Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(34)
Forma i typ
Książki
(34)
Poradniki i przewodniki
(28)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(22)
wypożyczone
(15)
Placówka
Wypożyczalnia centralna
(32)
Filia nr 1
(1)
Filia nr 8
(1)
Filia nr 17
(2)
Mediateka
(1)
Autor
Tracy, Brian (1944- )
(4)
Rojek, Katarzyna
(2)
Sielicki, Leszek
(2)
Sinek, Simon
(2)
Tkaczyk, Paweł (ekonomia)
(2)
Bakalarska-Stankiewicz, Justyna
(1)
Bednarski, Arkadiusz
(1)
Bekas, Robert
(1)
Bennewicz, Maciej (1961- )
(1)
Bucki, Piotr
(1)
Burcon, Tomasz
(1)
Burzyński, Andrzej
(1)
Burzyński, Krzysztof (przedsiębiorca)
(1)
Carnegie, Dale (1888-1955)
(1)
Cebulski, Kamil
(1)
Chimkowska, Angelika
(1)
Chmielecki, Michał
(1)
Chłodnicki, Mateusz
(1)
Cichoń, Mariusz
(1)
Cioczek, Konrad
(1)
Cisek, Marcin
(1)
Czaplicka, Monika
(1)
Dejnaka, Agnieszka
(1)
Dutko, Maciej
(1)
Dywański, Piotr
(1)
Fornalski, Paweł
(1)
Froń, Karol
(1)
Gaca, Daria
(1)
Gamoń, Adrian
(1)
Godlewski, Marcin
(1)
Golec, Marek
(1)
Gordon, Tomasz
(1)
Gorzycki, Adrian
(1)
Grabowski, Grzegorz
(1)
Grzesiak, Mateusz (1980- )
(1)
Grzywnowicz, Mateusz
(1)
Hardy, Benjamin
(1)
Harężlak, Anna
(1)
Hodorowicz, Łukasz
(1)
Jankowski, Marek
(1)
Jasiński, Jakub (organizacja i zarządzanie)
(1)
Jeznach, Andrzej (1954- )
(1)
Kamiennik, Łukasz
(1)
Kaszyca, Maciej
(1)
Kempiński, Krzysztof
(1)
Kiełcz, Piotr
(1)
Kobryń, Maria
(1)
Kolanek, Bartosz
(1)
Korycki, Paweł
(1)
Kosel, Michał
(1)
Kotarbiński, Jacek
(1)
Kozak, Agnieszka (psycholog)
(1)
Kołata, Damian
(1)
Krakowski, Zbigniew
(1)
Kruk, Kamila
(1)
Kruse, Kevin
(1)
Krynicka-Pieleszek, Iga
(1)
Krzyworączka, Paweł
(1)
Królak, Paweł
(1)
Kwiecień, Olga
(1)
Langa, Bartosz
(1)
Lech, Mikołaj
(1)
Lewiński, Maciej
(1)
Lidzbarski, Michał
(1)
Machnik, Marcin
(1)
Maciejewski, Tomasz
(1)
Maciorowski, Artur
(1)
Marczewski, Łukasz
(1)
Marzec, Krzysztof
(1)
Mielczarek, Paweł
(1)
Mielczarek, Paweł (organizacja i zarządzanie)
(1)
Misiorek, Tomasz
(1)
Motyl, Piotr
(1)
Namieciński, Rafał (1973- )
(1)
Niedźwiedź, Marek
(1)
Okulski, Robert Adam
(1)
Oracz, Piotr
(1)
Osman, Marcin
(1)
Otawska-Bojarska, Agnieszka
(1)
Palak, Tomasz
(1)
Pawłowska, Magdalena
(1)
Piechocki, Marek (1961- )
(1)
Pieleszek, Marcin
(1)
Pioch, Adam
(1)
Piwowarczyk, Marcin
(1)
Prochera-Smykała, Ilona
(1)
Prościak, Adrian
(1)
Przetacznik, Ilona
(1)
Puzyrkiewicz, Dariusz
(1)
Rdzeń, Krzysztof
(1)
Rogala, Barbara
(1)
Sadowski, Michał (1982- )
(1)
Sadłowski, Rafał
(1)
Sala, Paweł
(1)
Sobczak, Jakub
(1)
Solga, Robert
(1)
Soukup, Ruth
(1)
Spławski, Michał
(1)
Starzykiewicz, Dawid
(1)
Stawarz-García, Barbara (ekonomia)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(26)
2010 - 2019
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(33)
Kraj wydania
Polska
(34)
Język
polski
(34)
Odbiorca
Handlowcy
(4)
Menedżerowie
(2)
Informatycy
(1)
Internauci
(1)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. zakupów
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Sukces
(7)
Przywództwo
(5)
Komunikacja społeczna
(4)
Techniki sprzedaży
(4)
Marka osobista
(3)
Marketing
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Sprzedaż
(3)
Cele życiowe
(2)
Coaching
(2)
Decyzje
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Inwestycje
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Motywacja
(2)
Organizacja pracy
(2)
Perswazja
(2)
Praca
(2)
Produktywność pracy
(2)
Rozwój zawodowy
(2)
Samorealizacja
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Asertywność
(1)
Bankierzy
(1)
Branding (marketing)
(1)
Błędy wychowawcze
(1)
Copywriting
(1)
Delegowanie uprawnień
(1)
Dziennikarstwo
(1)
ETF
(1)
Ekonomia
(1)
Etyka biznesu
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gry komputerowe
(1)
Grywalizacja
(1)
Image
(1)
Informatycy
(1)
Internet
(1)
Kariera
(1)
Kaszyca, Maciej
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Konsumenci
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Kryzys
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing wirusowy
(1)
Menedżerowie
(1)
Myślenie
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Negocjacje biznesowe
(1)
Nowojorska Giełda Papierów Wartościowych
(1)
Odpowiedzialność
(1)
Oświata
(1)
Papiery wartościowe
(1)
Pewność siebie
(1)
Platforma internetowa
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Podatek
(1)
Podcast
(1)
Polacy za granicą
(1)
Praca zespołowa
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Prokrastynacja
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przejęcie przedsiębiorstwa
(1)
Przezwyciężanie lęku
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Reklama
(1)
Rekrutacja pracowników
(1)
Relacje biznesowe
(1)
Rodzina
(1)
Rynek finansowy
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Samoakceptacja
(1)
Samokontrola
(1)
Samopoznanie
(1)
Sens życia
(1)
Stopa zwrotu
(1)
Strategia organizacyjna
(1)
Styl (językoznawstwo)
(1)
Szczęście
(1)
Sztuka pisania
(1)
Techniki samopomocy
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Władza
(1)
Zakupy firmowe
(1)
Zarządzanie portfelem
(1)
Zarządzanie relacjami z dostawcami
(1)
Zarządzanie sobą
(1)
Zarządzanie zakupami
(1)
Zatrudnienie za granicą
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Chiny
(1)
Europa
(1)
Izrael
(1)
Japonia
(1)
Korea Południowa
(1)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(32)
Blog
(1)
Opracowanie
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Poradnik językowy
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(13)
Praca, kariera, pieniądze
(11)
Rozwój osobisty
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Językoznawstwo
(2)
Psychologia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
34 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Praca, kariera, pieniądze
Rozwój osobisty
Narzędzia stosowane podczas typowego treningu coachingowego są nieco podobne do tych, które zawiera skrzynka domowego majsterkowicza — na ogół pożyteczne, mogą służyć szczytnym celom, jak na przykład budowa karmnika czy naprawa krzesła. Zdarza się jednak, że źli ludzie (albo nawet dobrzy, lecz zdenerwowani i zdesperowani) wykorzystują je w złych celach — by coś popsuć albo kogoś skrzywdzić. W coachingu jest podobnie — pozytywny z założenia trening, prowadzony z negatywnym założeniem albo przez mało wprawnego coacha, może wyrządzić więcej szkody niż pożytku. Do tego zmęczy nas, unieszczęśliwi i odbierze radość z dążenia do samorozwoju…
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozwój osobisty
Prawdziwa pewność siebie. Osoba pewna siebie taką się stworzyła. Akceptuje się i zna swoją wartość. Ma zdolność autorefleksji i potrafi w oparciu o fakty ocenić swoje mocne i słabe strony. Traktuje pewność siebie jako drogę do osobistego szczęścia i zawodowego sukcesu. Zarządza swoimi emocjami i zachowaniami, jest empatyczna i potrafi wpływać na siebie i innych. Jest wrażliwa bez użalania się i asertywna bez arogancji. Wychodzi poza własną przeszłość i ponad modele rodzinne i kulturowe. Jak ją w sobie wypracować? W swojej najnowszej książce doktor Mateusz Grzesiak zabierze Cię w podróż do prawdziwej pewności siebie. Takiej, której można się nauczyć i o którą warto się postarać, ponieważ da Ci możliwości pozwalające na samorealizację i wielowymiarowy rozwój. [Onepress, 2020]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.923 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marka osobista w branży IT : jak ją zbudować i rozwijać / Krzysztof Kempiński. - Gliwice : Onepress: Helion, copyright 2024. - 175 stron : ilustracje, portret, wykresy ; 21 cm.
Zarządzanie i marketing
Jesteś specjalistą IT. I jesteś dobry w tym, co robisz. Masz wiedzę, doświadczenie, chcesz się nimi podzielić z innymi, pomóc im radzić sobie z problemami, które sam już dawno rozwiązałeś, może także zaprezentować się od tej strony przyszłym pracodawcom i zleceniodawcom, tylko... kto - poza Tobą - wie o tym, co potrafisz, w czym jesteś biegły? Koledzy z pracy? Klienci? Dziś, w dobie powszechnego dostępu do sieci, urządzeń i narzędzi pozwalających łatwo i szybko się zareklamować, dotarcie do osób, do których chcesz dotrzeć jako specjalista w danym obszarze IT, powinno być proste. Jednak nie każdy potrafi to zrobić ot tak. Naturalnie i bez znacznego nakładu pracy. [Nota Wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka dostępna także jako e-book.
Psychologia
Słowa, które niszczą. Słowa, które budują. Od początku swojego życia funkcjonujemy wśród słów. To one nas stwarzają i kształtują, kiedy jesteśmy małymi i większymi dziećmi - istotami najbardziej wrażliwymi i bezbronnymi wobec przekazu ze strony rodziców, dziadków, opiekunów w przedszkolu i szkole. Słowa nadają nam tożsamość, słowami jesteśmy ubierani albo w siłę i poczucie własnej wartości, albo w oczekiwania społeczne, które wynikają z lęku, unieruchamiają. Słowa tworzą wzorce myślenia i działania, z którymi każdy z nas nieświadomie idzie przez życie. Takie słowa są jak zaklęcia. Mogą odebrać głos, bo "dzieci i ryby głosu nie mają". Mogą zamrozić emocje, bo "chłopaki nie płaczą". Mogą zasłonić potrzeby - "nie rób kłopotu". Mogą zabrać odwagę wyrażania siebie, gdy wciąż słychać "nie wydziwiaj". Mogą uśpić w nas życie na długie lata. Na szczęście wobec tych słów-zaklęć nie jesteśmy bezbronni. Uświadomiwszy sobie, które fatalne sformułowanie steruje akurat nami, możemy je z siebie zrzucić, odwołując się do innych, uzdrawiających słów; możemy stworzyć dla siebie nową rzeczywistość i stać się w pełni sobą. Bo słowa mają moc. Niszczącą lub uzdrawiającą. I tylko od nas ostatecznie zależy, do których się odwołamy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie i marketing
Wyczekiwana kontynuacja światowego bestsellera Zaczynaj od DLACZEGO. Jak wielcy liderzy inspirują innych do działania. Jej autor, Simon Sinek, jest wizjonerem, optymistą i liderem kulturowej rewolucji DLACZEGO. Jego druga książka stanowi naturalną kontynuację "Zaczynaj od DLACZEGO" i przenosi zawarte w niej idee na poziom korporacyjny. W przypadku firmy odpowiedź na pytanie DLACZEGO ma także kluczowe znaczenie, ale to dopiero początek. Potem trzeba się zastanowić, jak zarazić członków zarządu swoją wizją. Jak inspirować pracowników do tego, by ufali i byli oddani firmie i sobie nawzajem? Sinek podaje przykład kultury Marines, w której mężczyźni i kobiety są gotowi zaryzykować życie, bo wiedzą, że inni zrobiliby dla nich to samo. Nie jest to wynikiem żadnego prania mózgu, lecz wykorzystania ludzkiej natury, bo istnieją środowiska i kultury, które naturalnie wydobywają z człowieka to, co w nim najlepsze. Jeśli firmie uda się wprowadzić taką mentalność, pracownicy będą chętniej podejmować ryzyko ze świadomością, że ich koledzy i szefowie staną za nimi murem, niezależnie od okoliczności. Sinek wyjaśnia na podstawie barwnych i przekonujących przykładów, jak kultywować firmowe DLACZEGO, uwzględniając w tym równaniu ludzi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Socjologia i społeczeństwo
Każdy człowiek i każda organizacja mogą wyjaśnić, CO robią. Niektórzy z nas potrafią pokazać, CZYM różnią się od innych. Jednak tylko nieliczni są w stanie jasno wyartykułować, DLACZEGO robią to, co robią. DLACZEGO nie ma nic wspólnego z finansami i zyskami. DLACZEGO jest tym, co inspiruje Ciebie i Twoje otoczenie. Otwórz tę książkę i odnajdź samą kwintesencję inspiracji. Przewróć kilka stron i poznaj prosty wzór, sposób myślenia, działania i komunikowania się, dzięki któremu przywódcy są w stanie skutecznie zainspirować swoje otoczenie. Wczytaj się w historie Martina Luthera Kinga juniora czy Steve'a Jobsa i przekonaj się, że wszyscy liderzy, którzy kogokolwiek inspirują, myślą, działają i komunikują się z innymi z pominięciem ogólnodostępnych schematów. Każdy z nas może zdobyć tę umiejętność. Przy odrobinie dyscypliny każdy lider lub organizacja mogą skutecznie oddziaływać na innych. Przeczytaj wszystkie porywające opowieści i naucz się być skutecznym przywódcą. Przyciągnij do siebie ludzi i trwale zmień oblicze biznesu. Poznaj siłę DLACZEGO!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.46 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.46 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wszyscy wiemy, że na działalności internetowej można nieźle zarobić. Sklepy, media społecznościowe, YouTube... to wszystko świetne kanały sprzedaży. Ale blog? Tak, okazuje się, że na blogu też można sporo zyskać. I nie oznacza to, że masz przy nim siedzieć od rana do nocy. Chcesz dowiedzieć się, jak przekształcić Twój malutki, prywatny blog, na który wchodzi garstka przyjaciół i pasjonatów, w prawdziwe centrum biznesowe? Routh Soukup ma dla Ciebie mnóstwo cennych informacji, bo od kilku lat sama zarabia na swoim blogu i dobrze wie, jak prowadzić taki nietypowy biznes.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.7 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Książka dostępna także jako e-book.
Rozwój osobisty
Co Cię napędza? Ambicja? Wielkie marzenia i plany? Chcesz realizować swoje cele i pomysły, poczuć osobiste spełnienie i satysfakcję zawodową? Poznaj najbardziej kompleksową ze wszystkich strategii wyznaczania i osiągania celów, jakie kiedykolwiek opisano w książkach. Twój czas i Twoje życie są bezcenne. Nie musisz poświęcać wielu lat na osiąganie celów, które można urzeczywistnić w ciągu zaledwie kilku miesięcy. Dzięki strategiom proponowanym przez Tracy'ego możesz osiągnąć każdy, choćby nawet najbardziej brawurowy cel, jaki sobie wyznaczysz, i to w nadspodziewanie krótkim czasie. Tempo, w jakim będziesz piął się na szczyt, zadziwi nie tylko Ciebie, ale i wszystkich wokół.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.923 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The art of closing the sale : the key to making more money faster in the world of professional selling.
Książka dostępna także jako e-book.
Praca, kariera, pieniądze
Najlepsi sprzedawcy to tacy, którzy potrafią finalizować transakcje. Wiedzą, jak w profesjonalny sposób wybierać klientów, identyfikować ich potrzeby, rozwiewać obawy i zawierać umowy. W efekcie zgarniają z rynku lwią część pieniędzy. Ale większość sprzedawców rozpoczyna karierę bez przeszkolenia. Otrzymują wskazówki w rodzaju "wyjdź do ludzi" lub "zacznij rozmawiać z klientem". Nawet jeśli starają się uczyć, szybko się przekonują, że do osiągnięcia sukcesu brakuje im pewnego istotnego elementu. Ten brakujący element znajdziesz w książce Briana Tracy'ego, światowej sławy eksperta w dziedzinie działań sprzedażowych. Przekonasz się, że domykania sprzedaży można się po prostu nauczyć - trzeba jedynie wiedzieć jak i trochę poćwiczyć. Otrzymasz również pokaźny zbiór przydatnych umiejętności wraz z podpowiedzią, w jaki sposób możesz je najszybciej opanować. Docenisz je, jeśli tylko zależy Ci na przekształceniu procesów sprzedażowych w ciąg konsekwentnie odnoszonych zwycięstw przynoszących satysfakcję i wymierne pieniądze. Zaczniesz rozwijać cechy osobowości skutecznego sprzedawcy, zastosujesz osiągnięcia psychologii finalizowania transakcji, przećwiczysz najefektywniejsze techniki w tym zakresie, a dzięki nabytej wiedzy i umiejętnościom już wkrótce zwielokrotnisz swoje dochody!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwa pierwszego autora wyróżniona typograficznie.
Książka dostępna także jako e-book.
Praca, kariera, pieniądze
Czy teraz jest dobry moment na założenie własnej firmy? Świat biznesu, wstrząsany kolejnymi burzami, doświadcza gwałtownych turbulencji, co powoduje nieustanne zmiany uwarunkowań działalności gospodarczej. Konkurencja jest coraz bardziej zacięta i zdeterminowana, a wyzwania okazują się większe i trudniejsze. A zatem, jeśli chcesz stworzyć własną firmę, musisz zapewnić jej odporność na wstrząsy ekonomiczne i potencjał, by mogła zdobyć szczyt w swojej branży. Tylko jak w praktyce osiągnąć tak ambitny cel?
Podpowiedź znajdziesz w tej książce. Zawiera ona siedem sprawdzonych zasad, które pozwalają poprawić funkcjonowanie każdej firmy działającej w dowolnej branży. Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i skutecznych metod doskonalenia przywództwa, sprzedaży i marketingu, dzięki którym możesz budować świetną firmę w dowolnej branży i stawiać czoło każdej konkurencji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka dostępna także jako e-book.
Praca, kariera, pieniądze
Ta książka pokazuje, że produktywność rządzi się twardymi zasadami. Przedstawia też fakty i mity na jej temat oraz podsuwa liczne pomysły, dzięki którym będziesz lepiej kształtować swoje życie. Omówiono tu rozmaite podejścia, umiejętności i strategie pozwalające w odpowiednim czasie wybrać właściwe zadanie i terminowo je zrealizować. Zaprezentowano najlepsze metody oszczędzania czasu i samoorganizowania się i wyjaśniono, dlaczego planowanie każdego dnia jest ważne. Opisano różnicę pomiędzy złym odwlekaniem, którego lepiej unikać, a tym kreatywnym oraz mnóstwo sztuczek pozwalających zwiększać produktywność w domu i w pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.923 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
W obrębie wydania część nakładu z datą copyrightu 2023. W obrębie wydania nakłady z różnymi numerami ISBN.
Rozwój osobisty
Spalona ziemia czy ogród pomników, czyli co chcesz po sobie zostawić? Większość ludzi nie myśli. Nie zastanawia się nad sobą. ci ludzie tylko żyją - budzą się rano, wychodzą do pracy, odbębniają swoje osiem godzin, potem obiad, prace domowe, buzi-buzi i z powrotem lulu. Do łóżeczka, śnić o czymś innym. Pięknym. Lepszym. Też tak funkcjonujesz? To przestań! Przestań, bo w najlepszym wypadku zostawisz po sobie tyle co nic: nagrobek z ładną inskrypcją. Ale może być gorzej! W pewnym momencie możesz poczuć, że przegrałeś swoje życie. Przewaliłeś na głupoty jedyne życie, jakie ci dano! Co wtedy? Załamanie. Gniew. Autodestrukcja. Czujesz nadchodzącą falę wściekłości? Prawidłowo! Wściekłość jest dobra, ponieważ stanie się motorem twojej zmiany. Pomoże ci przekształcić się ze zwykłego człowieka w osobę niezwykłą. Spełnioną. Pomoże ci zrealizować własne marzenia. Pomoże osiągnąć szczyt własnych możliwości. Stanie się ziarnem pod zasiew ogrodu twoich własnych pomników, z których korzyść będziesz mieć nie tylko ty, ale także twoje otoczenie oraz ci, co przyjdą po tobie. Chcesz tego? Jeśli odpowiedź brzmi "tak", poświęć kilka chwil swego cennego czasu na spotkanie z Michałem Wawrzyniakiem, który napisał dla ciebie ten przewodnik zmiany na lepsze. Przeczytaj go, przemyśl, a potem zakasaj rękawy i działaj, bo, jak rzekł Marek Aureliusz: "Nie możemy się stać tymi, którymi chcemy być, pozostając tacy, jak jesteśmy".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.923.2 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej