Marketing terytorialny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
Placówka
Wypożyczalnia centralna
(2)
Dział Informacji
(4)
Autor
Szromnik, Andrzej (1948- )
(2)
Adamczyk, Anita
(1)
Honka, Norbert
(1)
Jędrzejczak, Beata
(1)
Kruczek, Zygmunt
(1)
Orfin-Tomaszewska, Katarzyna
(1)
Walas, Bartłomiej
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Pracownicy samorządowi
(1)
Studenci
(1)
Szkoły policealne
(1)
Temat
Kobieta
(4723)
Przyjaźń
(4064)
Rodzina
(3513)
Tajemnica
(2197)
Zwierzęta
(1980)
Marketing terytorialny
(-)
Miłość
(1935)
Literatura polska
(1907)
Relacje międzyludzkie
(1853)
Dziewczęta
(1738)
Magia
(1593)
Rodzeństwo
(1562)
Literatura dziecięca polska
(1530)
Nastolatki
(1486)
Śledztwo i dochodzenie
(1394)
Powieść amerykańska
(1389)
II wojna światowa (1939-1945)
(1376)
Zabójstwo
(1364)
Powieść polska
(1354)
Uczniowie
(1308)
Ludzie a zwierzęta
(1296)
Dzieci
(1291)
Życie codzienne
(1255)
Uczucia
(1173)
Film fabularny
(1126)
Chłopcy
(1100)
Relacja romantyczna
(1087)
Podróże
(1066)
Polska
(1035)
Literatura młodzieżowa polska
(1023)
Żydzi
(1021)
Poezja polska
(1019)
Małżeństwo
(998)
Psy
(939)
Boże Narodzenie
(898)
Koty
(888)
Policjanci
(882)
Powieść angielska
(833)
Sekrety rodzinne
(830)
Władcy
(796)
Wakacje
(757)
Poszukiwania zaginionych
(746)
Osoby zaginione
(744)
Pisarze polscy
(738)
Uprowadzenie
(719)
Matki i córki
(716)
Język polski
(710)
Zakochanie
(701)
Dziadkowie i wnuki
(666)
Kultura
(664)
Dziennikarze
(648)
Historia
(648)
Polacy za granicą
(637)
Dojrzewanie
(634)
Trudne sytuacje życiowe
(616)
Mężczyzna
(607)
Przestępczość zorganizowana
(589)
Czarownice i czarownicy
(588)
Wychowanie w rodzinie
(585)
Wsie
(577)
Język ukraiński
(576)
Prywatni detektywi
(555)
Ojcowie i córki
(553)
Arystokracja
(550)
Literatura
(548)
Wojsko
(540)
Opowiadanie polskie
(538)
Filozofia
(534)
Zemsta
(526)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(521)
Polityka
(509)
Język angielski
(498)
Pisarze
(491)
Walka dobra ze złem
(490)
Samotność
(486)
Wybory życiowe
(485)
Spisek
(475)
Zamki i pałace
(462)
Pamiętniki polskie
(458)
Politycy
(451)
Podróże w czasie
(448)
Lekarze
(444)
Krainy i światy fikcyjne
(443)
Sieroty
(443)
Wojna
(442)
Seryjni zabójcy
(440)
Samorealizacja
(436)
Duchowieństwo katolickie
(431)
Pomaganie
(431)
Śmierć
(431)
Las
(426)
Opieka nad zwierzętami
(415)
Marzenia
(414)
Obyczaje i zwyczaje
(412)
Ojcowie i synowie
(409)
Sztuka
(408)
Dziecko
(403)
Władza
(398)
Dramat filmowy
(394)
Duchy
(388)
Szkoły
(387)
Temat: czas
1901-2000
(2)
2001-
(2)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Europa
(2)
Opole (woj. opolskie ; okolice)
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Słownik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Językoznawstwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Śląsk w Europie = Schlesien in Europa = Slezko v Evropě ; 4.)
Nazwy aut. na s. [135].
Streszcz. czes., niem. przy rozdz. Wstęp, spis treści także czes., niem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 332 Ś (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja sfinansowana z działalności statutowej Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Gdańskiego w ramach grantu dla młodych naukowców i uczestników studiów doktoranckich
Gospodarka, ekonomia, finanse
Językoznawstwo
Slogany reklamowe bywają opisywane jako najprostsze i najbardziej skuteczne komunikaty, za pomocą których nakłania się do kupna czegoś, co ani nie jest dobre, ani potrzebne, ani w ogóle takie, jakie według sloganu miałoby być Mimo to o sloganach mówi się dużo, zarówno o tych nijakich, szablonowych lub zaskakujących absurdem, nietrafionych albo irytujących, jak i o tych wywołujących najgłębsze emocje, wzruszających i dziwnym sposobem angażujących odbiorcę, a także o tych dobrych nieoczekiwanie - śmiesznie niemądrych albo intrygująco banalnych. Wokół haseł reklamowych krążą pewne legendy: o tajemniczych przyczynach zawrotnej kariery jednych i o bezwzględnym fiasku innych, o rywalizacji w sposobach dotarcia do adresatów czy o rekordowych honorariach dla ich autorów. Pierwszy tom "Słownika sloganów reklamujących polskie marki terytorialne" to próba inwentaryzacji i opisu haseł, które reklamowały Polskę i leżące w jej obrębie województwa od 1991 do końca 2016 roku. Ich zbiór stanowi ciekawy dokument epoki, w jakiej powstały. Ich opis jest dowodem na nieograniczone możliwości perswazyjnego wykorzystania języka i - niekiedy - na ograniczoną świadomość środków językowych u ich nadawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811 pol. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Promocja i informacja w turystyce / Zygmunt Kruczek, Bartłomiej Walas. - Kraków : Wydawnictwo Proksenia, 2010. - 295, [9] stron : Ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
Zarządzanie i marketing
W części I dokonano systematyki pojęć, omówiono instrumenty i środki promocji. Osobne rozdziały dotyczą promocji miejsca docelowego – organizacji, finansowania, oraz budowy marki. Zamieszczono studium przypadku realizacji strategii i kampanii promocyjnej kraju, regionu, miasta oraz atrakcji turystycznej. Część II poświęcona została informacji turystycznej od przybliżenia podstaw teorii informacji, poprzez ewolucję rozwiązań organizacyjnych aż po prezentację aktualnych tendencji w informacji turystycznej, a nawet oznakowaniu turystycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.48 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1022) 948)
Na stronie tytułowej także tom 1022., oznaczający numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie.
Streszczenie w języku angielskim.
Publikacja sfinansowana ze środków Wydziału Zarządzania i Ekonomii Usług Uniwersytetu Szczecińskiego oraz Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego Oddział w Szczecinie.
Gospodarka, ekonomia, finanse
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.48 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. - Wyd. 2 poszerz. - Kraków ; Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2008. - 267 s. : il. ; 24 cm.
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów....
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej