Wizerunek przedsiębiorstwa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia centralna
(2)
Dział Informacji
(1)
Autor
Bednarski, Arkadiusz
(1)
Budzyński, Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Serwański, Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Kobieta
(4723)
Przyjaźń
(4064)
Rodzina
(3513)
Tajemnica
(2197)
Zwierzęta
(1980)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(-)
Miłość
(1935)
Literatura polska
(1907)
Relacje międzyludzkie
(1853)
Dziewczęta
(1738)
Magia
(1593)
Rodzeństwo
(1562)
Literatura dziecięca polska
(1530)
Nastolatki
(1486)
Śledztwo i dochodzenie
(1394)
Powieść amerykańska
(1389)
II wojna światowa (1939-1945)
(1376)
Zabójstwo
(1364)
Powieść polska
(1354)
Uczniowie
(1308)
Ludzie a zwierzęta
(1296)
Dzieci
(1291)
Życie codzienne
(1255)
Uczucia
(1173)
Film fabularny
(1126)
Chłopcy
(1100)
Relacja romantyczna
(1087)
Podróże
(1066)
Polska
(1035)
Literatura młodzieżowa polska
(1023)
Żydzi
(1021)
Poezja polska
(1019)
Małżeństwo
(998)
Psy
(939)
Boże Narodzenie
(898)
Koty
(888)
Policjanci
(882)
Powieść angielska
(833)
Sekrety rodzinne
(830)
Władcy
(796)
Wakacje
(757)
Poszukiwania zaginionych
(746)
Osoby zaginione
(744)
Pisarze polscy
(738)
Uprowadzenie
(719)
Matki i córki
(716)
Język polski
(710)
Zakochanie
(701)
Dziadkowie i wnuki
(666)
Kultura
(664)
Dziennikarze
(648)
Historia
(648)
Polacy za granicą
(637)
Dojrzewanie
(634)
Trudne sytuacje życiowe
(616)
Mężczyzna
(607)
Przestępczość zorganizowana
(589)
Czarownice i czarownicy
(588)
Wychowanie w rodzinie
(585)
Wsie
(577)
Język ukraiński
(576)
Prywatni detektywi
(555)
Ojcowie i córki
(553)
Arystokracja
(550)
Literatura
(548)
Wojsko
(540)
Opowiadanie polskie
(538)
Filozofia
(534)
Zemsta
(526)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(521)
Polityka
(509)
Język angielski
(498)
Pisarze
(491)
Walka dobra ze złem
(490)
Samotność
(486)
Wybory życiowe
(485)
Spisek
(475)
Zamki i pałace
(462)
Pamiętniki polskie
(458)
Politycy
(451)
Podróże w czasie
(448)
Lekarze
(444)
Krainy i światy fikcyjne
(443)
Sieroty
(443)
Wojna
(442)
Seryjni zabójcy
(440)
Samorealizacja
(436)
Duchowieństwo katolickie
(431)
Pomaganie
(431)
Śmierć
(431)
Las
(426)
Opieka nad zwierzętami
(415)
Marzenia
(414)
Obyczaje i zwyczaje
(412)
Ojcowie i synowie
(409)
Sztuka
(408)
Dziecko
(403)
Władza
(398)
Dramat filmowy
(394)
Duchy
(388)
Szkoły
(387)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Mistrz sprzedaży w czasach kryzysu / Arkadiusz Bednarski. - Gliwice : Onepress, copyright 2020. - 204, [2] strony : wykresy ; 21 cm.
Zarządzanie i marketing
Gospodarka, ekonomia, finanse
Kryzys to czas, w którym wiele podmiotów gospodarczych i wielu klientów przeżywa trudne chwile. Niedostatki wolnych środków, niepewność przyszłości, niespodziewane zmiany przepisów, wydarzenia na świecie i w kraju, na które nie mamy wpływu - wszystkie te czynniki mogą spowodować, że w trakcie rozmowy handlowej sprzedawca usłyszy od potencjalnego klienta: „Nie, nie dzisiaj. Przepraszam, ale teraz mamy inne priorytety”. I nie sfinalizuje transakcji. Tak, kryzys to zdecydowanie jest zagrożenie i wielka przeszkoda w realizacji planów sprzedaży. Ba, kryzys to zagrożenie dla egzystencji wielu firm!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
Zarządzanie i marketing
Książka ma charakter poradnika ukazującego krok po kroku, jak przygotować i prowadzić konkretne działania w zakresie public relations. Autor zaczyna od usystematyzowania wiedzy na temat omawianej dziedziny, przechodząc następnie do tworzenia strategii public relations, organizowania współpracy z prasą, integrowania pracowników poprzez komunikację wewnętrzną, prowadzenia działań typu internet public relations, organizacji różnego typu imprez i obchodów rocznicowych w firmie, tworzenia grup nacisku w ramach lobbingu, zawierania umów sponsorskich, podejmowania relacji inwestorskich czy działań z zakresu corporate governance. Wśród praktycznych wskazówek pojawiają się uwagi na temat udzielania wywiadów, ubioru, zachowań przed kamerą czy kilkadziesiąt taktyk radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy. [...] [Nota Wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659.4 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współfinansowanie: Szkoła Główna Handlowa (Warszawa)
Media i komunikacja społeczna
Zarządzanie i marketing
Książka stanowi pierwszą systematyczną próbę analizy polskiego rynku komunikacji marketingowej z wykorzystaniem narzędzi symbolicznej teorii organizacji. Kieruje ona uwagę na socjokulturowy, dynamiczny kontekst funkcjonowania marek, nie redukując kultury do uniwersalnych wymiarów psychologicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej