Korzeniewski, Przemysław
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(8)
Forma i typ
Gry i zabawki
(8)
Dostępność
dostępne
(4)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia dla dzieci
(7)
Oddział Dziecięco-Młodzieżowy
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1679)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(782)
Korzeniewski, Przemysław
(-)
Kowalska Dorota
(672)
Zarawska, Patrycja (1970- )
(663)
Doyle Arthur Conan
(643)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(585)
Wallace Edgar
(585)
Drewnowski, Jacek (1974- )
(573)
Konopnicka Maria
(543)
Kochanowski Jan
(505)
Cartland Barbara
(494)
Shakespeare William
(474)
Christie, Agatha (1890-1976)
(451)
Dickens Charles
(448)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(433)
Waidacher Toni
(423)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(413)
Brzechwa, Jan (1900-1966)
(411)
Żeleński, Tadeusz (1874-1941)
(410)
Konopnicka, Maria (1842-1910)
(393)
Verne Jules
(391)
Zimnicka, Iwona (1963- )
(386)
Roberts, Nora (1950- )
(384)
Fabianowska, Małgorzata
(378)
Popławska, Anna (filolożka)
(375)
Chotomska, Wanda (1929-2017)
(374)
Steel, Danielle (1947- )
(371)
Twain Mark
(365)
Poe Edgar Allan
(363)
May Karl
(345)
Ludwikowska, Jolanta (1962- )
(327)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery, Lucy Maud (1874-1942)
(302)
London Jack
(299)
Shakespeare, William (1564-1616)
(293)
Leśmian Bolesław
(290)
Webb, Holly
(289)
Słowacki Juliusz
(288)
Boy-Żeleński Tadeusz
(287)
Dönges Günter
(286)
Sienkiewicz Henryk
(286)
Beaumont, Émilie (1948- )
(285)
Mahr Kurt
(284)
King, Stephen (1947- )
(281)
Kraszewski Józef Ignacy
(281)
Królicki, Zbigniew A. (1954- )
(281)
Darlton Clark
(280)
Marciniakówna, Anna
(280)
Żeromski, Stefan (1864-1925)
(280)
Ewers H.G
(278)
Orzeszkowa Eliza
(277)
Clark, Brenda
(273)
Tuwim, Julian (1894-1953)
(273)
Braiter-Ziemkiewicz, Paulina (1968- )
(270)
Prus, Bolesław (1847-1912)
(269)
Bourgeois, Paulette (1951- )
(267)
Krasicki Ignacy
(265)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Chmielewska, Joanna (1932-2013)
(264)
Донцова Дарья
(264)
Trzeciak Weronika
(262)
Lindgren, Astrid (1907-2002)
(261)
Szancer, Jan Marcin (1902-1973)
(260)
Kühnemann Andreas
(258)
Калинина Дарья
(257)
Szulc, Andrzej
(254)
Kraszewski, Józef Ignacy (1812-1887)
(241)
Mickiewicz Adam
(241)
Francis H.G
(240)
Montgomery Lucy Maud
(238)
Conrad Joseph
(236)
Supeł, Barbara
(236)
Austen Jane
(234)
Cholewa, Piotr W. (1955- )
(233)
Kasdepke, Grzegorz (1972- )
(233)
May Karol
(232)
Andersen, Hans Christian (1805-1875)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Williams, Sophy
(231)
Barner G.F
(229)
Mazan, Maciejka
(229)
Prus Bolesław
(229)
Autores Varios
(228)
Andersen Hans Christian
(225)
Chávez José Pérez
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Ławnicki, Lucjan
(220)
Sandemo, Margit (1924-2018)
(219)
Balzac Honoré de
(217)
Rzehak, Wojciech (1967- )
(217)
Stevenson Robert Louis
(217)
Słowacki, Juliusz (1809-1849)
(216)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
9-13 lat
(6)
Dzieci
(6)
14-17 lat
(1)
6-8 lat
(1)
Młodzież
(1)
Temat
Lamy (ssaki)
(1)
Niedźwiedzie
(1)
Rolnicy
(1)
Wikingowie
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(8)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(6)
8 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 4 plansze, 100 płytek, 9 żetonów warsztatów, 4 znaczniki punktacji, 1 płytka gracza rozpoczynającego, woreczek, instrukcja.
Gra dla 2-4 graczy. Czas rozgrywki 30-45 min.
Hobby i czas wolny
Azulejos - oryginalnie były to biało-niebieskie płytki ceramiczne, sprowadzone do Europy przez Maurów. Sławę i popularność w Portugalii zdobyły po wizycie króla Manuela I w południowej Hiszpanii. Król zafascynował się oszałamiającym pięknem mauretańskich dekoracji pałacu w Alhambrze i pod ich wrażeniem zlecił natychmiast przyozdobienie swojego pałacu w Portugalii podobnymi płytkami. W grze Azul wcielisz się w artystę, układającego przepiękne mozaiki z Azulejos na ścianach pałacu królewskiego w Évorze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 9 żetonów warsztatów, 4 plansze pałaców, 32 plansze kwater, 4 pionki witrażystów, 8 znaczników, 100 żetonów tafli szkła, 1 plansza punktacji, 1 znacznik gracza rozpoczynającego, 1 "szklana wieża", 1 woreczek, 1 instrukcja
Gra dla 2-4 graczy. Czas rozgrywki 30-45 min.
Hobby i czas wolny
Witrażyści z całego świata - witajcie w Sintrze i jej pałacach! Sprawdźmy, kto stworzy najładniejsze, zapierające dech w piersiach witraże do pałacowych okien. Po ukończeniu prac przy układaniu mozaik w pałacu w Évorze, król Portugalii Manuel I postanowił zlecić najlepszym światowym witrażystom przyozdobienie okien królewskiego pałacu w Sintrze. Jesteś witrażystą i właśnie teraz nadeszła twoja życiowa okazja, aby zademonstrować królowi i krajowi swoje doskonałe umiejętności. Czy uda ci się stworzyć najbardziej okazałe i najpiękniejsze witraże w całej Portugalii? W grze Azul: Witraże Sintry będziecie pozyskiwać kolorowe tafle szkła od dostawców i tworzyć z nich witraże, którymi ozdobicie pałacowe okna. Przez 6 rund będziecie zdobywać punkty za przemyślane rozmieszczanie witraży, mając na uwadze, że drogocenny materiał jest delikatny i może się łatwo stłuc. [Nota Wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: plansza doliny, 4 plansze graczy, 55 drewnianych klocków domina z rysunkami zwierząt, 74 drewniane znaczniki roślin, 21 żetonów nagród, 4 znaczniki punktacji, 30 żetonów chmur, znacznik jokera, instrukcja.
Gra dla 2-4 graczy. Czas rozgrywki 45-60 min.
Wiek 8+.
Hobby i czas wolny
Pomóżcie naturze odzyskać dawne piękno, doprowadzając zaniedbaną i zanieczyszczoną dolinę do jej dziewiczego stanu. Zdobywajcie punkty za sprowadzanie do doliny zwierząt, układając płytki domina wzdłuż rwących potoków, oraz za sadzenie drzew i krzewów na przylegających do nich nieużytkach. Gdzie najlepiej zasadzić swoje rośliny? Który moment na to będzie najbardziej odpowiedni? To tylko niektóre pytania, na które będziecie musieli znaleźć odpowiedź, aby wygrać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Agricola / Uwe Rosenberg ; il. Klemens Franz ; tł. Przemysław Korzeniewski i Małgorzata Korzeniewska. - Wrocław : Lacerta, cop. 2008. - Plansze, karty, kartonowe żetony, drewniane znaczniki : il. kolor. ; 31x22x7 cm + instrukcja.
Zawartość pudełka: 9 dwustronnych plansz, 138 znaczników zasobów, 38 żetonów żywności, 54 figurki zwierząt, 25 znaczników członków rodziny, 75 ogrodzeń, 20 obór, 24 żetony chat, 33 żetony kamiennego domu/zaoranych pól, 3 żetony gość/żądanie, 9 żetonów mnożenia, 1 notes do punktacji, 1 instrukcja, 1 znacznik gracza startowego, 360 kart (2 karty stosów, 169 kart pomocników, 149 kart usprawnień, 14 kart rund, 16 kart akcji, 5 kart żebrania, 5 kart podsumowania).
Liczba graczy: 1-5.
Czas gry: 30 min*liczba graczy.
Wiek graczy: od 12 lat.
Gracze rozpoczynają grę, posiadając dwóch członków rodziny mieszkających w dwuizbowej drewnianej chacie. W każdej rundzie gracz wysyła członków rodziny do pracy (wykonują oni różne akcje). Jeśli gracz uzbiera odpowiednią ilość drewna i trzciny, może rozbudować chatę oraz powiększyć rodzinę. Powiększanie rodziny umożliwia wykonanie większej liczby akcji, ale również wiąże się z koniecznością pozyskiwania większej ilości żywności. Gracz orze pola oraz obsiewa je, aby pozyskać żywność.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 1 główna plansza czasu, 2 plansze kołder, 8 niebieskich żetonów skrawków materiału (kwadratowe etykiety) 15 kolorowych żetonów skrawków materiału (okrągłe etykiety), 31 żetonów guzików, 2 znaczniki czasu, 6 żetonów skórzanych łatek, 1 pionek neutralny, instrukcja.
Gra dla 2 graczy. Czas gry 10 min.
Wiek graczy 6+.
Hobby i czas wolny
Stworzenie pięknej kołdry nie jest jednak łatwe, wymaga wysiłku i czasu, a dostępne kawałki materiału nie zawsze chcą do siebie pasować. Musisz więc wybierać je bardzo uważnie i mieć solidny zapas guzików, który nie tylko pozwoli Ci zakończyć kołdrę, ale uczyni ją lepszą i ładniejszą od rękodzieł konkurencji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 2 pudełka na żetony żywności i przedmiotów, 1 pomarańczowa kostka ośmiościenna, 1 niebieska kostka dwunastościenna, 1 duża plansza główna z polami akcji, 4 plansze osady (po jednej dla każdego gracza), 1 mała plansza organizacyjna na łodzie, 4 dwustronne plansze wysp, 1 owalna plansza organizacyjna na szare żetony specjalne, 15 żetonów specjalnych, 2 żetony z polami akcji, rozszerzające planszę główną, 1 plansza z opisem faz każdej rundy, 11 plansz budynków, 8 żetonów wzgórz, 32 łodzie, 125 srebrnych monet, 146 drewnianych znaczników, 190 kart pomocników, 47 czerwonych kart broni, 346 żetonów dóbr, 7 żetonów kary Ting, 12 woreczków strunowych, instrukcja, dodatek do instrukcji, almanach.
Gra dla 1-4 graczy. Czas gry: 30 minut.
Wiek graczy: 12+.
”Uczta dla Odyna” jest sagą w formie gry planszowej. Jako przywódcy klanów będziecie rozwijać swoją kulturę, prowadzić wyprawy handlowe oraz plądrować dalekie krainy tak, jak robili to niegdyś ludzie nazywani "wikingami" (określenie, które w dzisiejszych czasach ma trochę inne znaczenie, niż miało pod koniec pierwszego tysiąclecia). Kiedy przodkowie dzisiejszych Skandynawów wyprawiali się na podbój, nazywali te podróże "Viking". Wikingowie nie byli jednak zwykłymi piratami. Byli też odkrywcami i osadnikami. Przykładowo, Leif Szczęśliwy (Eriksson) był pierwszym europejczykiem w Ameryce, na długo przed Kolumbem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 4 plansze startowe, 30 kart mieszkańców wioski, 22 karty zadań, 48 kart lam, 60 żetonów terenu, 12 żetonów podpór, 36 żetowó plonów, 16 żetonów graczy, 24 żetony monet, notatnik, 33 znaczniki lam, laska pasterska, instrukcja.
Gra dla 2-4 graczy. Czas rozgrywki 30-60 min.
Na pudełku: Lamistyczna gra rodzinna.
Wiek 10+.
Hobby i czas wolny
Życie rolnika nie jest zbyt łatwe wśród tych wszystkich wzgórz i pagórków. Mimo to, uprawa ziemniaków, kukurydzy i kakao to zajęcie, które kochasz. Dziki krajobraz zapiera dech w piersiach, a na dodatek jest tu mnóstwo lam! Zakładaj swoje pastwiska na urodzajnych wzgórzach, a zebranymi z nich plonami karm lamy. W ten sposób pozyskasz lamy, które zamieszkają na Twoich pastwiskach. Punkty zwycięstwa zdobywasz za karmienie lam oraz realizację zadań, o ile Twoi przeciwnicy Cię nie wyprzedzą. W grze bardzo pomocni będą mieszkańcy okolicznych wiosek. Nie wahaj się więc zatrudniać ich, kiedy będziesz miał taką możliwość!Niestety, król Manuel I zmarł przed rozpoczęciem budowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: plansza organizacyjna, 16 plansz terenu parku, 52 żetony terenów, 28 żetonów pawilonów, 12 żetonów wybiegów, 16 żetonów pomników niedźwiedzia, 30 żetonów osiągnięć, instrukcja.
Gra dla 2-4 graczy. Czas rozgrywki 30-45 min.
Wiek graczy 8+.
Hobby i czas wolny
W twoim mieście planowana jest budowa nowej atrakcji - parku niedźwiedzi... Dziś rano otrzymałeś niespodziewany telefon. Władze miasta wybrały właśnie ciebie, aby go zaprojektować! Dobro zwierząt oraz odpowiednie warunki ich trzymania zawsze były drogie twojemu sercu. Od razu myślisz więc o potężnych wybiegach i przestronnych pawilonach. Po chwili zdajesz sobie jednak sprawę, że to wcale nie będzie takie łatwe. Rozmieszczenie wszystkiego na małym obszarze jest nie lada wyzwaniem. Umiejętne rozplanowanie poszczególnych obiektów jest więc kluczowe do pozyskania najbardziej wartościowych zwierząt do twojego parku i zbudowania najznamienitszych pomników niedźwiedzi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej