 2023. - 546, [5] stron ; 21 cm.
(Prawdziwe życie / Maiwenn Alix ; t. 3)
Tytuł oryginału cyklu: In real life.
Lani musi ponownie zintegrować się z Systemem, by zapobiec całkowitej zagładzie wysp rebeliantów. Jej pamięć zostaje wyczyszczona: wojowniczka rebelii znika i powraca do życia jako Lani202138, członkini Systemu, jakby nigdy nie została wyrwana. Teraz musi dostać się do jego centrum i doprowadzić do negocjacji z Decydentami. Niektórych wspomnień nie da się jednak wymazać…, a gdy Lani dociera do celu, odkrywa, że została zdradzona. Czy uda jej się odróżnić prawdę od fałszywych wspomnień? Czy odzyska swoją osobowość? I czy jej uczucie do Aleksandra było prawdziwe? źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F/IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The Metaverse : and how it will revolutionize everything.
Informatyka i technologie informacyjne
[...] Ball omawia wyzwania związane z zarządzaniem metawersum, bada rolę Web3, blockchainów i NFT oraz przewiduje wygranych i przegranych nadciągających zmian. A co najważniejsze, przeprowadza też analizę szeregu niemal nieograniczonych sposobów wykorzystania wirtualnego uniwersum w biznesie. Niektóre wielkie firmy, np. Google, wydają się lepiej pasować do teraźniejszości niż do przyszłości, a inne, jak Facebook, usilnie próbują się dostosować. Jednak w najbliższym czasie liderami zostaną najprawdopodobniej Roblox, Unity i Epic Games (twórcy Fortnite), na razie 50 razy mniejsi niż dzisiejsi giganci technologiczni. Może się też zdarzyć, że na czoło wyścigu wysuną się firmy, które jeszcze są malutkie albo zupełnie nieznane. Bo kto przewidział sukces Tindera? Dlatego już dziś warto zainwestować w wiedzę o metawersum – nowej wartości, która odmieni ludzkość na skalę globalną, jednocześnie generując dziesiątki bilionów dolarów zysku [...]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.946 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka dostępna także jako audiobook i e-book.
Edukacja i pedagogika
Psychologia
Konkretny i praktyczny przewodnik dla współczesnych rodziców! Książka, który uczy, jak sprawić, by relacja dziecka z cyfrowym światem była zdrowa i bezpieczna. Ile czasu dziecko może spędzać przed ekranem? Kiedy dać mu pierwszy smartfon? Czy pozwalać na granie w gry? Jak nauczyć je radzić sobie z hejtem? I jak Internet wpłynie na jego rozwój? Kieszonkowe ekrany stały się nieodłącznym elementem życia nie tylko naszego, lecz także naszych dzieci. Dla nas telefony komórkowe, smartwatche, tablety i przenośne konsole były nowościami. Uczyliśmy się ich obsługi, stopniowo poznawaliśmy interaktywny świat, powoli zanurzaliśmy się coraz głębiej w sieć. Dla naszych dzieci ekrany są oczywistością, nie znają świata bez nich, a po sieci poruszają się nieporównywalnie zgrabniej niż my. Co nie znaczy, że są w niej zupełnie bezpieczne i że wiedzą, jak dbać o higienę cyfrową. Kiedy coraz więcej głosów gani dorosłych za to, że nie potrafią wprowadzać dzieci w świat cyfrowy, Magdalena Bigaj w swojej książce mówi: to normalne, że popełniamy błędy. Ważne, aby wyciągać z nich wnioski. [Wydawnictwo, 2023]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37.018.1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nocne godziny / Marta Bijan. - Wydanie I. - Białystok : Young, 2023. - 330, [4] strony ; 21 cm.
Książka dostępna także jako audiobook i e-book.
Wiek: 16+.
To miał być najpiękniejszy horror na świecie… Salla, Lamia i Kail są rodzeństwem i zupełnie nagle stracili rodziców. Ich dom to zamek na klifie, owiany mgłą, otoczony mokradłami i wrzosowiskami, przytulony do cmentarza oraz Jeziora Śmierci. Teraz sieroty muszą nauczyć się przetrwania, jako że zostali w tym upiornym miejscu zupełnie sami… A przynajmniej tak im się wydaje. Tak mógłby brzmieć opis tej historii, gdyby była prawdziwa. To jednak tylko scenariusz horroru „Nocne godziny”, w którym główne role otrzymuje troje młodych aktorów. Podekscytowani nastolatkowie lecą do wymarzonej lokacji - pradawnego zamku w deszczowej Szkocji - aby spędzić dwa jesienne miesiące na planie filmowym, w samym sercu gotyckiej historii. Na potrzeby produkcji od razu wcielają się w swoje role, odcinając się od współczesnego świata. Nie spodziewają się jednak, że tajemnicza reżyserka ma własny pomysł na tę fabułę, a granice między światem rzeczywistym a filmem coraz bardziej się zacierają.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Prz/IV (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Prz/IV (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-93 pol. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.946 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Gameknight999 / Mark Cheverton ; cz. 1)
Tytuł oryginalny cyklu: Gameknight999 : an Unofficial Minecrafter's Adventure.
Największą pasją pewnego dwunastolatka jest Minecraft. Jako gracz Gameknight999 tworzy zadziwiające budowle, unikatowe misje i mapy, ale najbardziej lubi je trollować! Psucie szyków graczom, poświęcanie innych dla osiągnięcia własnych celów to jego prawdziwe hobby. Pewnego dnia, za sprawą nowego wynalazku swojego ojca, zostaje teleportowany do cyfrowego świata gry. Teraz Gameknight999 na własnej skórze doświadcza wirtualnej rzeczywistości Minecrafta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Prz/III (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Escape Quest)
Rok wydania na podstawie strony internetowej wydawcy.
Wiek: 12 lat +.
Hobby i czas wolny
Rok 2101. Demostenes, Sztuczna Inteligencja zarządzająca największą platformą VR, wyrwała się spod kontroli i pogrążyła miliony użytkowników w śpiączce. Jesteś jedyną osobą, która może naprawić sytuację. Pora włożyć kask i zanurzyć się w cyberprzestrzeń. Czeka cię niezwykła wędrówka przez różne wirtualne światy. Czy uda ci się wyjść cało z pułapek zastawionych przez SI? A może zapadniesz w śpiączkę jak reszta ofiar systemu? Twoje decyzje wpłyną na zakończenie gry! [Nota Wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793.5/.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Armada / Ernest Cline ; przekład Jarosław Irzykowski. - Łódź : "Feeria" : JK, 2016. - 441 [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
Tytuł oryginału: Armada, 2015.
Zack Lightman całe życie miał głowę w chmurach, marząc, by świat trochę bardziej przypominał filmy i gry komputerowe, które pożera. Niechby jakieś fantastyczne, przełomowe zdarzenie roztrzaskało wreszcie monotonię jego bezbarwnej egzystencji i porwało go na szlaki kosmicznej przygody…Aż pewnego dnia widzi latający spodek. Więcej: ten statek kosmitów jest jakby żywcem wzięty z gry, której oddaje się co wieczór - popularnego symulatora lotów "Armada".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 amer. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest rok 2045. Ziemia jest okropnym miejscem. Zasoby ropy się wyczerpały. Klimat się rozregulował. Na planecie panują głód, bieda i choroby. Większość ludzi ucieka od przytłaczającej rzeczywistości, prowadząc wirtualne życie w OASIS, pełnej rozmachu utopii online, gdzie można być, kim się chce i spokojnie funkcjonować, grać i zakochiwać się na jednej z tysiąca planet. Wade Watts żyje w OASIS od wczesnego dzieciństwa i podobnie jak wielu innych, ma obsesję na punkcie Miedzianego Klucza, cyfrowego „wielkanocnego jajka”, ukrytego gdzieś głęboko w cyfrowej rzeczywistości. Schował go przed śmiercią tam założyciel OASIS, James Halliday, multimiliarder. Ten, kto go znajdzie, odziedziczy jego majątek i przejmie kontrolę nad grą. Przez całe lata miliony ludzi próbowały odnaleźć ten skarb; jedyną wskazówką była wiedza, że prowadzące do celu zagadki są oparte na kulturze masowej końca XX wieku. Ale to właśnie Wade natrafia na klucz do pierwszego zadania i nagle odkrywa, że w desperackim wyścigu po największą nagrodę przeciwko sobie ma tysiące konkurentów. Ta coraz bardziej zaciekła rywalizacja wkrótce przenosi się z OASIS do świata rzeczywistego… [lubimyczytac.pl]
Fantastyka f4
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 amer. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pamiętnik 8-bitowego wojownika / Cube Kid ; 1)
Na okładce: Runt, wieśniak, który chciał być wojownikiem (tak jak Steve).
Na okładce: Nieoficjalna opowieść ze świata minecraft.
Na 4. stronie okładki: Seria: Pamiętnik 8- bitowego wojownika.
Pierwszy tom popularnej serii opowiadającej o przygodach 8-bitowego wojownika. To pamiętnik młodego mieszkańca minecraftowej wioski, który marzy o karierze słynnego wojownika. Opowieść rozpoczyna się, kiedy Runt, dwunastoletni bohater, ma wybrać swój przyszły zawód w szkole Minecraftii. Do wyboru ma niezbyt emocjonujące opcje: farmer, crafter (rzemieślnik), górnik. Tak naprawdę jednak noob marzy o tym, by zostać bohaterem tak jak jego ukochany bohater, Steve. Kiedy dowiaduje się, że pięciu najlepszych uczniów w szkole ma szansę rozpocząć kurs wojowniczy, bierze się ostro do roboty!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F/III (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Fioletowy portal / Cube Kid ; ilustrował Saboten ; [tłumaczenie Stanisław Kroszczyński]. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Jaguar, 2019. - 283, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
(Pamiętnik 8-bitowego kota / C. Kid ; 1)
Na stronie tytułowej pseudonim autora, właściwe nazwisko: Erik Gunnar Taylor.
Na okładce: Nieoficjalna opowieść ze świata Minecraft.
Na okladce: Czy to kot, czy to Noob? Czytaj o przygodach Billy'ego!.
Właściwe nazwisko autora podane w nocie biograficznej na końcu ksiażki.
Kotek w Netherze Pamiętnik 8-bitowego kotka. Niesforny kotek, który uwielbia się włóczyć po lesie, przez tajemniczy portal trafia do mrocznego wymiaru noszącego złowrogą nazwę Nether…Okazuje się, że w świecie rządzonym przez odwieczne algorytmy nie ma przypadków. Kotek Billy (którego już poznaliśmy przelotnie pod imieniem Eebs w Ścieżce diamentu, czwartej części Pamiętnika Runta) ma do spełnienia nadzwyczajną misję, a w tym celu otrzymuje niezwykłe moce. Czy przyjaźń z ghastem to dobry pomysł, kiedy się jest małym kotkiem? [...]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F/III (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F/III (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pamiętnik 8-bitowego wojownika / Cube Kid ; 7)
Na okładce: Nieoficjalna opowieść ze świata Minecraft.
Oto siódmy tom bestsellerowej serii "Pamiętnik 8-bitowego wojownika", która zabiera czytelników do dziennika Runta, młodego mieszkańca wioski Minecraft, który marzy o zostaniu wojownikiem Minecrafta! Znany i lubiany Runt, wieśniak, który stał się wojownikiem, wraz z przyjaciółmi przeżył już mnóstwo przygód. Wszyscy (no może prawie wszyscy) ciężko pracowali jako studenci, przeszli intensywne szkolenie w Akademii, walczyli z potworami wysłanymi przez Herobrine'a, a nawet pomyślnie ukończyli swoją pierwszą misję w Zatoce Puszczyka! Ale ich największa przygoda zaczyna się teraz: udają się do stolicy Aetherii! Jakie przygody czekają na Runta i jego przyjaciół? Czy w końcu staną się prawdziwymi wojownikami i staną do walki z Herobrine’em? [Wydawnictwo].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pamiętnik 8-bitowego kota / C. Kid ; t. 2)
Na stronie tytułowej pseudonim autora, właściwe nazwisko: Erik Gunnar Taylor.
Na okładce: Nieoficjalna opowieść ze świata Minecraft.
Na okładce: Dalsze przygody Billy,ego, który chodzi po Minecrafcie własnymi drogami!
[...] Billy już wie, że stanowi ważną część Przepowiedni i ma niebagatelną role do odegrania w misji ocalenia (co najmniej) trzech światów przed knowaniami Tego Bez Oczu. Teraz najważniejsze, żeby udało mu się nawiązać współpracę z Runtem, lecz póki co nasz kotek poznaje udzielone mu przez Nether moce, pozostaje w Wioskomieście i stara się odnaleźć swoje miejsce pośród wojowniczek i wojowników Zagubionego Legionu… A jak wiadomo, życie w Wioskomieście nie jest spacerem po płatkach róż! Dowiadujemy się też niejednego o Wydarzeniu, zwanym Kataklizmem - które zapoczątkowało nową erę w dziejach Minecraftii - a wkrótce na dobre zaczną się niebezpieczne przygody!!!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F/III (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F/III (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Media i komunikacja społeczna
Prawo i wymiar sprawiedliwości
Socjologia i społeczeństwo
"Niniejsza monografia dotyka wielowymiarowego i skomplikowanego zagadnienia wolności wypowiedzi w środowisku nasyconym mediami i informacjami. Zaprezentowana tematyka jest niewątpliwie aktualna i ważna, tak ze względu na potrzeby badawcze dyscyplin: nauki o polityce, nauki o mediach i komunikowaniu społecznym oraz nauk prawnych, jak i ze względu na potrzeby społeczne wynikające z nadmiaru informacji, braku umiejętności jej selekcji oraz dewaluacji w procesie informowania i komunikowania takich wartości, jak prawda, rzetelność i uczciwość. Tytuł książki – krótki i prosty – wskazuje na zasadniczy przedmiot analizy złożonej materii, jaką jest wolność wypowiedzi, w społecznym kontekście społeczeństwa informacyjnego. Na wysoką ocenę zasługuje również przebogata i zróżnicowania baza źródłowa pracy. Książkę uważam za aktualną i potrzebną." [Z recenzji dr hab. Agnieszki Pawłowskiej, prof. UR]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. MAGAZYN (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 342.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 001 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 001 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Antyświat / Nathan Devers ; przełożyła Beata Geppert. - Wydanie I. - Kraków : Znak Horyzont, 2024. - 316, [4] strony ; 22 cm.
Tytuł oryginału: Les liens artificiels.
Książka dostępna także jako e-book.
Choix Goncourt de l'Italie. Choix Goncourt de l'Orient.
Świat nie ma Julienowi Libératowi nic do zaoferowania. Dziewczyna go rzuciła, z Paryża wygnała go bieda, a jego kariera muzyczna szoruje po dnie. Zanim zupełnie się podda, postanawia stworzyć dzieło życia… ale najpierw loguje się do Antyświata. Musi odpocząć. W ten sposób na wirtualny świat przychodzi Vangel. Adrien Sterner oferuje światu wszystko. Dzieło jego życia, Antyświat, to pierwsza prawdziwa wirtualna rzeczywistość, zaprojektowane z diabelską precyzją i boskim rozmachem lustrzane odbicie Ziemi. Wystarczy założyć konto i zacząć od zera. A nad wszystkim czuwać będzie on: wizjoner, technokrata i pan cyfrowego stworzenia… Tylko co, jeśli wzniesiesz się tak wysoko, że staniesz w oko w oko z samym bogiem?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821-3 franc. F (1 egz.)
Książka
W koszyku
Herobrine powstaje / S. D. Stuart ; [tłumaczenie Joanna Hatłas-Czyżewska]. - Wydanie I, dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Arkady, 2018. - 78, [2] strony ; 21 cm.
(Przygody w świecie Minecrafta / Steve DeWinter ; [1])
Na książce pseudonim autora, właściwe nazwisko: Steve DeWinter.
Stanowi pierwszą część cyklu, część 2 pt.: Portal.
U dołu okładki: On wciąż obserwuje.
Pierwszy tom cyklu, którego akcja rozgrywa się w rzeczywistości gry Minecraft. Dziesięcioletni bracia bliźniacy, używają należącego do ich ojca sprzętu z laboratorium wirtualnej rzeczywistości. Grają w Minecraft tak, jakby rzeczywiście znajdowali się w trójwymiarowym świecie brył. Maszyna jest prototypem, w danym momencie może się nią posługiwać wyłącznie jedna osoba. Tata chłopców pracuje w laboratorium rządowym. Dzieci, mając dostęp do znajdującego się tam superkomputera, włamują się do chronionego hasłem serwera. Tego samego, który został osobiście stworzony przez Notcha i zawiera ponoć jedyną wersję Minecrafta z Herobrinem aktywnie działającym w programie. Odkrywają tam coś, czego się nikt nie spodziewał.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Pf/III (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej