Autentyczność (postawa)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Filia nr 3
(2)
Autor
Goodman, Whitney
(1)
Kalus, Agnieszka
(1)
Piwowarska, Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Kobieta
(4729)
Przyjaźń
(4064)
Rodzina
(3513)
Tajemnica
(2197)
Zwierzęta
(1980)
Autentyczność (postawa)
(-)
Miłość
(1935)
Literatura polska
(1907)
Relacje międzyludzkie
(1853)
Dziewczęta
(1738)
Magia
(1593)
Rodzeństwo
(1562)
Literatura dziecięca polska
(1530)
Nastolatki
(1486)
Śledztwo i dochodzenie
(1395)
Powieść amerykańska
(1389)
II wojna światowa (1939-1945)
(1383)
Zabójstwo
(1364)
Powieść polska
(1354)
Uczniowie
(1308)
Ludzie a zwierzęta
(1296)
Dzieci
(1291)
Życie codzienne
(1256)
Uczucia
(1172)
Film fabularny
(1126)
Chłopcy
(1100)
Relacja romantyczna
(1087)
Podróże
(1066)
Polska
(1038)
Literatura młodzieżowa polska
(1023)
Żydzi
(1021)
Poezja polska
(1019)
Małżeństwo
(998)
Psy
(939)
Boże Narodzenie
(898)
Koty
(888)
Policjanci
(882)
Powieść angielska
(833)
Sekrety rodzinne
(830)
Władcy
(796)
Wakacje
(757)
Poszukiwania zaginionych
(746)
Osoby zaginione
(744)
Pisarze polscy
(739)
Uprowadzenie
(719)
Matki i córki
(716)
Język polski
(710)
Zakochanie
(701)
Dziadkowie i wnuki
(666)
Kultura
(664)
Dziennikarze
(649)
Historia
(649)
Polacy za granicą
(640)
Dojrzewanie
(634)
Trudne sytuacje życiowe
(616)
Mężczyzna
(607)
Przestępczość zorganizowana
(589)
Czarownice i czarownicy
(588)
Wychowanie w rodzinie
(585)
Wsie
(577)
Język ukraiński
(576)
Prywatni detektywi
(555)
Ojcowie i córki
(553)
Arystokracja
(551)
Literatura
(548)
Wojsko
(548)
Opowiadanie polskie
(538)
Filozofia
(534)
Zemsta
(526)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(521)
Polityka
(509)
Język angielski
(498)
Pisarze
(491)
Walka dobra ze złem
(490)
Samotność
(486)
Wybory życiowe
(485)
Spisek
(475)
Zamki i pałace
(462)
Pamiętniki polskie
(460)
Politycy
(456)
Podróże w czasie
(447)
Lekarze
(444)
Krainy i światy fikcyjne
(443)
Sieroty
(443)
Wojna
(443)
Seryjni zabójcy
(440)
Samorealizacja
(436)
Duchowieństwo katolickie
(431)
Pomaganie
(431)
Śmierć
(431)
Las
(426)
Opieka nad zwierzętami
(415)
Marzenia
(414)
Obyczaje i zwyczaje
(412)
Ojcowie i synowie
(409)
Sztuka
(408)
Dziecko
(403)
Władza
(398)
Dramat filmowy
(394)
Duchy
(388)
Szkoły
(387)
Gatunek
Poradnik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Toksyczna pozytywność / Whitney Goodman ; przełożyła Agnieszka Kalus. - Wydanie I. - Poznań : Filia, 2022. - 341, [2] strony ; 21 cm.
(Filia na Faktach)
Na okładce podtytuł: jak zachować zdrowy rozsądek w świecie ogarniętym obsesją bycia szczęśliwym.
Psychologia
Każdego dnia jesteśmy poddawani presji, aby być pozytywnymi. Nieustannie wmawia się nam, że kluczem do szczęścia jest wyzbycie się negatywnych emocji. Nawet w obliczu choroby, straty, rozstania czy innych trudności, nie ma miejsca na wyrażanie prawdziwych uczuć. [Nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.942 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autentyczność przyciąga : jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie? / Anna Piwowarska. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2015. - 189 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress Exclusive)
Gospodarka, ekonomia, finanse
Media i komunikacja społeczna
Socjologia i społeczeństwo
Zarządzanie i marketing
Autentyczność w biznesie pozwala ci być sobą w tym, co robisz! Wyróżnia ciebie i twoje usługi oraz sprawia, że twoja marka staje się nie do podrobienia. Pozwala ci też docierać do właściwych odbiorców — twoich idealnych klientów. Bo autentyczność ma moc przyciągania! Poradniki biznesowe często przekazują wiedzę oraz zasady, których należy przestrzegać przy budowaniu swojej marki i rozwijaniu firmy, ale bardzo rzadko wspierają w podejmowaniu samodzielnych decyzji, wybieraniu tego, co jest najlepsze akurat dla ciebie, poznawaniu siebie i słuchaniu własnej intuicji. Tym razem jest inaczej! Masz przed sobą praktyczny przewodnik zawierający mnóstwo ćwiczeń, pytań, które należy sobie postawić, a także przykładów tekstów i osób, które zaczęły budować swoją działalność na autentycznym przekazie — pochodzącym z ich wnętrza, czyli zgodnym z tym, kim są, w co wierzą i co jest dla nich ważne. Książka pomoże ci w budowaniu swojej marki (osobistej i firmowej) w sposób autentyczny, który będzie jednocześnie atrakcyjny dla twoich klientów. Przeczytaj ją i sprawdź, czy to podejście jest dla ciebie. Jeśli tak — zacznij działać! Zagadnienia poruszane w książce są bliskie nowym trendom w marketingu, takim jak personal branding, storytelling, content marketing. Budowanie marki na autentycznym przekazie to prawdziwa rewolucja w podejściu do biznesu! [Wydawnictwo]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej