Handel elektroniczny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(9)
Forma i typ
Książki
(8)
Poradniki i przewodniki
(4)
Audiobooki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(9)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia centralna
(6)
Filia nr 3
(1)
Filia nr 7
(1)
Dział Informacji
(1)
Mediateka
(1)
Autor
Dutko, Maciej
(3)
Cisek, Marcin
(2)
Dejnaka, Agnieszka
(2)
Dywański, Piotr
(2)
Godlewski, Marcin
(2)
Jasiński, Jakub (organizacja i zarządzanie)
(2)
Krzyworączka, Paweł
(2)
Królak, Paweł
(2)
Lewiński, Maciej
(2)
Rdzeń, Krzysztof
(2)
Sadłowski, Rafał
(2)
Szulczewski, Piotr
(2)
Anderson, Karen (marketing)
(1)
Anderson, Steve (1954- )
(1)
Bekas, Robert
(1)
Burcon, Tomasz
(1)
Burzyński, Andrzej
(1)
Burzyński, Krzysztof (przedsiębiorca)
(1)
Bąk, Michał (e-marketing)
(1)
Cebulski, Kamil
(1)
Chimkowska, Angelika
(1)
Chłodnicki, Mateusz
(1)
Cichoń, Marcin (informatyk)
(1)
Cichoń, Mariusz
(1)
Cioczek, Konrad
(1)
Czaplicka, Monika
(1)
Czopek, Kamil (informatyk)
(1)
Dudzic, Jacek (historyk)
(1)
Fornalski, Paweł
(1)
Froń, Karol
(1)
Gaca, Daria
(1)
Galloway, Scott (1964- )
(1)
Gamoń, Adrian
(1)
Golec, Marek
(1)
Gorzycki, Adrian
(1)
Grabowski, Grzegorz
(1)
Grzywnowicz, Mateusz
(1)
Hyatt, Michael S
(1)
Jankowski, Marek
(1)
Kamiennik, Łukasz
(1)
Kiełcz, Piotr
(1)
Kobryń, Maria
(1)
Kolanek, Bartosz
(1)
Korycki, Paweł
(1)
Kosel, Michał
(1)
Kosiński, Marcin
(1)
Kotarbiński, Jacek
(1)
Kowalczyk-Nowak, Agnieszka
(1)
Kołata, Damian
(1)
Krakowski, Zbigniew
(1)
Kruk, Kamila
(1)
Krynicka-Pieleszek, Iga
(1)
Kubiak, Jolanta
(1)
Langa, Bartosz
(1)
Lech, Mikołaj
(1)
Lidzbarski, Michał
(1)
Lipiec, Paweł
(1)
Maciejewski, Tomasz
(1)
Maciorowski, Artur
(1)
Marczewski, Łukasz
(1)
Marzec, Krzysztof
(1)
Mercer, David (1976- )
(1)
Mielczarek, Paweł
(1)
Mielczarek, Paweł (organizacja i zarządzanie)
(1)
Moch, Wojciech
(1)
Modrzewski, Przemysław
(1)
Motyl, Piotr
(1)
Motyl, Piotr (marketing)
(1)
Namieciński, Rafał (1973- )
(1)
Niedźwiedź, Marek
(1)
Okulski, Robert Adam
(1)
Oracz, Piotr
(1)
Osman, Marcin
(1)
Palak, Tomasz
(1)
Panek, Sławomir
(1)
Pawłowska, Magdalena
(1)
Pieleszek, Marcin
(1)
Pioch, Adam
(1)
Piwowarczyk, Marcin
(1)
Przetacznik, Ilona
(1)
Puzyrkiewicz, Dariusz
(1)
Rogala, Barbara
(1)
Sadowski, Michał (1982- )
(1)
Sala, Paweł
(1)
Smużniak, Mirosław
(1)
Sobczak, Jakub
(1)
Solga, Robert
(1)
Spławski, Michał
(1)
Starzykiewicz, Dawid
(1)
Stawarz-García, Barbara (ekonomia)
(1)
Stępa, Maciej
(1)
Szajdziński, Jakub
(1)
Szmajda, Mirosław
(1)
Szpringer, Włodzimierz
(1)
Szwarc, Natalia
(1)
Tkaczyk, Paweł
(1)
Tomczyk, Tomek
(1)
Trader21
(1)
Trzupek, Justyna
(1)
Vaynerchuk, Gary (1975- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Handlowcy
(1)
Internauci
(1)
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Kobieta
(4715)
Przyjaźń
(4058)
Rodzina
(3505)
Tajemnica
(2194)
Zwierzęta
(1979)
Handel elektroniczny
(-)
Miłość
(1932)
Literatura polska
(1907)
Relacje międzyludzkie
(1850)
Dziewczęta
(1738)
Magia
(1592)
Rodzeństwo
(1561)
Literatura dziecięca polska
(1533)
Nastolatki
(1485)
Powieść amerykańska
(1397)
Śledztwo i dochodzenie
(1394)
II wojna światowa (1939-1945)
(1382)
Zabójstwo
(1361)
Powieść polska
(1357)
Uczniowie
(1308)
Ludzie a zwierzęta
(1294)
Dzieci
(1290)
Życie codzienne
(1256)
Uczucia
(1172)
Film fabularny
(1126)
Chłopcy
(1099)
Relacja romantyczna
(1077)
Podróże
(1063)
Polska
(1037)
Literatura młodzieżowa polska
(1023)
Poezja polska
(1021)
Żydzi
(1021)
Małżeństwo
(996)
Psy
(938)
Boże Narodzenie
(898)
Koty
(888)
Policjanci
(879)
Powieść angielska
(833)
Sekrety rodzinne
(824)
Władcy
(792)
Wakacje
(757)
Poszukiwania zaginionych
(745)
Osoby zaginione
(742)
Pisarze polscy
(739)
Uprowadzenie
(719)
Matki i córki
(714)
Język polski
(710)
Zakochanie
(700)
Dziadkowie i wnuki
(665)
Kultura
(663)
Dziennikarze
(648)
Historia
(646)
Polacy za granicą
(640)
Dojrzewanie
(633)
Trudne sytuacje życiowe
(615)
Mężczyzna
(602)
Przestępczość zorganizowana
(589)
Czarownice i czarownicy
(587)
Wychowanie w rodzinie
(585)
Język ukraiński
(576)
Wsie
(576)
Prywatni detektywi
(554)
Ojcowie i córki
(550)
Arystokracja
(549)
Wojsko
(548)
Literatura
(547)
Opowiadanie polskie
(539)
Filozofia
(533)
Zemsta
(523)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(518)
Polityka
(508)
Język angielski
(498)
Pisarze
(491)
Walka dobra ze złem
(489)
Samotność
(485)
Wybory życiowe
(478)
Spisek
(475)
Zamki i pałace
(461)
Pamiętniki polskie
(460)
Politycy
(456)
Podróże w czasie
(446)
Lekarze
(444)
Krainy i światy fikcyjne
(442)
Sieroty
(442)
Wojna
(442)
Seryjni zabójcy
(440)
Samorealizacja
(435)
Pomaganie
(431)
Śmierć
(431)
Duchowieństwo katolickie
(430)
Las
(426)
Opieka nad zwierzętami
(415)
Marzenia
(412)
Obyczaje i zwyczaje
(409)
Ojcowie i synowie
(409)
Sztuka
(407)
Dziecko
(403)
Władza
(396)
Dramat filmowy
(394)
Duchy
(387)
Szkoły
(387)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(4)
Poradniki
(3)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Zarządzanie i marketing
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Rozwój osobisty
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: The Bezos letters : 14 principles to grow your business like Amazon. Na stronie 4. okładki nazwa wydawcy oryginału: Morgan James Publishing.
Pierwsze nazwisko autora wyróżnione typograficznie.
Książka dostępna także jako e-book.
Zarządzanie i marketing
W lipcu 1994 roku trzydziestoletni Jeff Bezos założył księgarnię internetową. Nazwał ją Amazon.com, zainspirowany jedną z najpotężniejszych rzek świata. Chciał zgromadzić w jednym miejscu miliony tytułów. Fizycznie taka księgarnia po prostu nie mogłaby istnieć. Bezos podjął ryzyko i zaczął realizować swój pomysł. W ciągu pierwszych 20 lat Amazon przechodził niezliczone kryzysy finansowe i rósł, aby w 2018 roku osiągnąć wartość biliona dolarów i uczynić z Bezosa najbogatszego człowieka świata. Ale czy we wzroście Amazona tkwi jakaś metoda? Owszem, tkwi i została opisana w tej książce. Bezos przez ostatnie 21 lat osobiście pisał listy do akcjonariuszy Amazona, w których ujawniał podstawowe zasady i strategie rozwijania firmy. W tych listach można znaleźć kluczowe informacje, sposób myślenia i 14 ważnych reguł, których stosowanie pomaga osiągać lepsze efekty w krótszym czasie. Znalazły się tu wyniki żmudnej, głębokiej analizy corocznych listów Bezosa - dopiero ona pozwoliła na rozszyfrowanie jego kodu, zinterpretowanie i pełne wyjaśnienie każdego etapu rozwijania Amazona. Pokazano, czym kierował się Bezos przy wyborze określonych procesów strategicznych, ścieżek i ram czasowych. Zawarto też wskazówki, jak dostosować te techniki do konkretnych warunków. W książce znajdziesz: fascynującą historię początków Amazona wyjaśnienie strategii rozwijania Amazona nieoczywiste informacje wybrane z rocznych sprawozdań Jeffa Bezosa 14 zasad rozwoju, które przyniosą sukces każdej firmie i wiele więcej! Steve Anderson jest autorytetem w dziedzinie ryzyka, technologii, produktywności oraz innowacji. Od ponad 35 lat pracuje w branży ubezpieczeniowej. Jest także profesjonalnym mówcą, konsultantem i pasjonatem rozważań o przyszłości technologii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Wszystko, co musisz wiedzieć o biznesie w sieci! Cała wiedza o e-biznesie w jednym miejscu! – to marzenie zrodziło się kilka lat temu. Maciej Dutko, przedsiębiorca, szkoleniowiec i audytor, zebrał cenną i praktyczną wiedzę dla e-sprzedawców, która pomoże im szybko i sprawnie zwiększyć zyski przy minimalnym nakładzie czasu i pieniędzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biblia e-biznesu 3.0 / Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski, Angelika Chimkowska, Mateusz Chłodnicki, Marcin Cichoń, Konrad Cioczek, Marcin Cisek, Monika Czaplicka, Agnieszka Dejnaka, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Paweł Fornalski, Karol Froń, Daria Gaca, Adrian Gamoń, Marcin Godlewski, Marek Golec, Adrian Gorzycki, Grzegorz Grabowski, Mateusz Grzywnowicz, Marek Jankowski, Jakub Jasiński, Jason Hunt, Łukasz Kamiennik, Piotr Kiełcz, Maria Kobryń, Bartosz Kolanek, Damian Kołata, Paweł Korycki, Maciej Stępa, Michał Kosel, Jacek Kotarbiński, Zbigniew Krakowski, Paweł Królak, Kamila Kruk, Iga Krynicka-Pieleszek, Paweł Krzyworączka, Bartosz Langa, Mikołaj Lech, Maciej Lewiński, Michał Lidzbarski, Dagmara Łuczyńska, Marcin Łukiańczyk, Tomasz Maciejewski, Artur Maciorowski, Łukasz Marczewski, Krzysztof Marzec, Paweł Mielczarek, Piotr Motyl, Rafał Namieciński, Marek Niedźwiedź, Robert Okulski, Piotr Oracz, Marcin Osman, Tomasz Palak, Magdalena Pawłowska, Marcin Pieleszek, Adam Pioch, Marcin Piwowarczyk, Ilona Przetacznik, Dariusz Puzyrkiewicz, Krzysztof Rdzeń, Barbara Rogala, Rafał Sadłowski, Michał Sadowski, Paweł Sala, Jakub Sobczak, Robert Solga, Michał Spławski, Dawid Starzykiewicz, Barbara Stawarz-García, Jakub Szajdziński, Piotr Szulczewski, Paweł Tkaczyk, Trader21, Justyna Trzupek, Mikołaj Winkiel, Izabela Wisłocka, Damian Wiszowaty, Marcin Wsół ; pod redakcją Macieja Dutko. - Wydanie trzecie. - Gliwice : Onepress, copyright 2021. - 853 strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Autor
Bekas, Robert Burcon, Tomasz Burzyński, Andrzej Burzyński, Krzysztof (przedsiębiorca) Cebulski, Kamil Chimkowska, Angelika Chłodnicki, Mateusz Cichoń, Mariusz Cioczek, Konrad Cisek, Marcin Czaplicka, Monika Dejnaka, Agnieszka Dutko, Maciej Dywański, Piotr Fornalski, Paweł Froń, Karol Gaca, Daria Gamoń, Adrian Godlewski, Marcin Golec, Marek Gorzycki, Adrian Grabowski, Grzegorz Grzywnowicz, Mateusz Jankowski, Marek Jasiński, Jakub (organizacja i zarządzanie) Tomczyk, Tomek Kamiennik, Łukasz Kiełcz, Piotr Kobryń, Maria Kolanek, Bartosz Kołata, Damian Korycki, Paweł Stępa, Maciej Kosel, Michał Kotarbiński, Jacek Krakowski, Zbigniew Królak, Paweł Kruk, Kamila Krynicka-Pieleszek, Iga Krzyworączka, Paweł Langa, Bartosz Lech, Mikołaj. Lewiński, Maciej Lidzbarski, Michał Łuczyńska, Dagmara Łukiańczyk, Marcin Maciejewski, Tomasz Maciorowski, Artur Marczewski, Łukasz Marzec, Krzysztof Mielczarek, Paweł Motyl, Piotr Namieciński, Rafał (1973- ) Niedźwiedź, Marek Okulski, Robert Adam Oracz, Piotr Osman, Marcin Palak, Tomasz Pawłowska, Magdalena Pieleszek, Marcin. Pioch, Adam, Piwowarczyk, Marcin Przetacznik, Ilona Puzyrkiewicz, Dariusz Rdzeń, Krzysztof Rogala, Barbara Sadłowski, Rafał Sadowski, Michał (1982- ) Sala, Paweł Sobczak, Jakub Solga, Robert Spławski, Michał. Starzykiewicz, Dawid Stawarz-García, Barbara (ekonomia) Szajdziński, Jakub Szulczewski, Piotr Tkaczyk, Paweł Trader21 Trzupek, Justyna Winkiel, Mikołaj Wisłocka, Izabela Wiszowaty, Damian Wsół, Marcin
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Wydanie na podstawie wstępu.
Książka dostępna także jako e-book.
Gospodarka, ekonomia, finanse
Tysiące wskazówek wartych miliony złotych! 83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To Biblia e-biznesu 3.0 – prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały szereg nagród. Dziś trzymasz w rękach jeszcze mocniejszą wersję tej kultowej publikacji, gromadzącą kompleksową wiedzę na temat prowadzenia biznesu w internecie.
Pierwsze wydanie Biblii e-biznesu zdobyło prestiżową nagrodę Economicus 2014 dla najlepszego poradnika ekonomicznego, przyznawaną przez „Gazetę Prawną” i kapitułę wybitnych polskich ekonomistów. Druga edycja zyskała tytuł Najlepszej Książki Roku 2016 oraz Oscara Czytelników 2017. Co nowego w wydaniu trzecim? Między innymi: e-biznesplanowanie; finansowanie udziałowe oraz przez IPO i tokeny; sprzedaż na platformach eBay, Amazon i AliExpress; podcasty, webinary i „lajwy” jako narzędzia sprzedażowe; growth hacking marketing; analiza big data; LinkedIn, Instagram, blogi i wideomarketing jako dźwignie sprzedażowe; negocjacje i pacyfikacja trudnych klientów oraz recykling tych uciekających; narzędzia i aplikacje wspomagające sprzedaż; rzeczywistość rozszerzona; telemarketing; biznes nomadyczny; optymalizacja georezydencji firmy; przygotowanie biznesu do sukcesji, sprzedaży, a nawet bankructwa; zdrowie fizyczne i psychiczne e-przedsiębiorcy; reinwestowanie zysków z biznesu — i wiele innych!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Wielka czwórka - fouŕ : ukryte DNA: Amazon, Apple, Facebook i Google / Scott Galloway ; [przekład Jolanta Kubiak]. - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, copyright 2018. - 1 płyta (CD-MP3) (10 godz. 12 min) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
Tytuł oryginału: "The Four : the hidden DNA of Amazon, Apple, Facebook, and Google".
Czas nagrania na podstawie wydawnictwa.
Na opakowaniu: Bestseller New York Timesa i USA Today.
Gospodarka, ekonomia, finanse
Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie. Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję. Prawie każdy się myli. Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, że nie sposób jej pominąć ani zbojkotować? Dlaczego rynek i ludzie wybaczają jej grzechy, które pogrążyłyby inne firmy? I czy ktokolwiek jest w stanie się jej przeciwstawić? Ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i to, jak sprawnie manipuluje ona naszymi podstawowymi potrzebami emocjonalnymi. Pokazuje też, jak wykorzystać wiedzę o niej we własnej drodze na szczyt, bo bez względu na to, czy chce się być dla wielkiej czwórki konkurencją, partnerem w biznesie czy tylko żyć w zdominowanym przez nią świecie, trzeba ją zrozumieć. [Wydawnictwo]
poradnik
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 334.72 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Technologia i Rozwiązania)
Na s. tyt. i okł.: Do sprzedawania jeden klik... odkryj nowe sposoby zarabiania w internecie, wykorzystaj nowoczesne technologie w handlu, nadaj indywidualny kształt swojemu sklepowi, usprawnij działanie swego biznesu.
Na s. tyt. i okł. nazwa pierwszego wyd.: Packt Publishing.
Tyt. oryg.: Building online stores with osCommerce : beginner edition.
W dzisiejszym stechnicyzowanym świecie handel przekroczył bariery czasoprzestrzenne...Internet wychodzi naprzeciw potrzebom klientów, proponując nowoczesną formę robienia zakupów, czyli wirtualne sklepy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Vademecum allegrowicza : sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic / Paweł Mielczarek. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 133 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Książka dostępna także jako e-book.
Gospodarka, ekonomia, finanse
Informatyka i technologie informacyjne
Zarządzanie i marketing
Czy polecasz tego allegrowicza? Praktycznie każdy, kto zaczyna przygodę ze sprzedażą w sieci, jako pośrednika rozważa Allegro. I nic w tym dziwnego. "Pomarańczowy portal", mimo upływu lat i coraz liczniejszej konkurencji, pozostaje hegemonem polskiego rynku sprzedaży internetowej. Platforma pozwala dotrzeć do 20 milionów klientów każdego miesiąca. Ta zawrotna liczba wynika z tego, że aż 80 procent polskich internautów wymienia Allegro jako swoje ulubione miejsce zakupów. Tych faktów nie mogą zlekceważyć ani początkujący, ani doświadczeni sprzedawcy. Jak to się stało, że to właśnie Allegro osiągnęło sukces? Co sprawiło, że polski portal sprzedażowy skutecznie się opierał ― i wciąż się opiera ― ekspansji światowego giganta, jakim jest Amazon? W czym jest równie dobry, a nawet lepszy od najlepszych w branży? I jakie narzędzia oferuje swoim użytkownikom? Ta książka udziela odpowiedzi na najważniejsze pytania dotyczące pomarańczowego portalu i podpowiada, jak efektywnie korzystać z proponowanych na nim rozwiązań, by sprzedawać więcej, szybciej i mniejszym kosztem własnym. Pozycja obowiązkowa dla każdego początkującego e-sprzedawcy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339:077 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W przypadku innowacyjnych modeli e-biznesu internet jest czymś, co umożliwia firmom działalność (np. wyszukiwarki). W innym, szerszym sensie innowacyjne są te wszystkie modele, które wykorzystując postęp technologii ICT, odpowiadają na potrzeby klientów i dzięki temu zdobywają przewagę konkurencyjną. Innowacyjne modele e-biznesu kojarzą strategię biznesu, organizację oraz technologię, a także uwarunkowania instytucjonalne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Jak swoją pasję przekuć w biznes internetowy, zbudować swój brand i stać się influenserem w swojej branży.
Na okładce: Odświeżona wersja.
Rozwój osobisty
Jak mówi sam autor, teraz jest idealny czas, aby zamienić swoją pasję w biznes i zarabiać na życie robiąc to, co kochasz. A można wykorzystać do tego moc internetu i mediów społecznościowych takich jak Facebook, Instagram czy YouTube. „Wybij się!” jest instrukcją, jak krok po kroku odnaleźć się w globalnej sieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej