Handlowcy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(6)
Forma i typ
Książki
(5)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Audiobooki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
wypożyczone
(3)
dostępne
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia centralna
(5)
Mediateka
(1)
Autor
Czardybon, Agnieszka (1975- )
(1)
Dobrzański, Jarosław
(1)
Gitomer, Jeffrey (1946- )
(1)
Hodorowicz, Łukasz
(1)
Iannarino, Anthony
(1)
Lipa, Michał
(1)
Michalak, Robert (1968- )
(1)
Mielczarek, Paweł (organizacja i zarządzanie)
(1)
Sędzimir, Tomasz
(1)
Tkaczyk, Paweł (ekonomia)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Dzieci
(20583)
6-8 lat
(13506)
0-5 lat
(9378)
9-13 lat
(9220)
Młodzież
(4702)
Handlowcy
(6)
14-17 lat
(3630)
Szkoły wyższe
(772)
Studenci
(724)
Rodzice
(555)
Dorośli
(408)
Szkoły podstawowe
(406)
18+
(369)
Szkoły średnie
(214)
Nauczyciele
(127)
Szkoły ponadgimnazjalne
(103)
Przedszkola
(88)
Gimnazja
(72)
Nauczyciele przedszkoli
(67)
Niewidomi
(63)
Niedowidzący
(54)
Klasa 1.
(45)
Klasa 3.
(42)
Klasa 2.
(41)
Logopedzi
(41)
Klasa 4.
(28)
Chorzy i niepełnosprawni
(23)
Dziewczęta
(23)
Klasa 6.
(22)
Menedżerowie
(22)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(22)
Szkoły ponadpodstawowe
(22)
Klasa 7.
(20)
Klasa 8.
(20)
Nauczanie początkowe
(20)
Kobieta
(19)
Klasa 5.
(18)
Pedagodzy
(18)
Bibliotekarze
(17)
Terapeuci
(17)
Harcerze
(16)
Nauczyciele nauczania początkowego
(16)
Psycholodzy
(15)
Psychoterapeuci
(15)
Licea
(14)
Przedsiębiorcy
(14)
Lekarze
(12)
Chłopcy
(10)
Gracze
(10)
Poziom podstawowy
(10)
Prawnicy
(9)
Osoby w wieku starszym
(8)
Terapeuci zajęciowi
(7)
Wychowawcy małych dzieci
(7)
B2 (poziom biegłości językowej)
(6)
Ukraińcy
(6)
Klasa maturalna
(5)
Nauczyciele akademiccy
(5)
Pracownicy naukowi
(5)
Konserwatorzy zabytków
(4)
Nauczyciele języka polskiego
(4)
Pracownicy samorządowi
(4)
Pracownicy socjalni
(4)
Szkoły policealne
(4)
Technikum
(4)
C1 (poziom biegłości językowej)
(3)
Chorzy
(3)
Chorzy na nowotwory
(3)
Katecheci
(3)
Kobiety
(3)
Logistycy
(3)
Osoby z zespołem Aspergera
(3)
Pedagodzy specjalni
(3)
Poziom rozszerzony
(3)
Szkoły zawodowe
(3)
Terapeuci pedagogiczni
(3)
Urzędnicy
(3)
Wychowawcy
(3)
A2 (poziom biegłości językowej)
(2)
Animatorzy kultury
(2)
B1 (poziom biegłości językowej)
(2)
C2 (poziom biegłości językowej)
(2)
Chorzy z zespołem Aspergera
(2)
Doradcy personalni
(2)
Dowódcy
(2)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(2)
Ekonomiści
(2)
Finansiści
(2)
Głuchoniemi
(2)
Historycy
(2)
Kobieta ciężarna
(2)
Kosmetolodzy
(2)
Księgowi
(2)
Ojcowie
(2)
Polacy
(2)
Policjanci
(2)
Politycy
(2)
Seniorzy
(2)
Socjolodzy
(2)
Sędziowie
(2)
Temat
Techniki sprzedaży
(4)
Perswazja
(2)
Sukces
(2)
Decyzje
(1)
Gry komputerowe
(1)
Grywalizacja
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing
(1)
Oświata
(1)
Platforma internetowa
(1)
Sprzedaż
(1)
allegro.pl
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(6)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozszyfruj klienta : sprzedawaj więcej / Łukasz Hodorowicz. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 219, [1] strona : wykres ; 21 cm.
Książka dostępna także jako e-book.
Zarządzanie i marketing
Czy wiesz, jak przebiega ścieżka zakupowa? Zaczyna się od rozpoznania potrzeby, potem następuje faza poszukiwania informacji i porównywania ofert, wreszcie dochodzi do zakupu. To jednak nie koniec. Jeśli towar lub usługa spełniły oczekiwania klienta, sięgnie po nie ponownie. Jeśli nie ― odrzuci je, gdy znów pojawi się potrzeba uzupełnienia zapasów lub skorzystania z usługi. Ten schemat, oddający proces podejmowania decyzji przez konsumentów, działa właściwie w wypadku każdego człowieka i w odniesieniu do dowolnego zakupu ― po prostu jest uniwersalny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.8 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Jedyny podręcznik sprzedaży jakiego potrzebujesz / Anthony Iannarino ; [przekład Michał Lipa]. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2018. - 1 CD (7 godz. 23 min 18 s.) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
Tytuł oryginału "The only sales guide you'll ever need" 2016.
Czyta Robert Michalak.
Zarządzanie i marketing
Wbrew temu, co twierdzą ludzie, którzy osiągają słabe wyniki, sukces w sprzedaży nie jest wynikiem pomyślnych okoliczności. Można go osiągnąć bez względu na rynek, produkt, firmę czy konkurencję. Wszystko zależy od człowieka – od sprzedawcy. Niniejsza książka nie przypomina żadnego innego podręcznika sprzedaży. [Nota Wydawcy]
biznes
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Vademecum allegrowicza : sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic / Paweł Mielczarek. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 133 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Książka dostępna także jako e-book.
Gospodarka, ekonomia, finanse
Informatyka i technologie informacyjne
Zarządzanie i marketing
Czy polecasz tego allegrowicza? Praktycznie każdy, kto zaczyna przygodę ze sprzedażą w sieci, jako pośrednika rozważa Allegro. I nic w tym dziwnego. "Pomarańczowy portal", mimo upływu lat i coraz liczniejszej konkurencji, pozostaje hegemonem polskiego rynku sprzedaży internetowej. Platforma pozwala dotrzeć do 20 milionów klientów każdego miesiąca. Ta zawrotna liczba wynika z tego, że aż 80 procent polskich internautów wymienia Allegro jako swoje ulubione miejsce zakupów. Tych faktów nie mogą zlekceważyć ani początkujący, ani doświadczeni sprzedawcy. Jak to się stało, że to właśnie Allegro osiągnęło sukces? Co sprawiło, że polski portal sprzedażowy skutecznie się opierał ― i wciąż się opiera ― ekspansji światowego giganta, jakim jest Amazon? W czym jest równie dobry, a nawet lepszy od najlepszych w branży? I jakie narzędzia oferuje swoim użytkownikom? Ta książka udziela odpowiedzi na najważniejsze pytania dotyczące pomarańczowego portalu i podpowiada, jak efektywnie korzystać z proponowanych na nim rozwiązań, by sprzedawać więcej, szybciej i mniejszym kosztem własnym. Pozycja obowiązkowa dla każdego początkującego e-sprzedawcy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339:077 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka dostępna także jako e-book.
Zarządzanie i marketing
Dobry handlowiec to handlowiec skuteczny. Czyli taki, który doprowadza do odpowiednio dużej liczby rozmów z klientami zakończonych transakcją. Taki, który przynosi swojej firmie oczekiwane obroty. Taki, który jest zadowolony z comiesięcznej wypłaty, zwykle powiązanej ściśle z sukcesami w pracy. Decydując się na wybór tej ścieżki zawodowej, przyszły handlowiec zakłada, że będzie właśnie taki. Maksymalnie skuteczny. Jednak nie każdemu się to udaje. Dlaczego? [...] [Nota Wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Na okładce odwrócony tytuł: *Grywalizacja : jeśli odwróciłeś książkę, jesteś w grze!
Edukacja i pedagogika
Zarządzanie i marketing
Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie — zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku. Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej