Madaj, Karol (1980- )
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(8)
Forma i typ
Gry i zabawki
(8)
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
dostępne
(6)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia dla dzieci
(4)
Oddział Dziecięco-Młodzieżowy
(2)
Filia nr 3
(2)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1674)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(782)
Madaj, Karol (1980- )
(-)
Kowalska Dorota
(672)
Zarawska, Patrycja (1970- )
(663)
Doyle Arthur Conan
(643)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(585)
Wallace Edgar
(585)
Drewnowski, Jacek (1974- )
(573)
Konopnicka Maria
(543)
Kochanowski Jan
(505)
Cartland Barbara
(494)
Shakespeare William
(473)
Christie, Agatha (1890-1976)
(451)
Dickens Charles
(448)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(433)
Waidacher Toni
(423)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(413)
Brzechwa, Jan (1900-1966)
(411)
Żeleński, Tadeusz (1874-1941)
(410)
Konopnicka, Maria (1842-1910)
(393)
Verne Jules
(391)
Zimnicka, Iwona (1963- )
(386)
Roberts, Nora (1950- )
(384)
Fabianowska, Małgorzata
(378)
Popławska, Anna (filolożka)
(375)
Chotomska, Wanda (1929-2017)
(374)
Steel, Danielle (1947- )
(371)
Twain Mark
(365)
Poe Edgar Allan
(363)
May Karl
(345)
Ludwikowska, Jolanta (1962- )
(327)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery, Lucy Maud (1874-1942)
(302)
London Jack
(298)
Shakespeare, William (1564-1616)
(293)
Leśmian Bolesław
(290)
Webb, Holly
(289)
Słowacki Juliusz
(288)
Boy-Żeleński Tadeusz
(287)
Dönges Günter
(286)
Sienkiewicz Henryk
(286)
Beaumont, Émilie (1948- )
(285)
Mahr Kurt
(284)
King, Stephen (1947- )
(281)
Kraszewski Józef Ignacy
(281)
Królicki, Zbigniew A. (1954- )
(281)
Darlton Clark
(280)
Marciniakówna, Anna
(280)
Żeromski, Stefan (1864-1925)
(280)
Ewers H.G
(278)
Orzeszkowa Eliza
(277)
Clark, Brenda
(273)
Tuwim, Julian (1894-1953)
(273)
Braiter-Ziemkiewicz, Paulina (1968- )
(270)
Prus, Bolesław (1847-1912)
(269)
Bourgeois, Paulette (1951- )
(267)
Krasicki Ignacy
(265)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Chmielewska, Joanna (1932-2013)
(264)
Донцова Дарья
(264)
Trzeciak Weronika
(262)
Lindgren, Astrid (1907-2002)
(261)
Szancer, Jan Marcin (1902-1973)
(260)
Kühnemann Andreas
(258)
Калинина Дарья
(257)
Szulc, Andrzej
(254)
Kraszewski, Józef Ignacy (1812-1887)
(241)
Mickiewicz Adam
(241)
Francis H.G
(240)
Montgomery Lucy Maud
(238)
Conrad Joseph
(236)
Supeł, Barbara
(236)
Austen Jane
(234)
Cholewa, Piotr W. (1955- )
(233)
Kasdepke, Grzegorz (1972- )
(233)
May Karol
(232)
Andersen, Hans Christian (1805-1875)
(231)
Vlcek Ernst
(231)
Williams, Sophy
(231)
Barner G.F
(229)
Mazan, Maciejka
(229)
Prus Bolesław
(229)
Autores Varios
(228)
Andersen Hans Christian
(226)
Chávez José Pérez
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Ławnicki, Lucjan
(220)
Sandemo, Margit (1924-2018)
(219)
Balzac Honoré de
(217)
Rzehak, Wojciech (1967- )
(217)
Stevenson Robert Louis
(217)
Słowacki, Juliusz (1809-1849)
(216)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
9-13 lat
(6)
Dzieci
(5)
Młodzież
(5)
14-17 lat
(4)
6-8 lat
(2)
Temat
Polacy
(2)
7 Eskadra Myśliwska im. Tadeusza Kościuszki
(1)
Bitwa o Anglię (1940)
(1)
Bitwa o Monte Cassino (1944)
(1)
Język polski
(1)
Kresowiacy
(1)
Letniska
(1)
Wojtek (niedźwiedź)
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Kresy wschodnie Rzeczypospolitej
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(4)
Gry edukacyjne
(3)
Gry w karty
(2)
Gry i zabawy
(1)
Gry strategiczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(6)
Edukacja i pedagogika
(2)
Historia
(2)
8 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Wersja polska i angielska, broszury oprawne w kierunku przeciwstawnym.
Zawartośc pudełka: plansza 46x64 cm, 1 plansza, 104 karty misia, 96 kart jedzenia, zabawy, oznak i flag, 8 portretów, 6 kart miast, 55 kart podróżowania, 6 kart tęczowych z misiem idącym pieszo, 5 drewnianych misiów, instrukcja: 32, 32 strony.
Gra dla 2-5 graczy. Czas gry 30 min.
Wiek graczy 6+.
Hobby i czas wolny
Gracze podążają z misiem Wojtkiem śladami 2. Korpusu Polskiego ze Związku Sowieckiego do Szkocji, przez Iran, Palestynę, Egipt i Włochy. Po drodze zbierają pamiątki związane z losami żołnierzy i słynnego niedźwiedzia. Polacy kupili małego misia od przygodnie spotkanego irańskiego chłopca. Wojtek przeszedł z nimi cały szlak bojowy. Dzielił ich dole i niedole, radości i smutki, dając im wiele okazji do uśmiechu i pomagając w potrzebie. Pilnował wyposażenia, a w czasie słynnej bitwy o Monte Cassino donosił żołnierzom amunicję.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Data copyright 2010-2016.
Zawartość pudełka : 6 żetonów myśliwców RAF, 5 żetonów myśliwców Luftwaffe, 1 żeton bombowca Luftwaffe, 3 kości strzału, 1 żeton Królewskie Siły Powietrzne (RAF), 1 żeton Czechosłowackie Siły Powietrzne (w ramach RAF), wskaźnik zużycia paliwa (znacznik rund), 12 znaczników strzału, broszura z instrukcją i opracowaniem historycznym.
Gra dla 2 osób. Czas gry : 15 min.
Rok wydania w copyrighcie 210-2018.
Instrukcja także w języku angielskim.
Planszowa gra wojenna roku 2010.
Wiek: 10+.
Hobby i czas wolny
"303" jest prosta wojenną grą planszową dla dwóch osób. Jeden z graczy dowodzi lotnictwem alianckim broniącym Wielkiej Brytanii, a drugi atakuje niemieckim Luftwaffe. Każdy z graczy dysponuje sześcioma różnymi samolotami i używając specjalnych kości prowadzi podniebne pojedynki. Zadaniem lotnictwa Trzeciej Rzeszy jest zbombardowanie Londynu, a celem RAF zestrzelenie bombowców. Czy piloci z Dywizjonu 303 powstrzymają nalot i uratują stolicę?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gra dla 2 osób. Czas rozgrywki ok. 15 min.
Zawartość pudełka: 3 instrukcje z opracowaniem historycznym: w języku polskim, angielskim, rosyjskim, 1 plansza do gry, 3 dwustronne żetony z polskimi samolotami, 10 dwustronnych żetonów,kawalerii, 1 kość strzału, 1 wskaźnik upływu czasu, 12 drewnianych znaczników strzału, 1 znacznik komisarza, 10 żetonów z numerami pułków.
Wiek graczy : powyżej 8 lat.
Zadaniem 7. Eskadry Myśliwskiej jest powstrzymanie 1. Armii Konnej, która galopuje w kierunku Lwowa. Polscy i amerykańscy lotnicy starają się zatrzymać natarcie bolszewików na linii Bugu. Po raz pierwszy w historii samoloty walczą z uzbrojoną w karabiny kawalerią. Przed 95 laty garstka pilotów powstrzymała wielotysięczną konnicę. Czy dziś uda Ci się powtórzyć ich sukces?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. MAGAZYN (1 egz.)
Gra planszowa
Książka
W koszyku
(ZnajZnak : gra edukacyjna)
Zawartość pudełka: 126 kart, instrukcja.
Gra dla 2-24 graczy. Czas rozgrywki 15 min.
Wiek graczy 10+.
Hobby i czas wolny
Edukacja i pedagogika
Historia
Gra uczy rozpoznawania symboli historycznych. Każda para kart ma zawsze jeden wspólny symbol. Należy go jak najszybciej znaleźć i prawidłowo nazwać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełku: 110 małych dwustronnych kart letników / pieniędzy (44 karty studentów, 36 kart kuracjuszy, 30 kart osób z towarzystwa), 109 dużych dwustronnych kart (28 kart działek leśnych, 22 karty drewniaków, 18 kart willi, 14 kart pensjonatów, 6 kart samochodów, 13 kart lokomotyw, 8 kart wagonów kolejowych), 10 żetonów właścicieli w 5 kolorach, 1 żeton portiera, 1 żeton prezesa, instrukcja, 1 karta z historią autorstwa R. Lewandowskiego..
Rok wydania na podstawie: andriollowka.pl.
Instrukcja w języku polskim i angielskim.
Wiek: 8+, dla 2-5 graczy, czas gry: około 30-45 min.
Hobby i czas wolny
Przenieś sie w lata trzydzieste XX wieku... Jesteś właścicielem letniska w jednej z modnych miejscowości wypoczynkowych na linii Warszawa-Otwock. Konkuruj o wysiadających z pociągu przyjezdnych. Pieniądze zostawione przez dowcipkujących po polsku i w jidisz wczasowiczów przeznaczaj na zakup porośniętych sosnowym lasem parceli, tanich drewniaków, wygodnych willi lub luksusowych pensjonatów. Im bardziej konfortowe warunki zapewnisz gościom, tym zamożniejszych klientów zachęcisz do przyjazdu. Nie lekcewaz jednak mniej wymagających urlopowiczów, którzy nie przestraszą sie nawet złej pogody. Przewiduj koniunkturę, we właściwych momentach inwestój swój kapitał i zostań najbardziej szanowana osobistością w gminie Letnisko-Falenica...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
Książka
W koszyku
(ZnajZnak : gra edukacyjna)
Zawartość pudełka: 132 karty, instrukcja.
Gra dla 2-26 graczy. Czas rozgrywki 15 min.
Wiek graczy 10+.
Hobby i czas wolny
Edukacja i pedagogika
Historia
Gra uczy rozpoznawania symboli historycznych. Każda para kart ma zawsze jeden wspólny symbol. Należy go jak najszybciej znaleźć i prawidłowo nazwać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 140 kart słów, 25 kart podpowiedzi, 48 żetonów do głosowania w 8 kolorach, instrukcja.
Gra dla 3-8 graczy. Czas rozgrywki 30 min.
Wiek graczy 12+.
Hobby i czas wolny
„Ojczysty” to gra imprezowa, w której polszczyzna zaskoczy Cię swoim bogactwem. Nie potrafisz podać znaczeń niektórych ze słów: ambiwalentny, szałaput, banglać, absztyfikant, trotuar i maniurka? Nie szkodzi, na kartach znajdziesz objaśnienia wyrazów. Jedno z sześciu słów na planszy będzie ukrytym celem. Twoje zadanie to odgadnąć je przy pomocy wyłożonych przez innego gracza kart wskazówek. Czy zaryzykujesz obstawienie tylko jednej odpowiedzi…?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 794 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość: instrukcja, 63 karty.
Wiek 10+, liczba graczy 2-8, czas gry 10 min.
„ZnajZnak – Sport” to kolejna część popularnej serii gier „ZnajZnak”, wyróżniającej się połączeniem emocjonującej rozgrywki z ciekawym przekazem edukacyjnym. Tym razem gracze, bawiąc się, poznają historię polskiego sportu w latach 1918‒1945.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. MAGAZYN (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej