Programowanie obiektowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla dzieci
(1)
Oddział Dziecięco-Młodzieżowy
(1)
Dział Informacji
(1)
Autor
Baranowski, Maciej (tłumacz)
(2)
Briggs, Jason R
(1)
Dąbkowska-Kowalik, Małgorzata
(1)
Majczak, Adam K
(1)
Richardson, Craig
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
9-13 lat
(2)
Młodzież
(2)
14-17 lat
(1)
Rodzice
(1)
Temat
Kobieta
(4723)
Przyjaźń
(4065)
Rodzina
(3514)
Tajemnica
(2198)
Zwierzęta
(1980)
Programowanie obiektowe
(-)
Miłość
(1935)
Literatura polska
(1907)
Relacje międzyludzkie
(1853)
Dziewczęta
(1738)
Magia
(1593)
Rodzeństwo
(1564)
Literatura dziecięca polska
(1530)
Nastolatki
(1487)
Śledztwo i dochodzenie
(1394)
Powieść amerykańska
(1389)
II wojna światowa (1939-1945)
(1376)
Zabójstwo
(1364)
Powieść polska
(1354)
Uczniowie
(1309)
Ludzie a zwierzęta
(1296)
Dzieci
(1291)
Życie codzienne
(1255)
Uczucia
(1173)
Film fabularny
(1126)
Chłopcy
(1102)
Relacja romantyczna
(1087)
Podróże
(1066)
Polska
(1035)
Literatura młodzieżowa polska
(1023)
Żydzi
(1021)
Poezja polska
(1019)
Małżeństwo
(998)
Psy
(939)
Boże Narodzenie
(898)
Koty
(888)
Policjanci
(882)
Powieść angielska
(833)
Sekrety rodzinne
(830)
Władcy
(796)
Wakacje
(757)
Poszukiwania zaginionych
(746)
Osoby zaginione
(744)
Pisarze polscy
(738)
Uprowadzenie
(720)
Matki i córki
(716)
Język polski
(710)
Zakochanie
(701)
Dziadkowie i wnuki
(668)
Kultura
(664)
Dziennikarze
(648)
Historia
(648)
Polacy za granicą
(637)
Dojrzewanie
(634)
Trudne sytuacje życiowe
(616)
Mężczyzna
(608)
Czarownice i czarownicy
(590)
Przestępczość zorganizowana
(589)
Wychowanie w rodzinie
(585)
Wsie
(578)
Język ukraiński
(576)
Prywatni detektywi
(555)
Ojcowie i córki
(553)
Arystokracja
(550)
Literatura
(548)
Wojsko
(540)
Opowiadanie polskie
(538)
Filozofia
(534)
Zemsta
(526)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(521)
Polityka
(509)
Język angielski
(498)
Pisarze
(492)
Walka dobra ze złem
(490)
Samotność
(486)
Wybory życiowe
(485)
Spisek
(475)
Zamki i pałace
(462)
Pamiętniki polskie
(458)
Politycy
(451)
Podróże w czasie
(448)
Lekarze
(444)
Wojna
(444)
Krainy i światy fikcyjne
(443)
Sieroty
(443)
Seryjni zabójcy
(440)
Samorealizacja
(436)
Duchowieństwo katolickie
(431)
Pomaganie
(431)
Śmierć
(431)
Las
(428)
Opieka nad zwierzętami
(415)
Marzenia
(414)
Obyczaje i zwyczaje
(412)
Ojcowie i synowie
(409)
Sztuka
(408)
Dziecko
(403)
Władza
(398)
Dramat filmowy
(394)
Duchy
(388)
Demony
(387)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Gry online
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Python dla dzieci : programowanie na wesoło / Jason R. Briggs ; [przekład Maciej Baranowski]. - Wydanie I - 7 dodruk. - Warszawa : PWN, 2019. - 319 stron : ilustracje ; 23 cm.
Na stronie redakcyjnej nazwy tłumaczy: Maciej Baranowski na zlecenie WITKOM Witold Sikorski.
Dla dzieci w wieku 10 lat i ich rodziców.
Informatyka i technologie informacyjne
Hobby i czas wolny
Python to potężny, wyrazisty język programowania, którego łatwo się nauczyć i przyjemnie używać! Niestety, książki do nauki tego języka są często nudne, mdłe i bezbarwne, a ich lektura nie daje nikomu radości. Książka stanowi atrakcyjne wprowadzenie do świata programowania, napisane z myślą o Tobie (i Twoich rodzicach). Przeznaczona jest dla dzieci od lat 10 (i ich rodziców). Autor z anielską cierpliwością omawia podstawy tego języka na bazie jedynych w swoim rodzaju (często zabawnych) programów, pełnych głodnych potworów, tajnych agentów, chciwych kruków i nie tylko. Wszystkie wprowadzane pojęcia są klarownie zdefiniowane, ważne partie kodu wyróżnione kolorem i objaśnione, a nieszablonowe, wielobarwne ilustracje nadają wszystkiemu naturalnej lekkości. Celem zawartych na końcu rozdziałów zadań jest trening szarych komórek i rozwój zdolności pojmowania. Po przeczytaniu książki będziesz mieć na koncie dwie napisane gry: klon znanego wszystkim Ponga oraz "Pan Patyczak pędzi do wyjścia" - zręcznościową grę platformową ze skokami, animacjami i nie tylko [...] [Wydawnictwo, 2015]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.438 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Na okł.: Podręcznik jest zgodny z podstawą programową kształcenia w zawodzie technik informatyk 312 [01].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na książce także ISBN oryginału.
Dla dzieci od lat 10 i ich rodziców.
Pokonaliście pnącza, podróżowaliście do głębokich jaskiń, a może nawet dotarliście na sam Koniec i z powrotem, ale czy kiedyś udało Wam się zmienić miecz w magiczną różdżkę? Zbudowaliście pałac w mgnieniu oka? Zaprojektowaliście własną, zmieniającą kolory podłogę do tańca disco? W tej książce zrobicie to wszystko i jeszcze więcej dzięki sile Pythona, bezpłatnego języka używanego przez miliony zawodowców i początkujących programistów! Zaczynamy od krótkich, prostych lekcji Pythona, a następnie wykorzystujemy nasze nowe umiejętności do modyfikowania Minecrafta, aby osiągać natychmiastowe i robiące wrażenie wyniki. Nauczycie się, jak dostosowywać Minecraft, aby tworzyć mini-gry, kopiować całe budynki i zamieniać nieciekawe bloczki w złoto. Nauczycie się także pisać programy, które: zabiorą Was na wycieczkę po świecie Minecrafta dzięki automatycznej teleportacji, na pstryknięcie palca tworzą ogromne pomniki, piramidy, lasy i inne rzeczy, tworzą sekretne przejścia, które otwierają się, gdy włączymy ukryty przełącznik, tworzą straszne miasto duchów, które znika i się pojawia w innym miejscu pokazują dokładnie miejsce, gdzie trzeba kopać, aby znaleźć rzadkie bloki, rzucają urok, aby kaskada kwiatów (lub dynamit, jeśli macie odwagę!) podążała za każdym naszym ruchem, wyrządzają szkody poprzez podstępne pułapki z lawy i klątwy, które powodują wielkie powodzie. Niezależnie od tego, czy jesteś megafanem Minecrafta, czy nowicjuszem, ujrzysz Minecrafta w nowym świetle, ucząc się jednocześnie podstaw programowania. Oczywiście możesz spędzić cały dzień szukając cennych zasobów lub budując ręcznie swoje rezydencje, ale dzięki sile Pythona, to jest już przeszłość! Kod z tej książki działa w Windows 7 lub nowszej wersji systemu, w OS X 10.10 lub nowszym albo Raspberry Pi Foundation. [Wydawnictwo, 2019]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004.438 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej