Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(143)
Forma i typ
Książki
(136)
Poradniki i przewodniki
(51)
Publikacje naukowe
(36)
Publikacje fachowe
(35)
Publikacje popularnonaukowe
(17)
Publikacje dydaktyczne
(13)
Audiobooki
(8)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(8)
Muzyka
(1)
Publikacje dla niewidomych
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(106)
wypożyczone
(39)
nieokreślona
(8)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia centralna
(96)
Filia nr 1
(3)
Filia nr 3
(1)
Filia nr 4
(9)
Filia nr 4 Czytelnia
(1)
Filia nr 7
(2)
Filia nr 8
(1)
Filia nr 15
(1)
Filia nr 17
(4)
Filia nr 21
(1)
Dział Informacji
(26)
Mediateka
(7)
MBP
(2)
Autor
Doroba, Anita
(4)
Hill, Napoleon (1883-1970)
(4)
Sałbut, Bartosz
(4)
Collins, Jim C. (1958- )
(3)
Hill, Napoleon (1883-1970). Prawa sukcesu według Napoleona Hilla
(3)
Kauf, Sabina
(3)
Kim, W. Chan
(3)
Mauborgne, Renée
(3)
Sinek, Simon
(3)
Sułkowski, Łukasz
(3)
Witkowska, Magda
(3)
Wojciechowska, Maja (bibliotekarstwo)
(3)
Babin, Leif
(2)
Baranowski, Marian
(2)
Barry, Bruce (1958- )
(2)
Bavister, Steve
(2)
Bednarski, Arkadiusz
(2)
Bień, Witold (1927- )
(2)
Blanchard, Kenneth H. (1939- )
(2)
Griffin, Ricky W. (1950- )
(2)
Gut, Jerzy (1955- )
(2)
Haman, Wojciech (1954- )
(2)
Hastings Reed (1960 - )
(2)
Johnson, Spencer
(2)
Kowalczyk, Marcin (tłumacz)
(2)
Lewicki, Roy J
(2)
Majewska-Opiełka, Iwona (1954- )
(2)
Meyer, Erin
(2)
Mikołajczyk, Zofia (1931-2017)
(2)
Niemczyk, Anna
(2)
Rusiński, Michał
(2)
Sadowski, Adam (ekonomia)
(2)
Saunders, David M
(2)
Szafrański, Michał
(2)
Tkaczyk, Paweł (ekonomia)
(2)
Vickers, Amanda
(2)
Wadas, Krzysztof
(2)
Willink, Jocko
(2)
Wąsiel, Marcin
(2)
Łopatka, Bartłomiej
(2)
Adair, John Eric (1934- )
(1)
Ahrens, Frank (1963- )
(1)
Al-Noorachi, Muzahim
(1)
Aldridge, Ethan M
(1)
Altkorn, Jerzy (1931-2004)
(1)
Anderson, Karen (marketing)
(1)
Anderson, Steve (1954- )
(1)
Antczak, Mariola
(1)
Bakalarz, Dariusz
(1)
Banaszyk, Piotr
(1)
Basiuk, Tomasz
(1)
Bauman, Irena (1956- )
(1)
Bauman, Zygmunt (1925-2017)
(1)
Bereźnicka, Justyna
(1)
Białopiotrowicz, Grażyna
(1)
Biliński, Witold
(1)
Bisewski, Tadeusz
(1)
Blajer, Paweł
(1)
Bock, Laszlo (1972- )
(1)
Borkowska, Stanisława (1939- )
(1)
Broniarek, Zygmunt (1925-2012)
(1)
Buchelt, Beata (1974- )
(1)
Buckingham, Marcus
(1)
Budzyński, Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Castillo, Jesus Salomon Ramos
(1)
Chapman, Bob
(1)
Cieślak, Piotr
(1)
Coffman, Curt
(1)
Covey, Stephen R. (1932-2012)
(1)
Cyrklaff, Magdalena J
(1)
Czardybon, Agnieszka (1975- )
(1)
Czartoryski, Bartosz
(1)
Czubała, Anna (1943- )
(1)
Czwojdrak, Aleksandra
(1)
Dejnaka, Agnieszka
(1)
Dobrzański, Jarosław
(1)
Drosik, Adam
(1)
Drucker, Peter F. (1909-2005)
(1)
Dudzik, Izabela (1992- )
(1)
Dylewski, Marek (1965- )
(1)
Dymna, Anna (1951- )
(1)
Eker, T. Harv (1954- )
(1)
Elliot Jay
(1)
Erikson, Thomas (1965- )
(1)
Fabritius, Friederike
(1)
Filipiak, Beata (1967- )
(1)
Fox, Jeffrey J. (1945- )
(1)
Francik, Anna
(1)
Galičina, Veronìka
(1)
Gallo, Carmine (1965- )
(1)
Galloway, Scott (1964- )
(1)
Gasper, Dorota
(1)
Gawrecki, Lechosław (1942- )
(1)
German, Janusz (1974- )
(1)
Gierczak, Danka
(1)
Gitomer, Jeffrey (1946- )
(1)
Goleman, Daniel (1946- )
(1)
Gorczyńska, Maria
(1)
Gordon, Tomasz
(1)
Gołembska, Elżbieta (1946- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(29)
2010 - 2019
(89)
2000 - 2009
(25)
Okres powstania dzieła
2001-
(128)
1901-2000
(8)
1989-2000
(6)
1945-1989
(2)
Kraj wydania
Polska
(139)
Wielka Brytania
(2)
Ukraina
(1)
Język
polski
(139)
angielski
(2)
ukraiński
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(20)
Szkoły wyższe
(15)
Przedsiębiorcy
(7)
Handlowcy
(6)
Nauczyciele
(3)
Pracownicy naukowi
(3)
Studenci
(3)
Doradcy personalni
(2)
Dowódcy
(2)
Finansiści
(2)
Logistycy
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
14-17 lat
(1)
Animatorzy rekreacji
(1)
Bibliotekarze
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Dyrektorzy bibliotek
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Informatycy
(1)
Internauci
(1)
Menedżerowie sportu
(1)
Młodzież
(1)
Niedowidzący
(1)
Niewidomi
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. rekrutacji
(1)
Specjaliści ds. zakupów
(1)
Szkoły policealne
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Literatura irlandzka
(1)
Literatura polska
(1)
Menedżerowie
(1)
Temat
Zarządzanie
(37)
Przedsiębiorstwo
(19)
Sukces
(18)
Przywództwo
(15)
Marketing
(10)
Techniki sprzedaży
(9)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(9)
Kadry
(8)
Relacje międzyludzkie
(8)
Innowacje
(7)
Menedżerowie
(7)
Kultura organizacyjna
(6)
Organizacja pracy
(6)
Motywacja
(5)
Obsługa klienta
(5)
Praca
(5)
Przedsiębiorcy
(5)
Przedsiębiorczość (postawa)
(5)
Apple Inc
(4)
Decyzje
(4)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
Model biznesowy
(4)
Motywacja pracy
(4)
Prakseologia
(4)
Samowychowanie
(4)
Segmentacja rynku
(4)
Sprzedaż
(4)
Zarządzanie finansami
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Coaching
(3)
Działalność gospodarcza
(3)
Etyka biznesu
(3)
Finanse
(3)
Finanse przedsiębiorstwa
(3)
Konsumenci
(3)
Logistyka
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
Negocjacje biznesowe
(3)
Nowy produkt
(3)
Organizacja
(3)
Perswazja
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(3)
Przedsiębiorstwo prywatne
(3)
Samorealizacja
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(3)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(3)
Zachowanie organizacyjne
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Amazon.com
(2)
Babin, Leif
(2)
Biblioteki
(2)
Biznesplan
(2)
Branding (marketing)
(2)
Dowodzenie (wojsko)
(2)
Działania specjalne (wojsko)
(2)
Facebook (portal społecznościowy)
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Gry komputerowe
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Kapitał intelektualny
(2)
Komunikacja
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Konflikt
(2)
Kreatywność
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Manipulacja (psychologia)
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Media społecznościowe
(2)
Media strumieniowe
(2)
Navy SEALs
(2)
Negocjacje
(2)
Netflix
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Przemysł komputerowy
(2)
Psychologia pracy
(2)
Rozwój zawodowy
(2)
Siły specjalnego przeznaczenia
(2)
Telewizja internetowa
(2)
Willink, Jocko
(2)
Wojna iracka (2003-2010)
(2)
Adaptacja zawodowa
(1)
Agroturystyka
(1)
Aktywność fizyczna
(1)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Artyści polscy
(1)
Autentyczność (postawa)
(1)
Bezos, Jeffrey (1964- )
(1)
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego (Poznań)
(1)
Biblioteka Wyższej Szkoły Bankowej (Poznań)
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Biblioteki ekonomiczne
(1)
Bibliotekoznawstwo
(1)
Blog
(1)
Bogactwo
(1)
Temat: czas
2001-
(34)
1901-2000
(9)
1989-2000
(8)
1945-1989
(6)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(13)
Stany Zjednoczone (USA)
(11)
Europa
(2)
Opole (woj. opolskie)
(2)
Korea Południowa
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Gatunek
Poradnik
(70)
Podręcznik
(24)
Opracowanie
(22)
Monografia
(9)
Praca zbiorowa
(8)
Reportaż
(5)
Antologia
(4)
Artykuł naukowy
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Publicystyka
(2)
Audiobooki
(1)
Biografia
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Encyklopedia
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Książka interaktywna
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Pieśń i piosenka
(1)
Przysłowia
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Raport z badań
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(5611)
Edukacja i pedagogika
(3211)
Kultura i sztuka
(1631)
Socjologia i społeczeństwo
(1495)
Literaturoznawstwo
(1361)
Zarządzanie i marketing
(143)
Religia i duchowość
(1113)
Psychologia
(1109)
Medycyna i zdrowie
(1071)
Biologia
(1057)
Podróże i turystyka
(1003)
Hobby i czas wolny
(915)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(719)
Rozwój osobisty
(609)
Etnologia i antropologia kulturowa
(562)
Geografia i nauki o Ziemi
(419)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(406)
Kultura fizyczna i sport
(373)
Językoznawstwo
(366)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(356)
Kulinaria
(335)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(322)
Fizyka i astronomia
(288)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(235)
Filozofia i etyka
(233)
Architektura i budownictwo
(229)
Nauka i badania
(180)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(179)
Styl życia, moda i uroda
(175)
Inżynieria i technika
(151)
Ochrona środowiska
(145)
Media i komunikacja społeczna
(133)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(133)
Praca, kariera, pieniądze
(102)
Informatyka i technologie informacyjne
(101)
Rolnictwo i leśnictwo
(79)
Transport i logistyka
(79)
Matematyka
(62)
Archeologia
(61)
Chemia
(51)
Dom i ogród
(50)
Styl życia, moda, uroda
(2)
Varia
(2)
Filozofia
(1)
143 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Seria Biznesowych Poradników)
Tytuł oryginału: The Concise : adair on leadership.
Zarządzanie i marketing
Poradnik zawiera skondensowaną wiedzę o tym, jak rozwijać swój potencjał przywódczy, motywować współpracowników oraz budować kreatywne i wydajne zespoły.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. MAGAZYN (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Mundus : Ludzie)
Socjologia i społeczeństwo
Zarządzanie i marketing
Pali-pali, czyli „szybko, szybko”, to podstawa kultury współczesnej Korei Południowej. Ścigając się z czasem i rozwijając olbrzymie koncerny, ten nieduży kraj przeobraził się w gospodarczą potęgę. Odpowiedzi na pytanie, jak można było osiągnąć taki sukces, udziela autor, Frank Ahrens – amerykański dziennikarz, który został wiceprezesem Hyundai Motor Company.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.3 (1 egz.)
Filia nr 4 Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie i marketing
Gospodarka, ekonomia, finanse
Współczesna gospodarka stanowi ogromne wyzwanie zarówno dla firm, organizacji, jak i marek, które chcą przetrwać i rozwijać się w warunkach ogromnej konkurencji w większości branż, coraz szybszym postępem technologicznym, większym nasyceniem informacji docierających każdego dnia do konsumentów. Niniejsza publikacja przedstawia sposoby odkrywania i wykorzystywania potencjału zawartego w potrzebach konsumentów, organizowania procesu komunikacji marketingowej z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, wykorzystania działań i zasad marketingowych do motywowania pracowników, skutecznego budowania długofalowych relacji z klientami oraz organizowania działań odpowiedzialnych społecznie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: The Bezos letters : 14 principles to grow your business like Amazon. Na stronie 4. okładki nazwa wydawcy oryginału: Morgan James Publishing.
Pierwsze nazwisko autora wyróżnione typograficznie.
Książka dostępna także jako e-book.
Zarządzanie i marketing
W lipcu 1994 roku trzydziestoletni Jeff Bezos założył księgarnię internetową. Nazwał ją Amazon.com, zainspirowany jedną z najpotężniejszych rzek świata. Chciał zgromadzić w jednym miejscu miliony tytułów. Fizycznie taka księgarnia po prostu nie mogłaby istnieć. Bezos podjął ryzyko i zaczął realizować swój pomysł. W ciągu pierwszych 20 lat Amazon przechodził niezliczone kryzysy finansowe i rósł, aby w 2018 roku osiągnąć wartość biliona dolarów i uczynić z Bezosa najbogatszego człowieka świata. Ale czy we wzroście Amazona tkwi jakaś metoda? Owszem, tkwi i została opisana w tej książce. Bezos przez ostatnie 21 lat osobiście pisał listy do akcjonariuszy Amazona, w których ujawniał podstawowe zasady i strategie rozwijania firmy. W tych listach można znaleźć kluczowe informacje, sposób myślenia i 14 ważnych reguł, których stosowanie pomaga osiągać lepsze efekty w krótszym czasie. Znalazły się tu wyniki żmudnej, głębokiej analizy corocznych listów Bezosa - dopiero ona pozwoliła na rozszyfrowanie jego kodu, zinterpretowanie i pełne wyjaśnienie każdego etapu rozwijania Amazona. Pokazano, czym kierował się Bezos przy wyborze określonych procesów strategicznych, ścieżek i ram czasowych. Zawarto też wskazówki, jak dostosować te techniki do konkretnych warunków. W książce znajdziesz: fascynującą historię początków Amazona wyjaśnienie strategii rozwijania Amazona nieoczywiste informacje wybrane z rocznych sprawozdań Jeffa Bezosa 14 zasad rozwoju, które przyniosą sukces każdej firmie i wiele więcej! Steve Anderson jest autorytetem w dziedzinie ryzyka, technologii, produktywności oraz innowacji. Od ponad 35 lat pracuje w branży ubezpieczeniowej. Jest także profesjonalnym mówcą, konsultantem i pasjonatem rozważań o przyszłości technologii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie i marketing
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
W monografii zostały zaprezentowane badania dotyczące działań z zakresu marketingu wewnętrznego w bibliotekach województwa łódzkiego. Obszerna część teoretyczna zawiera informacje na temat roli bibliotek we współczesnym społeczeństwie informacyjnym oraz analizę koncepcji marketingu wewnętrznego. Autorki, wykorzystując do realizacji wyznaczonych celów badawczych wszechstronne studia literaturowe, odnoszą się do obowiązujących przepisów prawnych, wskazują na współczesne funkcje, zadania i misje bibliotek, a następnie podejmują próbę wyjaśnienia istoty i znaczenia marketingu wewnętrznego we współczesnej bibliotece. W części badawczej omawiają wyniki badania empirycznego dotyczącego takich zagadnień, jak: stosowane w praktyce elementy marketingu wewnętrznego (np. komunikacja wewnętrzna, system motywacyjny, kultura organizacyjna), ocena funkcjonowania marketingu wewnętrznego przez pracowników, konfrontacja oczekiwań pracowników ze stanem faktycznym. Ważnym dodatkiem do książki jest wyczerpująca bibliografia publikacji na temat marketingu bibliotecznego, począwszy od najwcześniejszej, datowanej na rok 1991. Zaletą monografii jest jej interdyscyplinarny charakter - Czytelnik otrzymuje rzetelne studia naukowe przeprowadzone z punktu widzenia informatologa i bibliologa oraz specjalisty w zakresie marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 021 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Logistyka)
Dla pracowników naukowych, doktorantów oraz studentów na kierunkach ekonomicznych, logistyki, zarządzania, ekonomii, inżynierii produkcji, transportu, europeistyki, a także menedżerów zajmujących się rozwiązywaniem problemów logistycznych w praktyce gospodarczej.
Transport i logistyka
Zarządzanie i marketing
Monografia jest pierwszą w Polsce książką poświęconą miejscu i roli zarządzania logistycznego w gospodarce międzynarodowej. Jej celem jest ukazanie istoty związku między najnowszymi metodami zarządzania przedsiębiorstwem czy korporacją transnarodową a logistyką jako strategią dla firmy. Praca opatra jest na najnowszych, pochodzących z 2015 roku, wynikach badań empirycznych przeprowadzonych w przedsiębiorstwach międzynarodowych, w których logistyka służy uzyskaniu oraz utrzymaniu przewagi konkurencji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.51 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Bęc. Seria Kieszonkowa)
Socjologia i społeczeństwo
Zarządzanie i marketing
Historia
Zarządzanie było jedną z sił napędowych ubiegłego wieku, jego idea i język wręcz skolonizowały większość instytucji, obszarów ludzkiej działalności i dziedzin życia - nawet tych, które do niedawna uważano za zupełnie niepoddające się takim zabiegom, jak sztuka, nauka czy twórczość. Jedne z nich zarządzanie wspierało, inne niszczyło, ale niewiele jest we współczesnym społeczeństwie sfer, na które nie miało żadnego wpływu. Jakie znaczenie ma niemal wszechobecne i wszechwładne zarządzanie dzisiaj?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie i marketing
Książka w przystępny sposób wyjaśnia, czym jest NLP i dlaczego jest dziś jednym z najskuteczniejszych narzedzi rozwoju osobistego i zawodowego. Uczy najpopularniejszych technik i strategii, które pozwalają efektywnie zarządzać swoim umysłem i emocjami, osiągać wyznaczone cele i świadomie sterować własną karierą. Teorię wzbogacają liczne ćwiczenia i praktyczne przykłady.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.95 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biblia sprzedaży / Arkadiusz Bednarski. - Wydanie 2., rozszerzone. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2016. - 502 strony : ilustracje ; 25 cm.
(Onepress Exclusive)
Gospodarka, ekonomia, finanse
Zarządzanie i marketing
Księga ta nie bez przyczyny zwie się „Biblią”. Znajdziesz w niej oto wszelkie mądrości niezbędne do tego, by stać się handlowcem skutecznym. Księga Wejścia odsłoni przed Tobą prapoczątki handlowania, usystematyzuje Twą wiedzę i obali mity. Księga Przyczyny zmotywuje Cię, ukazując Ci prawdy z dziedziny psychologii, zmieni Twe nastawienie do siebie samego, otoczenia i procesu sprzedaży. Zagłębiając się w Księgę Metody, opanujesz konkretne techniki i udoskonalisz swój zawodowy warsztat. Księga Drogi mówi, jaki jest dziś i jaki w przyszłości może stać się świat sprzedaży. Ostatnia księga — Księga Pasji — stanie się dla Ciebie niewyczerpanym źródłem inspiracji i motywacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mistrz sprzedaży w czasach kryzysu / Arkadiusz Bednarski. - Gliwice : Onepress, copyright 2020. - 204, [2] strony : wykresy ; 21 cm.
Zarządzanie i marketing
Gospodarka, ekonomia, finanse
Kryzys to czas, w którym wiele podmiotów gospodarczych i wielu klientów przeżywa trudne chwile. Niedostatki wolnych środków, niepewność przyszłości, niespodziewane zmiany przepisów, wydarzenia na świecie i w kraju, na które nie mamy wpływu - wszystkie te czynniki mogą spowodować, że w trakcie rozmowy handlowej sprzedawca usłyszy od potencjalnego klienta: „Nie, nie dzisiaj. Przepraszam, ale teraz mamy inne priorytety”. I nie sfinalizuje transakcji. Tak, kryzys to zdecydowanie jest zagrożenie i wielka przeszkoda w realizacji planów sprzedaży. Ba, kryzys to zagrożenie dla egzystencji wielu firm!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(½+½=∞)
Zarządzanie i marketing
Wiesz już, że chcesz założyć swój pierwsze biznes, ale… pytania zaczynają się mnożyć. Jak zacząć? Skąd pieniądze na start? Gdzie i pod jakim szyldem? Kogo zatrudnić? Jak ustalić cenę? Co to jest mikro i makrootoczenie przedsiębiorstwa? Czy warto myśleć tylko o sobie, czyli CSR? Mnóstwo pytań, na które odpowiedzi znajdziesz w tej książce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. MAGAZYN (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.342 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.342 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce : W książce wywiady z: Anną Dymną, Krystyną Jandą, Małgorzatą i Agnieszką Kotlonek, Dorotą Soszyńską, Sonią Wędrychowicz-Horbatowską, Lucyną Wieczorek.
Zarządzanie i marketing
Kobiety potrafią doskonale sobie radzić w sferze biznesu. Wciąż jednak istnieją obszary funkcjonowania, w których wiele z nich poszukuje wzorca, działając metodą prób i błędów lub kierując się stereotypami społecznymi, co w efekcie prowadzi do osłabienia ich pozycji w organizacji. Książka zawiera wiele wartościowych, praktycznych wskazówek, które pomogą kobietom budować swoją pozycję i autorytet w dzisiejszej biznesowej rzeczywistości, doskonalić umiejętność kierowania zespołem i motywowania pracowników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa / Witold Bień. - Wydanie 9. - Warszawa : Difin, 2018. - 367 stron : rysunki ; 23 cm.
Zarządzanie i marketing
Publikacja zawiera wiadomości niezbędne do ustalania strategii i prowadzenia polityki finansowej w przedsiębiorstwie w warunkach gospodarki wolnorynkowej, w sposób umożliwiający maksymalizowanie efektywności ekonomicznej działalności i rozwój przyszłościowy firmy. Przedstawiono kompleksowo współczesny mechanizm zarządzania finansami w firmie, z uwzględnieniem doświadczeń rozwiniętych gospodarczo krajów w dostosowaniu do warunków systemu gospodarczego, jaki krystalizuje się w naszym kraju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
7 kroków do własnej firmy / Tadeusz Bisewski. - Warszawa : Edgard, 2015. - 235 stron ; 21 cm.
(Samo Sedno. Biznes)
Zarządzanie i marketing
Poradnik 7 kroków do własnej firmy skutecznie przeprowadzi cię przez wszystkie etapy zakładania biznesu, od najważniejszych aspektów planowania działalności, takich jak: dobry biznesplan, forma prawna i źródła finansowania, przez załatwianie formalności, aż do etapu zatrudniania pracowników i poszukiwania nowych możliwości sprzedaży i promocji. Z książką przygotujesz efektywną strategię działania i rozwiniesz własny biznes. [Nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.11 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Zarząd sukcesyjny przedsiębiorstwem osoby fizycznej / Paweł Blajer. - Warszawa : Wolter Kluwer Polska Sp. z o.o., copyright 2019. - 1 płyta audio (CD) (2 godz. 06 min) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
([Prawo w praktyce])
Stan prawny na 2 listopada 2018 r. z uwzględnieniem przepisów, ktore wchodzą w życie 25. listopada 2018 r. (Dz.U. poz. 1629).
Nagranie na podstawie pierwszego wydania książki.
Czyta Autor.
Zarządzanie i marketing
Prawo i wymiar sprawiedliwości
Publikacja jest skierowana przede wszystkim do przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą jako osoby fizyczne, podmiotów zajmujących się wspieraniem ich zadań (obsługą prawną, podatkową, rachunkową i kadrową), a także szerokiej grupy kontrahentów i podmiotów gospodarczych współpracujących z przedsiębiorcami indywidualnymi (m.in. dostawców, instytucji finansowych, partnerów biznesowych, kluczowych klientów), którzy chcieliby utrzymać relacje po śmierci przedsiębiorcy. Będzie użytecznym źródłem wiedzy dla menedżerów i osób rozważających zajmowanie się zarządzaniem przedsiębiorstwem po śmierci jego właściciela, jak również notariuszy, adwokatów i radców prawnych, sędziów, komorników oraz pracowników naukowych i studentów prawa. W przystępny sposób przedstawiono tu zagadnienia wynikające z przepisów ustawy z 5.07.2018 r. o zarządzie sukcesyjnym przedsiębiorstwem osoby fizycznej, a także z realiów, w jakich osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą podejmują decyzje związane z określeniem losów przedsiębiorstwa. Aby uczynić opracowanie jak najbardziej praktycznym, przyjęto formułę 200 pytań i odpowiedzi, które dotyczą spraw odnoszących się do różnych obszarów aktywności gospodarczej oraz decyzji pozostających w gestii przedsiębiorcy i jego następców prawnych. W książce zamieszczono wzory pism, przepisy prawa (z zaznaczeniem tych, które mogą szczególnie interesować określone grupy zawodowe) oraz materiały ułatwiające zaplanowanie procesów sukcesyjnych (succession checklist, czyli lista 100 spraw związanych z zaplanowaniem sukcesji przez przedsiębiorcę, i modelowy wykaz składników przedsiębiorstwa w spadku).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. 658 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Nowy jednominutowy menedżer / Ken Blanchard, Spencer Johnson ; [przekład Magda Witkowska]. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2015. - 1 płyta audio (CD) (1 godz. 55 min 20 sek) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
(Prosta Droga do Wiedzy)
Tytuł oryginału: "The new one minute manager" 2015.
Czyta Janusz German.
Praca, kariera, pieniądze
Zarządzanie i marketing
Chcesz, aby Twoi pracownicy pracowali szybciej i efektywniej? Dzięki tej publikacji zdobędziesz zaufanie i zwiększysz efektywność pracy swoich podwładnych dosłownie w tytułową minutę. Autorzy przekonują, że wystarczy włożyć 20 procent wysiłku, by osiągnąć pozostałe 80 procent rezultatów. Publikacja przedstawia 3 sekrety. Odkrycie, a zarazem zastosowanie każdego z nich zajmuje minutę. Skutkiem tych działań będzie owocna realizacja założonych celów. Jest to doskonała pozycja dla kardy zarządzającej lub odpowiadającej za odniesione wyniki pracowników firmy. [Nota Wydawcy]
poradnik
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowy jednominutowy menedżer / dr Ken Blanchard, dr Spencer Johnson ; przekład Magda Witkowska. - Wydanie w nowej szacie graficznej. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2015. - 101 stron ; 22 cm.
Na okładce i stronie tytułowej: Nowe wydanie bestsellera wszech czasów w dziedzinie zarządzania pracą i życiem.
Tytuł oryginału: The new one minute manager.
Praca, kariera, pieniądze
Zarządzanie i marketing
Chcesz, aby Twoi pracownicy pracowali szybciej i efektywniej? Dzięki tej publikacji zdobędziesz zaufanie i zwiększysz efektywność pracy swoich podwładnych dosłownie w tytułową minutę. Autorzy przekonują, że wystarczy włożyć 20 procent wysiłku, by osiągnąć pozostałe 80 procent rezultatów. Publikacja przedstawia 3 sekrety. Odkrycie, a zarazem zastosowanie każdego z nich zajmuje minutę. Skutkiem tych działań będzie owocna realizacja założonych celów. Jest to doskonała pozycja dla kardy zarządzającej lub odpowiadającej za odniesione wyniki pracowników firmy. [Nota Wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie i marketing
"Praca rządzi!" pokazuje, jak znaleźć równowagę pomiędzy kreatywnością a strukturą; jak odnieść sukces, który będzie się mierzył nie tylko wartością Twoich udziałów, ale także jakością życia. Przeczytaj tę książkę, by stworzyć lepsze przedsiębiorstwo, będąc jego częścią – a nie zarządcą. Przeczytaj ją, by ponownie obudzić w sobie radość z tego, czym się zajmujesz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.73 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej