Marka osobista
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia centralna
(2)
Mediateka
(1)
Autor
Chmielecki, Michał
(1)
Harężlak, Anna
(1)
Kempiński, Krzysztof
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Informatycy
(1)
Temat
Kobieta
(4723)
Przyjaźń
(4064)
Rodzina
(3513)
Tajemnica
(2197)
Zwierzęta
(1980)
Marka osobista
(-)
Miłość
(1935)
Literatura polska
(1907)
Relacje międzyludzkie
(1853)
Dziewczęta
(1738)
Magia
(1593)
Rodzeństwo
(1562)
Literatura dziecięca polska
(1530)
Nastolatki
(1486)
Śledztwo i dochodzenie
(1394)
Powieść amerykańska
(1389)
II wojna światowa (1939-1945)
(1376)
Zabójstwo
(1364)
Powieść polska
(1354)
Uczniowie
(1308)
Ludzie a zwierzęta
(1296)
Dzieci
(1291)
Życie codzienne
(1255)
Uczucia
(1173)
Film fabularny
(1126)
Chłopcy
(1100)
Relacja romantyczna
(1087)
Podróże
(1066)
Polska
(1035)
Literatura młodzieżowa polska
(1023)
Żydzi
(1021)
Poezja polska
(1019)
Małżeństwo
(998)
Psy
(939)
Boże Narodzenie
(898)
Koty
(888)
Policjanci
(882)
Powieść angielska
(833)
Sekrety rodzinne
(830)
Władcy
(796)
Wakacje
(757)
Poszukiwania zaginionych
(746)
Osoby zaginione
(744)
Pisarze polscy
(738)
Uprowadzenie
(719)
Matki i córki
(716)
Język polski
(710)
Zakochanie
(701)
Dziadkowie i wnuki
(666)
Kultura
(664)
Dziennikarze
(648)
Historia
(648)
Polacy za granicą
(637)
Dojrzewanie
(634)
Trudne sytuacje życiowe
(616)
Mężczyzna
(607)
Przestępczość zorganizowana
(589)
Czarownice i czarownicy
(588)
Wychowanie w rodzinie
(585)
Wsie
(577)
Język ukraiński
(576)
Prywatni detektywi
(555)
Ojcowie i córki
(553)
Arystokracja
(550)
Literatura
(548)
Wojsko
(540)
Opowiadanie polskie
(538)
Filozofia
(534)
Zemsta
(526)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(521)
Polityka
(509)
Język angielski
(498)
Pisarze
(491)
Walka dobra ze złem
(490)
Samotność
(486)
Wybory życiowe
(485)
Spisek
(475)
Zamki i pałace
(462)
Pamiętniki polskie
(458)
Politycy
(451)
Podróże w czasie
(448)
Lekarze
(444)
Krainy i światy fikcyjne
(443)
Sieroty
(443)
Wojna
(442)
Seryjni zabójcy
(440)
Samorealizacja
(436)
Duchowieństwo katolickie
(431)
Pomaganie
(431)
Śmierć
(431)
Las
(426)
Opieka nad zwierzętami
(415)
Marzenia
(414)
Obyczaje i zwyczaje
(412)
Ojcowie i synowie
(409)
Sztuka
(408)
Dziecko
(403)
Władza
(398)
Dramat filmowy
(394)
Duchy
(388)
Szkoły
(387)
Gatunek
Poradnik
(3)
Dziedzina i ujęcie
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Hobby i czas wolny
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Książka dostępna także jako e-book.
Praca, kariera, pieniądze
Rozwój osobisty
Prawdziwy lider, czyli jaki? Co czyni wielkich przywódców inspirującymi? Z jakiego powodu jednych szefów uznajemy za świetnych, a innych za zupełnie przeciętnych? Dlaczego tylko niektórych mówców odbieramy jako autentycznych i przekonywających? Wielkich przywódców, świetnych szefów i przekonywających mówców łączy kilka cech: wszyscy ci ludzie są pewni siebie i działają ze spokojem nawet wtedy, gdy pozostają pod presją. Wiedzą, co robić w trudnych sytuacjach, i dają przykład innym. Komunikują się elokwentnie, jasno i precyzyjnie. Innymi słowy, każdego z nich można określić mianem prawdziwego lidera. Takiego, po którym od razu widać, że potrafi wywierać wpływ. Executive presence, z angielskiego prezencja przywódcza, jest właśnie tym czymś, co pozwala porywać za sobą ludzi, przemawiać do nich, inspirować ich i sprawiać, by podążali za przywódcą pełni spokoju i zaufania. Nie ma znaczenia, kim jesteś ― politykiem, dyrektorem szkoły, właścicielem firmy, menedżerem w prywatnej firmie, wykładowcą na uczelni lub wschodzącą gwiazdą show-biznesu ― jeśli jednym z Twoich naczelnych zawodowych zadań jest liderowanie, musisz przede wszystkim nauczyć się intencjonalnie kształtować swój wizerunek. Na stronach tej książki znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak to skutecznie zrobić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.46(438) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zacznij nagrywać swój własny podcast / Anna Harężlak. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 151, [17] stron : ilustracje ; 21 cm.
Książka dostępna także jako e-book.
Hobby i czas wolny
Praca, kariera, pieniądze
Masz coś do powiedzenia światu? Zrób to w podcaście! Internet nieustannie się zmienia. Po erze blogowania, a także relacji zdjęciowych i filmowych (wreszcie) nadszedł czas podcastów - dzielenia się tym, co się ma do przekazania, za pośrednictwem dźwięku. Audycji podobnych do radiowych, których gospodarz mówi do słuchaczy sam albo wraz z zaproszonymi gośćmi. To pole do popisu i samorealizacji dla osób, które chcą i mogą obdarować innych wiedzą, zainteresowaniami, wrażeniami i doświadczeniami. Wielu podcasterów działa pro publico bono, cała rzesza innych zarabia na aktywności w sieci - bezpośrednio, gromadząc środki od darczyńców w systemie crowdfundingowym, albo pośrednio, traktując podcast jako reklamę samego siebie, swoich usług, publikacji itd. Jeśli robią to dobrze, słucha się ich z przyjemnością i niecierpliwie czeka na kolejne odcinki, to tacy podcasterzy z pewnością wiedzą: Jak zorganizować własne studio Jak przygotować się do nagrań W jaki sposób mówić, by utrzymać zainteresowanie słuchaczy Gdzie warto rozpowszechniać odcinki audycji I - co ważne - jak spieniężyć swoją podcastową aktywność Wyczerpującą wiedzą w tym zakresie podzieli się z Tobą autorka książki Anna Harężlak. Pasjonatka komunikacji w internecie i storytellingu, twórczyni podcastu "Nareszcie na swoim".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 077.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marka osobista w branży IT : jak ją zbudować i rozwijać / Krzysztof Kempiński. - Gliwice : Onepress: Helion, copyright 2024. - 175 stron : ilustracje, portret, wykresy ; 21 cm.
Zarządzanie i marketing
Jesteś specjalistą IT. I jesteś dobry w tym, co robisz. Masz wiedzę, doświadczenie, chcesz się nimi podzielić z innymi, pomóc im radzić sobie z problemami, które sam już dawno rozwiązałeś, może także zaprezentować się od tej strony przyszłym pracodawcom i zleceniodawcom, tylko... kto - poza Tobą - wie o tym, co potrafisz, w czym jesteś biegły? Koledzy z pracy? Klienci? Dziś, w dobie powszechnego dostępu do sieci, urządzeń i narzędzi pozwalających łatwo i szybko się zareklamować, dotarcie do osób, do których chcesz dotrzeć jako specjalista w danym obszarze IT, powinno być proste. Jednak nie każdy potrafi to zrobić ot tak. Naturalnie i bez znacznego nakładu pracy. [Nota Wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej