Baranowski, Maciej (tłumacz)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(5)
Forma i typ
Książki
(3)
Gry i zabawki
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia dla dzieci
(4)
Oddział Dziecięco-Młodzieżowy
(2)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1674)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(782)
Baranowski, Maciej (tłumacz)
(-)
Kowalska Dorota
(672)
Zarawska, Patrycja (1970- )
(663)
Doyle Arthur Conan
(643)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(585)
Wallace Edgar
(585)
Drewnowski, Jacek (1974- )
(573)
Konopnicka Maria
(543)
Kochanowski Jan
(505)
Cartland Barbara
(494)
Shakespeare William
(473)
Christie, Agatha (1890-1976)
(451)
Dickens Charles
(448)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(433)
Waidacher Toni
(423)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(413)
Brzechwa, Jan (1900-1966)
(411)
Żeleński, Tadeusz (1874-1941)
(410)
Konopnicka, Maria (1842-1910)
(393)
Verne Jules
(391)
Zimnicka, Iwona (1963- )
(386)
Roberts, Nora (1950- )
(384)
Fabianowska, Małgorzata
(378)
Popławska, Anna (filolożka)
(375)
Chotomska, Wanda (1929-2017)
(374)
Steel, Danielle (1947- )
(371)
Twain Mark
(365)
Poe Edgar Allan
(363)
May Karl
(345)
Ludwikowska, Jolanta (1962- )
(327)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery, Lucy Maud (1874-1942)
(302)
London Jack
(298)
Shakespeare, William (1564-1616)
(293)
Leśmian Bolesław
(290)
Webb, Holly
(289)
Słowacki Juliusz
(288)
Boy-Żeleński Tadeusz
(287)
Dönges Günter
(286)
Sienkiewicz Henryk
(286)
Beaumont, Émilie (1948- )
(285)
Mahr Kurt
(284)
King, Stephen (1947- )
(281)
Kraszewski Józef Ignacy
(281)
Królicki, Zbigniew A. (1954- )
(281)
Darlton Clark
(280)
Marciniakówna, Anna
(280)
Żeromski, Stefan (1864-1925)
(280)
Ewers H.G
(278)
Orzeszkowa Eliza
(277)
Clark, Brenda
(273)
Tuwim, Julian (1894-1953)
(273)
Braiter-Ziemkiewicz, Paulina (1968- )
(270)
Prus, Bolesław (1847-1912)
(269)
Bourgeois, Paulette (1951- )
(267)
Krasicki Ignacy
(265)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Chmielewska, Joanna (1932-2013)
(264)
Донцова Дарья
(264)
Trzeciak Weronika
(262)
Lindgren, Astrid (1907-2002)
(261)
Szancer, Jan Marcin (1902-1973)
(260)
Kühnemann Andreas
(258)
Калинина Дарья
(257)
Szulc, Andrzej
(254)
Kraszewski, Józef Ignacy (1812-1887)
(241)
Mickiewicz Adam
(241)
Francis H.G
(240)
Montgomery Lucy Maud
(238)
Conrad Joseph
(236)
Supeł, Barbara
(236)
Austen Jane
(234)
Cholewa, Piotr W. (1955- )
(233)
Kasdepke, Grzegorz (1972- )
(233)
May Karol
(232)
Andersen, Hans Christian (1805-1875)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Williams, Sophy
(231)
Barner G.F
(229)
Mazan, Maciejka
(229)
Prus Bolesław
(229)
Autores Varios
(228)
Andersen Hans Christian
(226)
Chávez José Pérez
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Ławnicki, Lucjan
(220)
Sandemo, Margit (1924-2018)
(219)
Balzac Honoré de
(217)
Rzehak, Wojciech (1967- )
(217)
Stevenson Robert Louis
(217)
Słowacki, Juliusz (1809-1849)
(216)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
9-13 lat
(4)
Dzieci
(3)
Młodzież
(3)
14-17 lat
(2)
6-8 lat
(1)
Temat
Programowanie obiektowe
(2)
Python (język programowania)
(2)
JavaScript
(1)
Minecraft
(1)
Programowanie
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(2)
Poradnik
(2)
Gry online
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Python dla dzieci : programowanie na wesoło / Jason R. Briggs ; [przekład Maciej Baranowski]. - Wydanie I - 7 dodruk. - Warszawa : PWN, 2019. - 319 stron : ilustracje ; 23 cm.
Na stronie redakcyjnej nazwy tłumaczy: Maciej Baranowski na zlecenie WITKOM Witold Sikorski.
Dla dzieci w wieku 10 lat i ich rodziców.
Informatyka i technologie informacyjne
Hobby i czas wolny
Python to potężny, wyrazisty język programowania, którego łatwo się nauczyć i przyjemnie używać! Niestety, książki do nauki tego języka są często nudne, mdłe i bezbarwne, a ich lektura nie daje nikomu radości. Książka stanowi atrakcyjne wprowadzenie do świata programowania, napisane z myślą o Tobie (i Twoich rodzicach). Przeznaczona jest dla dzieci od lat 10 (i ich rodziców). Autor z anielską cierpliwością omawia podstawy tego języka na bazie jedynych w swoim rodzaju (często zabawnych) programów, pełnych głodnych potworów, tajnych agentów, chciwych kruków i nie tylko. Wszystkie wprowadzane pojęcia są klarownie zdefiniowane, ważne partie kodu wyróżnione kolorem i objaśnione, a nieszablonowe, wielobarwne ilustracje nadają wszystkiemu naturalnej lekkości. Celem zawartych na końcu rozdziałów zadań jest trening szarych komórek i rozwój zdolności pojmowania. Po przeczytaniu książki będziesz mieć na koncie dwie napisane gry: klon znanego wszystkim Ponga oraz "Pan Patyczak pędzi do wyjścia" - zręcznościową grę platformową ze skokami, animacjami i nie tylko [...] [Wydawnictwo, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.438 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 112 fragmentów rafy, 60 kart, plansze graczy, 88 żetonów punktów, instrukcja.
Gra dla 2-4 graczy. Czas rozgrywki 30-45 minut.
Wiek graczy 8+.
Hobby i czas wolny
Obserwuj wzrost najpiękniejszej i najbardziej egzotycznej struktury naturalnej - rafy koralowej. Te bogate ekosystemy, spotykane najczęściej w regionie indopacyficznym, potrzebują wiele lat, by osiągnąć swe pokaźne rozmiary. Przez cały ten czas tworzą dom dla tysięcy gatunków istot morskich. I ty możesz uczestniczyć w tym procesie, który otworzy ci oczy na piękno oceanów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie okładce oraz stronie tytułowej nazwa oryginalnego wydawcy: No Starch Press.
Edukacja i pedagogika
Informatyka i technologie informacyjne
JavaScript dla dzieci to napisane lekkim piórem wprowadzenie do podstaw programowania, oparte na cierpliwym objaśnianiu zabawnie zilustrowanych przykładów. Zaczniesz od podstaw, takich jak łańcuchy znaków, tablice i pętle, a następnie przejdziesz do tematów zaawansowanych, takich jak obsługa interaktywnych zdarzeń za pomocą jQuery i rysowanie obrazków na płótnach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.438 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.438 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książce także ISBN oryginału.
Dla dzieci od lat 10 i ich rodziców.
Pokonaliście pnącza, podróżowaliście do głębokich jaskiń, a może nawet dotarliście na sam Koniec i z powrotem, ale czy kiedyś udało Wam się zmienić miecz w magiczną różdżkę? Zbudowaliście pałac w mgnieniu oka? Zaprojektowaliście własną, zmieniającą kolory podłogę do tańca disco? W tej książce zrobicie to wszystko i jeszcze więcej dzięki sile Pythona, bezpłatnego języka używanego przez miliony zawodowców i początkujących programistów! Zaczynamy od krótkich, prostych lekcji Pythona, a następnie wykorzystujemy nasze nowe umiejętności do modyfikowania Minecrafta, aby osiągać natychmiastowe i robiące wrażenie wyniki. Nauczycie się, jak dostosowywać Minecraft, aby tworzyć mini-gry, kopiować całe budynki i zamieniać nieciekawe bloczki w złoto. Nauczycie się także pisać programy, które: zabiorą Was na wycieczkę po świecie Minecrafta dzięki automatycznej teleportacji, na pstryknięcie palca tworzą ogromne pomniki, piramidy, lasy i inne rzeczy, tworzą sekretne przejścia, które otwierają się, gdy włączymy ukryty przełącznik, tworzą straszne miasto duchów, które znika i się pojawia w innym miejscu pokazują dokładnie miejsce, gdzie trzeba kopać, aby znaleźć rzadkie bloki, rzucają urok, aby kaskada kwiatów (lub dynamit, jeśli macie odwagę!) podążała za każdym naszym ruchem, wyrządzają szkody poprzez podstępne pułapki z lawy i klątwy, które powodują wielkie powodzie. Niezależnie od tego, czy jesteś megafanem Minecrafta, czy nowicjuszem, ujrzysz Minecrafta w nowym świetle, ucząc się jednocześnie podstaw programowania. Oczywiście możesz spędzić cały dzień szukając cennych zasobów lub budując ręcznie swoje rezydencje, ale dzięki sile Pythona, to jest już przeszłość! Kod z tej książki działa w Windows 7 lub nowszej wersji systemu, w OS X 10.10 lub nowszym albo Raspberry Pi Foundation. [Wydawnictwo, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004.438 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: plansza z pułapkami, 4 dźwignie, 20 map, 8 przeszkód, 4 laski dynamitu, 4 strażników, znacznik serca, licznik życia, wskaźnik postępu, Obłędny Rycerz, Zły, instrukcja.
Gra dla 1-4 osób. Czas rozgrywki : 30 min.
Wiek graczy: 6+.
Hobby i czas wolny
Gracze muszą pomóc rycerzowi przedostać się przez wszystkie poziomy, omijając przy tym pułapki i przeszkody. Muszą też dopilnować, by śmiałek nie zboczył ze świetlistej ścieżki. Jeżeli rycerz dotrze do końca ostatniego poziomu i zachowa co najmniej jedno życie, wszyscy gracze zwyciężają. [Nota Wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej